Budi me zvuk alarma. Vikend je iza nas a od danas ponovo nas ocekuje posao. A tako bih voleo da ostanem tu u krevet sa njom i da se uopšte ne odvajamo.
Uspravim se polako da bi uzeo i iskljucio alarm ali cim pogledam u ekran shvatim da to nije alarm vec da neko zvoni. Broj nije upisan i razmišljam dali da se javim ili da prekinem poziv. Poprilicno je rano. Tek je pola devet ujutru a ja i Nina radimo od deset ove nedelje. Tek kada protrljam oci shvatim da to nije moj telefon vec Ninin.
- Halo- u istom trenutku sam budan i odmah se javim pre nego što druga strana prekine poziv.
- Dobro jutro.
- Dobro jutro.
- Treba mi gospođa Nina Ilic.
- Ja sam Bogdan ,njen suprug izvolite.
- Gospodine Ilicu oprostite što zovem ovako rano. Zovem vas iz doma za nezbrinutu decu...- u istom trenutku dah mi stane.
- Da ,izvolite- priberem se jer se i Nina probudila pa ne bi da vidi moju uzrujanost.
- Volela bih da se vidim sa vama i sa vašom suprugom. Iskreno dugo sam razmišljala dali da vas zovem ili ne pa to i jeste razlog što vas zovem ovako rano jer je moguce da se kasnije ponovo predomislim.
- Gospođo recite mi o cemu se radi? Jel ima neke novosti u vezi usvajanja?
"Prokletstvo!"- cim sam to spomenuo Nina je skocila na noge i dojurila do mene.
- O tome cemo pricati kada dođete. Stvar nije jednostavna a ja ne želim da vam dajem lažnu nadu. Ukoliko možete dođite danas u deset jer ne bih da odlagam više ovog susreta.
- U redu,bicemo tamo- prekinem vezu.
- Šta je bilo? Šta su ti rekli? Hocemo li dobiti dete? Bogdane reci mi da hocemo.
"Bože,uradicu šta god želiš ali molim te rastužuj je više."- pomolim se u sebi pre nego što je pogledam. Oci joj se cakle od srece i pune su nade a ja ne bih preživeo da ta nada nestane ili da joj se snovi sruše.
- Nije mi rekla ništa ljubavi. Želi da odemo tamo danas jer razgovor nije bio za preko telefona.
- Šta to znaci?- namršti se u sekundi.
- Ne znam dušo ali saznacemo uskoro. Javi se na posao i kaži im da ceš kasniti...ili bolje uzmi slobodan dan- moram da je imam danas na oku jer ne znam koji je razlog ovog poziva ni kako ce se ovaj susret završiti.
- A ti?
- I ja cu da uzmem slobodan dan.
- Kada krecemo?
- Cim se sredimo i popijemo kafu.
- U redu- kaže tiho ali ne pomice se. Tapka u mesto i lomi prste nervozno.
- Hajde mila bice sve u redu. Vidi ja sam tu pored tebe. Dali se secaš šta sam rekao prošli put kada smo bili tamo? - nateram je da me pogleda u oci a ona klimne glavom.- Sve što sam tada rekao to sam i mislio. Uradio bih sve samo da ti budeš srecna. Šta god da se dogodi danas tamo zapamti da imaš mene i da nisi sama. Mi smo tim i kroz sve što dolazi proci cemo zajedno.
YOU ARE READING
𝑂𝑠̌𝑡𝑒𝑐́𝑒𝑛𝑖 🔚
RomanceBogdan i Nina - cetvrti a u jedno i zadnji deo Kombinacije . Dvoje ošteceni ljudi i najbolji prijatelji. Ona zna sve o njemu ali ne i on o njoj. Ona sebicno cuva svoju bol od njega sve do trenutka dok ga on ne otkrije. Oni su ljudi koji su imali sno...