10

1.3K 95 60
                                    

Prokletstvo!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prokletstvo!

Psujem u sebi jer malo je falilo da je poljubim. Njen dodir mi je tako prijao i osecam da cu sve uprskati ako se ne obuzdam i ne stavim ponovo svoja osecanja pod kontrolom.

-Hej zete šta ima- pozdravim Miloša.

- Evo došao sam u kontrolu- odvrati zabavljeno.

- Ne bi bilo loše i da pomogneš malo umesto što samo razgledaš i baviš se onom olovkom i papirom.

- Brate moj, nek svako radi ono u cemu je najbolji.

- Tu si u pravu- zaista jeste. Kao što ja ne znam ništa o njegovim poslom tako ne zna ništa ni on o mom.

- Ali mogu da ti pomognem oko sitnicama. Eto nakon rucka stružacu i ja zid sa tobom da vidiš da ipak znam i težih poslova da radim.

- Jooj nemoj isprljaceš to skupoceno odelo a ja necu moci da platim oštetu- pocasti me srdnjakom i napusti kucu.

Miloša sam zgotivio na prvu još u Ljubljani kada smo se prvi put videli i upoznali. Iako je u prošlosti moja sestra patila puno zbog njega još na prvi pogled sam primetio da ni njemu nisu cvetale ruže u životu. Jeste bio uspešan u poslu ali tugu koju je imao u ocima dok je gledao u nju bila je dokaz da je i on patio za njom isto toliko kao što je i ona za njim. Zato mu ne zameram ništa jer je on moj brat.

- Ujo hajde da jedemo - Tea me zove iz dvorišta pa istresem prašinu sa pantalone i uputim se kod njih.

- Ooo danas na meni imamo pecenje- našalim se kada ugledam pljeskavice i cevape na stolu.

- Naravno da ima treba dobro da te nahranimo da bi imao snage da nastaviš  taj mukotrpni posao koji radiš.

- Onda za tebe nema hrane jer ja jedem za dvoje- uzmem mu tanjir i stavim ga ispred sebe.

- Bato nemoj da mi maltretiraš muža- cujem Dunju

- Odakle ti ovde?- pogledam je zbunjeno jer do sada nisam primetio da je i ona ovde.

- Gde mi je muž tu sam i ja- kaže veselo pa sedne pored svog muža.

- Sunce jel vidiš kakve ja torture trpim od tvog brata?- požali se ženi.

- Vidim ljubavi i to ce se promeniti od ovog trenutka- ustane i uzme hranu koju sam malo pre stavio ispred sebe i stavi tanjir ispred njega pa uzme jedan cevap i ubaci mu ga u usta. -Dok imaš mene nikada neceš biti gladan- e to je bilo vrh i više nisam mogao da se suzdržim od smeha.

-Šta je smešno?- upita Nina kada se smesti na praznu stolicu pored mene.

- Ništa nije smešno pusti ga - odgovori joj Dunja pa mi se isplazi.

- Aha- promumlam sebi u bradu.- Hajde uzmi da jedeš dok ovaj tvoj brat nije pojeo sve cevape i pljeskavice- kažem Nini pa  stavim hranu u njen tanjir.

𝑂𝑠̌𝑡𝑒𝑐́𝑒𝑛𝑖 🔚Where stories live. Discover now