Pakao. Život mi se pretvorio u pakao.
Ne znam šta se dogodilo sa milom i dragom Ninom ali ponaša se kao da je neki đavo ušao u nju. Stalno je nadrndana i ljuta a to ne lici na nju uopšte. Ne želim da se svađam sa njom jer bi mogao da je uvredim zato se držim na distanci. Izlazim rano i vracam se kasno. U među vremenu radim više nego ikad ranije. Dobrovoljno ostajem na posao preko vremeno a nakon posla idem u teretanu. Ponekad idem na pivo sa Tomislavom nakon teretane a ponekad samo sedim u auto i cekam da se svetla pogase pa da mogu da uđem u kucu.Nisam ovako zamišljao naš brak niti sam mislio da ce se stvari između nas toliko pogoršati. Sve se izmaklo kontroli a ja sam bio na rubu da poludim zbog nje. Tenzija između nas se povecavala iz dana u dan i poceo sam gubio bitku i sam sa sobom.
Veceras nakon teretane Miloš je otišao pravo kuci jer nije želeo da ostavja Dunju predugo samu a ja i drug Tomo smo otišli u kafanu na po jedno pivo.
Da je bilo samo po jedno bilo bi u redu ali problem je što sam ja samo to prvo pamtio.
-Ja vas dvoje ne razumem brate. Zašto lepo ne odeš kuci i ne kažeš ženi da je voliš?- pitao me u jednom trenutku.
- Ne mogu brate. Ako uradim to izgubicu je,udaljice se od mene još više.
- Vi ste se vec udaljili previše. Bliži ste bili ranije nego li sada kada živite zajedno. Stalno se svađate i prepirete oko gluposti.
- U pravu si tako je- priznao sam nevoljno.
- Hajde vozim te kuci- potapkao me je po ramo.
- Gde žuriš covece ? Iskreno meni se kuci ne ide.
- Bogdane ,brate moj dali treba da te isprebijam da bi se ti dozvao pameti ?
- Zašto bi to uradio?- pogledao sam ga zbunjeno.
- Zato što sam ja dobio takav tretman kada sam bio na tvom mestu i iskreno bilo je od koristi- prizna.
- Ko te je tukao?
- Neceš verovati ali Veljko me je tako dobro izmlatio da nisam smeo rec da izustim sve do Ljubljane.
- Dobar je Veljko- pohvalio sam njegovog brata.
- Jeste ali nismo tu da pricamo o njemu vec o tebi. Vidi,u životu uvek postoji mogucnost da se pokaješ za mnoge stvari ali ja ti iz iskustva kažem da ceš se kajati više za stvari koje nisi uradio nego li za one koje si uradio. Idi covece zgrabo ženu i reci joj da je voliš ,nemaš šta da izgubiš.
- Izgubicu je kao prijateljicu.
- Vaše prijateljstvo je otišlo u kurac davno i meni nije jasno zašto još uvek glumite ludilo i povređujete jedno drugo. Svi vide koliko se zaista iskreno volite samo ste vas dvoje pri ociju slepi.
I poslušao sam ga. Bice šta mora biti. Ustao sam i došao kuci da joj priznam da je volim a onda sam ostao ukopan u mesto.
- Šta želiš?- pomislim da nisam dobro cuo pa je upitam još jednom.
YOU ARE READING
𝑂𝑠̌𝑡𝑒𝑐́𝑒𝑛𝑖 🔚
RomanceBogdan i Nina - cetvrti a u jedno i zadnji deo Kombinacije . Dvoje ošteceni ljudi i najbolji prijatelji. Ona zna sve o njemu ali ne i on o njoj. Ona sebicno cuva svoju bol od njega sve do trenutka dok ga on ne otkrije. Oni su ljudi koji su imali sno...