Friday Morning,Bab'Zwide got ready to go meet up with his lawyers,his best friends growing up somewhere private.
His lawyers were very good friends of his growing up. The three shared a hug.
"Mfana!" Bab'Nxumalo shakes hands with Bab'Zwide.
Bab'Nxumalo aka Siboniso Wiseman Nxumalo from KZN. He studied Criminal Law and aced it as always. The three were very smart and bright during their primary and high school times. The 51 year old is divorced and has 1 beautiful daughter who's in her late 20s.
"Ntwana yami. Usaphila kodwa?" Bab'Zwide asked.
"Insimbi ezindala phela,Singafa kanjani kodwa?" Bab'Nxumalo said.
"Injalo nje. Nxasane!" He shakes hand with Bab'Nxasane
"Manje wavele wakhul'phala kangaka Bheki,udlani nathi sidle?" The three share a chuckle.
"Inyama phela ikwenze ucwebe weNxasane,uyakhazimula lomuntu um'bheka nje" Bab'Zwide said.
"Ngzoke ngizame nami,Ave siyovele sidabuke phakathi lesi esami?" The three,again share a laugh.
"Ungay'qali. Siyodabuka ungakholwa." Bab'Nxumalo said.
"Ey zinsizwa,ngidinga usizo lwenu la. Niyam'khumbula uSphokazi?" Bab'Zwide asked.
"Lona enagcine nishadene?" Bab'Nxumalo asked.
"Yena impela. Ngoba nanikhona eng'qoma saphinde sashadana. Wang'zalela indodana,uMfundo." Bab'Zwide said.
"Ngyam'bona uMfundo. Kade ngim'bona emaphepheni umfana,ukhulisile Bheki lapha " Bab'Nxasane said.
Bab'Nxasane aka Nkwenkwezi Luvile Jacob Nxasane is a Xhosa man from E.C and is very fluent in isiZulu because he grew up in KZN when his parents moved. The 49 year old is a married man with 2 daughters who are 2 years apart. Bab'Nxasane is one of best divorce lawyers around KZN,he helped Nxumalo once.
"Impela kodwa ke ngaphunyuka ngatshotshana noXoli. Niyam'bona kodwa uXoli?" Bab'Zwide asked.
"uXoli?wakwabani?" Bab'Nxasane asked.
"uSimelane." Bab'Zwide answered.
"Leyantombazane emnyama nje,uyay'khumbula weNxasane?sasibiza ngoNdoni?" Bab'Nxumalo asked.
"Wayejola noBheki impela." Bab'Nxasane said.
"Manje wahlukana nayo noma mhlampe uyena umakaLwandle?" Bab'Nxumalo asked.
"Sahlukana,ingane ekaXoli lengane" Bab'Zwide said.
"Manje nayithatha kanjani ingane kuXoli?" Bab'Nxasane asked.
"uXoli wayengafuni nengane futhi ke washo ukuthi uyotshela wonke umuntu ukuthi mina naye bes'tshotshana. uSphokazi nami sases'shadile enyinto so ngacela omunye uSister lapha,ngam'fahlazela uR5,000. Vele uSphokazi wayezozala angithi?" Bab'Zwide asked.
"Shuthi wamithisa uXoli noSphokazi same time?" Bab'Nxasane asked.
"Kunjalo, ekaSphokazi yashona kwaphila ekaXoli. Umuntu owayem'tetisa,wang'shitshela izingane." Bab'Zwide said.
"Bobabili abazi?" Bab'Nxasane asked.
"uSphokazi uyazi ukuthi washonelwa ingane kodwa akazi ukuthi ekaXoli." Bab'Zwide said.
"Kahle kanjalo njeZwide?" Nxumalo qsked
"Kahle kam'hlophe." Bab'Zwide said.
"Inkinga akazi ukuthi ekaXoli nawe lengane." Bab'Nxumalo said.
"Njengoba ngik'bekele Sboniso." Bab'Zwide said.
"Zwide uyayenza lento yezwa?uyakwazi ngik'tshele" Bab'Nxasane laughed.