Za razliku od juce danas sam otišla na posao. Trebala mi je ristrikcija i udaljivanje od Bogdana. Moram da pronađem nacin kako bi se osamostojila i živela bez njegovu pomoc.
Juce me je Miloš totalno šokirao kada je predložio tu glupost. Mogao je sa tim da upropasti naše prijateljstvo ali njega to nije zanimalo. Kasnije u toku dana sam cula kako podbadaju Bogdana i šale se na njegov racun. Samo sam se na trenutak nasmejala a u sledecem sam opet bila ozbiljna. Ne smem da maštam i da sanjam prazne snove. Ne kada je on u pitanju. Previše je veliki ulog da bih rizikovala da nešto imam sa njim.
Nakon posla uzela sam Teu i upitila sam se ka Miloševoj kuci. Dunja je bila na posao ,a Miloš i Bogdan su radile i ova dužnost je pripala meni.
- Teta sa kim ceš da ziviš u toj kuci? - upita me dok prolazimo pored parka.
- Sama sreco sa kim bi živela?
- Tata je lekao mami da ceš ziveti sa ujom.
- Tvoj tata prica gluposti- odgovorim joj malo i pre grubo. Nju moj ton ne uplaši vec je moje reci nasmeju. Kikoce se i potskakuje dok prilazimo njihovoj kuci.
Potrudim se da se smirim jer imam želju da odem i da zadavim svog brata.
Zašto širi takve dezinformacije i zašto prica takve nebuloze."Bože ako je rekao Dunji ko zna šta ona sada misli o meni.
Odlicim da pozvonim i cim neko preuzme Teu da pobegnem.
- Duše moje dobro mi došle- doceka nas Dunja sa osmehom od uha do uha.
- Bolje te našle. Poranila si danas- dam zabelešku.
- Danas nisam ni išla na posao. Uzela sam par dana slobodno jer se osecam umorno.
- Ali dobro si zar ne? Bebe su dobro?- na trenutak se uplašim.
- U redu su Nina i ja sam dobro ali znaš kakav je tvoj brat stalno nešto zanoveta i bolje je da ostanem kuci nego da mi glumi bodygarda.
- Dobro onda ja idem- pustim malu u kucu i ucinim korak unazad.
- Gde si krenula? Ja i Dijana smo te cekale da dođeš da popijemo zajedno kafu a želela sam da popricam sa tobom o nekim stvarima- pogleda me znacajno bez mesta za protivljenje.
- U redu- osmehnem se kiselo i uđem ispred nje.
Ako u nekom trenutku osetim opasnost bežacu kroz prozor.
Sa Dunjom i mogu da izađem na kraj ali sa Dijanom teško. Ta je žena jako uporna i sigurna sam da ovaj razgovor nece biti tako lagan.- Bok - pozdravim je pa se zagrlimo.
- Bok i tebi Ninice- osecam da sam upala u vukovu jazbinu jer ona se osmehuje malo pokvareno.
- Šta radite? Šta ima novo?- upitam ih i smestim se u fotelju. Ako sam vec na raspitu bar da mi bude ugodno sedenje.
- Ništa eto bilo nam je dosadno pa smo odlucile da oranizujemo žensko druženje.
YOU ARE READING
𝑂𝑠̌𝑡𝑒𝑐́𝑒𝑛𝑖 🔚
RomanceBogdan i Nina - cetvrti a u jedno i zadnji deo Kombinacije . Dvoje ošteceni ljudi i najbolji prijatelji. Ona zna sve o njemu ali ne i on o njoj. Ona sebicno cuva svoju bol od njega sve do trenutka dok ga on ne otkrije. Oni su ljudi koji su imali sno...