...

5 1 0
                                    

"Karma wróciła

Opierdol od mamy dostałam

Huraa

Za nieobecność i jedynkę:>

No i mama postanowiła przeprowadzić ze mną"rozmowę wychowawczą" (że to tak nazwę)I wytłumaczyć mi dlaczego powinnam chodzić na wf

HAHA

😆

Bo ona nie wie że po każdym wf mam ochotę się zajebac albo zrobić krzywdę. Ona nie wie że w mojej głowie przez cały czas wszyscy na mnie patrzą i widzą każdą moją  niedoskonałość, każda wadę. Ona nie wiedziała (do dzisiaj) że się nienawidzę. Nienawidzę siebie, swojego ciała, zachowania, niezdarności, tych wszystkich jebanych głupich tekstów, tego że wszystko interpretuje za bardzo i przez to się dołuje.

Ona nie wie że ja się wszystkiego boję, że przeraża mnie nawet myśl przejścia przez korytarz pełen uczniów. Ona nie wie że na wf boję się przewrócić albo potknąć i wszyscy będą się że mnie śmiać. Ona nie wie że jak kiedyś na wf przyjebałam w ścianę to później prawie się pocięłam, bo opowiadałam o tym z uśmiechem.

Ona nie wie jak straszne myśli czasem chodzą mi po głowie. Ona nie wie że czasem wpadam w stan kiedy nawet ciężko mi wstać z łóżka. Ona ne wie... nic.

A mimo to mówi że mnie zna. To że jest moja matka nie jest równoznaczne z tym że mnie zna, że wie co się dzieje.

Może wie że COŚ się dzieje, ale na pewno nie wie co

I myślę że nikt nie wie, nawet ja"

~Mucha (19.05.2024)

Pozdro

Pamiętajcie dzisiaj środa dzień loda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jest okejOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz