16

1.3K 98 63
                                    

Prva bracna noc je prošla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prva bracna noc je prošla. Naravno da smo spavali u razlicitim sobama a delio nas je samo jedan zid. Imao sam želju da ga srušim da ne bi stajao između nas. Jebote kao da mi je on bio kriv zbog svega kroz šta sam prolazio.

Neznam koji mi je vrag bio kada sam je poljubio. Ubeđujem sebe da je to bilo zbog naše porodice a zapravo sam ispunio svoju dugo godišnju želju. Kako su joj samo usne bile mekane i tople. Od samo jedan dodir na njih ja sam se izgubio. Jedva sam naterao sebe da se odvojim od njih.

Kada su svi otišli atmosvera je postala zategnuta jer nismo znali šta da radimo. Cim smo došli kuci svako je ušao u svoju sobu i to je bilo sve.

Cim osetim miris slanine odmah skocim iz kreveta. Žena mi se probudila i kuva dorucak a ja umirem od gladu.

"Bogdane priberi se"

Džeba me razum opominje kada moje srce lupa kao ludo. Navucem trenerke i majcu i odmah dođem do kuhinje.

- Dobro jutro- pozdravi me veselo dok postavja sto.

- Dobro jutro i tebi. Rano si ustala.

- Nisam mogla da spavam od uzbuđenja- šta je to sada trebalo da znaci?

- Zbog cega si uzbuđena?

- Idem danas da podnesem novi zahtev i da priložim vencanicu.

- I to si planirala da uradiš sama? Bez mene?- upitam je ljuto.

- Pa ti treba da ideš na posao a ja sam uzela slobodan dan. Mogu ja to ne brini.

- Nina svesna si da smo se mi  juce vencali?

- Jesam.

- E kako planiraš da izvedeš ovo sama? Zar nam nije cilj da ubedimo sve da je ovaj brak pravi?

- Jeste ali...

- Nema ali ! Sve što se tice tog procesa ukljucuje i mene i ici cemo oboje jer je potrebno da nas upoznaju. Navikni se na mene i ponašaj se pred ljudima kao da sam ti muž jer u suprotnom ništa necemo postici- nisam želeo da budem grub ali ona mora da me ukljuci u taj proces. Frknula je ljuto i sela na drugi kraj stola pa pocela da jede. Odlucio sam cutim i da se ne svađamo još od prvog jutra.

"Brak. Zar ovako izgleda brak? "

Sedi ljuto pored mene dok se vozimo i ni rec nije izustila.

- Siguran sam da ce nam poverovati. Jako si ubedljiva- podrugnem se kada parkira ispred zgrade. Zatvorila je oci i udahnula pa izdahnula nekoliko puta a onda na moje veliko iznenađenje na njenom licu se pojavio osmeh.

- Ljubavi- zaprela je i šokirala me sa tom svojom transformacijom. -Hajde dragi da uverimo sve u istinitosti našeg braka- zatreptala je par puta i izašla iz auta.

- Da draga- promrmljam zbunjeno pa i sam izađem.

U jednu ruku drži fasciklu a sa drugom je uhvatila moju i uplela nam prste.

𝑂𝑠̌𝑡𝑒𝑐́𝑒𝑛𝑖 🔚Where stories live. Discover now