මේ ගෙවෙන මාස ගාන ජිවිතේ වැදගත්ම මාස ගාන වෙද්දි මට මම කරන දේවල් වලට පවා මා එක්කම කේන්ති යන දවස් මේ කාලේ එමටයි...
ශාක්යගේ ආදරේ ලැබුන එකට එක අතකින් සතුටු වෙන්නද තවත් අතකට ඉස්සරාට වෙන දේවල් දැන දැනම දුක් වෙන්නද කියන්න මම දන්නේ නෑ..
ඒත් එක දෙයයි මම මේ මාස ගානම අස්සේ දැන ගත්තේ මගේ අම්මා තාත්තා දෙන්නටම වඩා මාව තේරුම් ගත්ත කෙනෙක් හිටියනම් ඒ ඒයා ප්රශ්නේක ඉද්දි නොකියා ඒ දෙවල් තේරුම් ගන්න වගේම හැමදේම කියන්න බැරි තැන කිසිම ප්රශ්නයක් නහා ආදරේ උතුරන්න දෙන ඒ පිරිමියට මම මේ කරන දේ හරිද කියන්න මම අදටත් හොයනවා...
"සර් ලොකු සර් ඇතුලට එන්න කිව්වා!!!
ගේට් එක ඉස්සරා හිටිය මම ලොකු හුස්මක් පහතට දාලා ඇතුල් උනේ මීට අවුරුදු ගානකට කලින් ඉපදුන හැදුන වැඩුන තැනට වෙද්දි...
ගෙදර ඇතුලටම එද්දි හිටියේ මම දන්න කියන මනුස්සයෙක් වෙද්දි මගේ දිහා බලපු මිනිහා නක්කල් හිනාවක් දැම්මේ එයාට එහා පැත්තෙන් අම්මා එක්ක තාත්තා ඉදන් ඉද්දි...
" ආ ආවද එන්න ...අපි හිටියේ එනකම්...
"ඉතින් කොහොමද අකේන්...සොරි මම කොහොමද කතා කරන්න ඕන අකේන් කියලද නැත්තම්...අභිනු කියලද??
ඒ මිනිහා මගෙන් අහද්දි කට කොනට හිනාවක් ගත්ත මම එයාව ගනන් නොගෙන අම්මා ලඟින් ඉදගත්තේ මිනිහා මට ඔරවද්දි ඔයිට වඩා කේන්ති කාරයෙක් එක්ක මම ඉන්නේ කියන්න හිතුනත් කට වහන් හිටියේ තාත්තා මුට පුදුම තරම් කැමති නිසා...
ඔයාලා බලනවා ඇති ඒ කතාවේ තේරුම මගේ හරි හැඳුන් වීම...
අකේන් දෙව්රන්ය හේසර සූරියආරච්චි
"මතක තියා ගන්න තාත්ති මම කිව්වා මගේ ජිවිතේට ඇඟිලි ගහන්න හිතන්න එපා මේ දේවල් පිටින්.... ඒක කාට කාටත් කියලා දෙන්න...මේ වැඩේ ඉවර උන ගමන් මම මෙහෙන් යන්නම යනවා !!! ඒ වගේම තමුන් රසිදු ගෞතම් මගෙන් ඈත් වෙලා ඉන්නවා තේරුනානෙ....
YOU ARE READING
වර්තන💚❤️ (Hold)
Romance"හිත හඳාගෙන මටත් අමතක කරන්න තිබ්බා බන්...මාත් ඌ වගේ ආදරේ සෙල්ලමට ගත්ත නම් !!!"