2 saattir yoldaydık.
Su daha çok sessiz kalma taraftarıydı ama ben durmadan onu konuşturmaya çalışıyordum.Fakat artık pes etmiştim çünkü hiç hevesli değildi.
Ortalama bir süratle yolda ilerlerken arkamızdan bir korna sesi geldi.
Aynadan baktığımda siyah bir arabanın yaptığını gördüm.
Elini pencereden çıkarıp sağ çekmem için eli ile işaret etti.Bir sorun mu vardı ki?
Arabayı kenara çektiğimde o arabada arkamızda durdu.
Arabadan indiğimde o arabadanda iki adam indi.
Bana gelmek yerine Su'yun olduğu tarafa yöneldiklerinde jetonum düşmüştü.
Hızlıca adamlara koştuğumda biri daha fazla yaklaşmamam için kollarımdan tuttu.
"Su!!"
Diğer adam arabanın kapısını açıp Su'yu indirdi.
"Dokunma!"
Su kolunu çekmeye çalışsada adam bırakmadı.
Sinirlenmiş olacak ki adamın bacak arasına sağlam bir tekme attı, ardınan kemerine sıkıştırılmış olan silahı aldı.Namlusunu adama yönelttiğinde bağırdı.
"Konuş"
"Faruk bey bekliyor"
"Geri dön yoksa vururum"
Adam sinir bozucu bir şekilde güldü.
"Gelmeniz lazım"
Diyerek bir adım attığında Su dediğini yaparak adamın omzuna ateş etti.Beni tutan adam Su'ya seslendi.
"Eğer gelmezsen Çiçek Hanım ölür"
Bacaklarımın boşaldığını hissettim.
Çiçek
Çiçek o adamın elinde miydi.Su elindeki silahı indirip yere attı.
Diğer adam yerde kıvranırken arkamdaki adama seslendi."Geri dönün peşinizde olacağız."
Yerdeki adam silaha uzanmak istediğinde yüzüne tekme attı.
Silahı tekrar eline alıp bize yaklaştı.
Silahı arkamdaki adamın çenesine dayadı.
"Ben oraya sizsizde gidebilirim biliyorsun değil mi? Mecbur geleceğim ölmek istemiyorsan dediğimi yap"
Kollarım serbest kaldığında adam kendi arabasına bindi.
Yerdeki ise zorlukla kalkıp yanına oturunca ters yola saptılar.Su ile bende hemen arabaya binip peşlerine takıldık.
"Ne bekliyordum ki?"
Elini anlına götürüp ovuşturmaya başladı."Halledeceğiz. Baban bir şey yapmaz Çiçeğe değil mi?"
Oflayıp konuşmaya başladı.
"Babam yapmaz, o kadar ileri gidemez ama Çiçek adamların yanında ise hiç hoş olmayan şeyler yapar o şerefsizler"Gaza daha fazla yüklenip öndeki arabayı geçtim.
"Nerede olduklarını biliyor musun?"
"Tahmin ediyorum"
Hız sınırını açmak umurumda değildi. Hızlıca kardeşimin yanına gitmek istiyordum.
Ne kadar hızlı gittik bilmiyordum ama 2 saatlik yolu 1 saatte geri dönmüştük.
Su'yun tedirginliği ve pişmanlık hissi çoğalmıştı.
Tarif ettiği yol ile babasının yanına götürdüğüm zamanki eve geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRENCİM
Teen Fiction"İmkansız diye bir şey yoktur. Tarihte kaç aşk var evlilik var arada dağlar kadar yaş varken. Unutma aşk iki kişiliktir başkalarının fikrine yer yoktur." ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLİŞKİSİ Oy Verip Yorum Yapmayı Unutmayın