Kaza Günü

9 1 0
                                    

Herşey arabayla giderken lanet olası siyah BMW arabasına çarpmam ile başlamıştı.. Ufak bir kazanın bile nelere yol açacağını öğrenmiştim. Ciddi kaza değilde çok büyük aşklara, tek kişilik sevgilere maruz kalacağıma inanmıştım artık. Koltukta oturmuş televizyon izlerken gözlerim yavaşça kapandı. Hayal görüyordum ve bu hayal beni Ömerle tanıştırmıştı.

Kazanın olduğu gün
Evden hazırlanarak çıkmış araba da müzik seçiyordum. Arabaya uygun müzik seçmekte kim zorlanmazdı ki!

İki saat boyunca şarkı seçmekle uğraşırken sonunda uygun müziği bulduğumda yola çıkmak için arabayı çalıştırdım. Yollar bomboş olduğu için istediğim gibi hız yapabiliyordum. Yolda tek ben vardım misali!

Babamın yolu derim artık millete!Kafama göre arabayı sürerken yolda benden başka araba olmadığı için sinyal vermeden sağ tarafa geçiş yapmıştım. Taa ki arkamdan büyük bir ses ile arabamın bir cisimle arkadan çarpışmasıyla frene varmıştım. Kafamı hızla direksiyona çarptığım için kafamın köşesi kanıyordu. Buna aldanmadan arabadan indim ve çarpıştığım diğer arabaya doğru ilerledim.

Adam arabadan inerken kumral saçları yeşil gözleri siyah gömleği ve siyah pantolonu ile karşımda üzerime yürüyordu. Yürüyüşünden her ne kadar tırsmış olsam da bozuntuya vermeden adamın üzerine yürüdüm.

"Dikkat etsene biraz!"

"Affedersiniz özür dilerim yolda tek olduğumu düşünmüştüm."

"O zaman aynalarını kontrol etsene!"
Bunu söylerken eliyle arabamdaki aynaları işaret etti. İşaret ettiği aynalara baktım ve dişlerimi sıkarak sakince önüme dönüp konuştum.
"Özür diledik ya uzatmayın!"

"Haklı taraf benim aracımın borçlarını ödeyeceksiniz!"

"Pardon?"

"Duymadın mı kadın!" Bana kadın mı demişti o bozuntu! Öküz herif, seni mahkemelerde süründürürüm ama şu an götüm yemiyor!

"Bana bak benim bir ismim var!"

"Seni mahkemelik edicem gör bak!"

"Kime ediyorsan et lan!"

Bu şekilde konuşmam onun damarlarının belirginleşmesine neden olmuştu. Sadece kendi halimde takılmak isterken başıma gelen olay bu olmamalıydı. Adama daha fazla diklenerek bir adım ileri gittim. Ben adama yaklaşınca adam bana yaklaşmaya başladı. Kimdi bu ismi belli olmayan hadsiz! Tamam belki suçlu olabilirim ama özür diledik ya!

"Bana bak bayansın diye bir şey demiyorum!"

"Bayan tuvoletlerde yazar öküz!"

Ellerini yumruk yapınca daha da sinirlenmiştim. İsmi neydi bu lanet olası adamın?

"İsmin ne senin?" arabasına gidip kağıt kalem aldı ve ismimi sordu. Sanırım ismimi duvarına asacaktı göt herif! Adama sinirlendiğim için ismimi sert sesimle söyledim.

"Gökçe Yıldız."

Kağıda ismimi yazarak bana gösterdi. Araba plakamı da ismimin altına yazmıştı. En üst köşede ise ismi ve soyismi yazılıydı.

ÖMER YILDIRIM

Evet adamın ismi Ömer'di. Damarlarını belirginleştirerek konuştu.

"Seni mahkemeye vereceğim görürsün arabayı daha sürmeyi bilmeden ehliyet alan gerizekalı!"

"Bana bak gerizekalı falan ağzını topla yırtarım o boş boğaz yaparak havayı kirleten öküz halini!"

Nefretin aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin