One Shot with Zayn Malik

1.7K 34 4
                                    

Σε λένε Aj και είσαι divas Champion στο WWE και είσαι 20 χρόνων , σου αρέσει ένας από ο WWE που τον λένε Ζαυν και κάθε μέρα ανυπομονείς να πας για να τον δείς. (φότο της Aj πάνω)

Μαρτιος 29, 2015

Στις 21:00 είχες έναν σημαντικό αγώνα tag team match στο wrestlemania 31 εσυ με την Paige vs The Bella Twins (ο αγώνας πάνω)

10:00 το πρωί

Ξύπνησες , πήγες στην τουαλέτα έπληνες τα δόντια σου , και μπήκες να κάνεις ένα πρωινό ντους , βγήκες έδεσες μια πετσέτα γύρο σου και στέγνωσες το μαλλί σου , πήγες στο δωμάτιο σου , ντίθηκες και κατέβηκες κάτω (το σπίτι είχε 2 ορόφους) , πήγες στην κουζίνα ετοίμασες κάτι για πρωινό να φάς , έφαγες πήγες στο σαλόνι και έκατσες να δέις τηλεόραση , βρήκες μια καλή ταινία και έκατσες να την δείς αφού δεν είχες τι άλλο να κάνεις.

...

20:00 το βράδυ

Είδες την ωρα είχε πάει οχτώ , σηκώθηκες για να πας από το Arizona στην California.

Πηγες στο δωμάτιο σου πήρες την βαλίτσα σου (θα έμενες εκεί για κατί ημέρες) έβαλες κάτι ρούχα , τα ρούχα της πάλης και 2-3 ζευγάρια παπούτσια all star μιάς και ήταν τα αγαπημένα σου , μονο τέτοια φορούσες εκλεισες την βαλίτσα και φόρεσες ένα στενό τζιν , μια άσπρη μπλούζα που γράφει "Stay Weird" κάτι μαύρα all star βάφτηκες ελαφρά και έκανες τα μαλλιά σου ελαφριές μπούκλες.

...

20:40

Βγήκες από το σπίτι σου , κλείδωσες την πόρτα πίσω σου και μπήκες στο αμάξι σου και άρχισες για california

...

20:50

Έφτασες έξω από το στάδιο του WWE πάρκαρες το αυτοκήνιτο σου , βγηκες έξω , το κλείδωσες , μπηκες με την βαλίτσα σου μέσα στο στάδιο και προχώρησες πρός το loocker room σου για να αλλάξεις.

Ντύθηκες , και προχωρούσες στο διάδρομο η ώρα 20:55 σε 5' έβγενες.

...

21:00

Το theme song των bella twins ήχησε στα ηχοία (You Can Look , But You Can't Touch) , βγήκαν ετσι (http://stream1.gifsoup.com/view5/4856734/the-bella-twins-entrance-o.gif) και μπήκαν μέσα στο ρινγκ.

Τώρα ήχησε το δικo σου τραγούδι (Let's Light It Up) , βγήκες με skipping ετσι ( https://sportsmusicwomen.files.wordpress.com/2015/01/ajleeentrada.gif) και έκατσες έξω απο το ρινγκ περιμένοντας την Paige.

Ήχησε στα ηχοία και το δικο της τραγούδι (Stars In The Night) , βγήκες και αυτή ετσι (http://stream1.gifsoup.com/view1/20140418/5019648/paige-entrance-o.gif) ήρθε σε εσένα και μπήκατε στο ρινγκ.

Το κουδουνάκι χτύπησε καινο αγώνας άρχισε.

...

Με το finisher της η Aj το Black Widow κέρδισε τις Bellas , ο διαιτητης σας σήκωσε τα χέρια

"Here are your Winners by Black Widow .. Paige and AJ Lee"
Ακούστηκε μια γυναικία φώνη.

Αγγαλιαστίκατε μετα η Paige πήγε στην μια γωνία του ρινγκ και ανεβήκε στα σκοινιά και σήκωσε τα χέρια της , το ίδιο έκανες και εσύ στην άλλη γωνία του ρινγκ και πεχτηκε το τραγουσι σου και κατεβήκατε κάτω.

Το τραγούδι σταμάτησε όταν μπήκε ο Tyson Kidd και ο Cesaro , η Paige και εσύ γυρίσατε και τους κοιτούσατε με απορρεία , μπήκαν στο ρινγκ ο cesaro χτύπησε δυνατά την paige και αυτη ξάπλωσε κάτω , ο Tyson ηρθε σε εσένα σε χτύπησε ο cesaro σου έσφιξε τα χέρια σου για να μην μπορεις να φύγεις.

Σήκωσε το χέρι του να σε ξανά χτυπήσει αλλά βγήκε τρέχοντας ο Ζαυν έξω με μια καρέκλα , χτύπησε και τους δυο , τους άφησε ξαπλωμένους κάτω και ήρθε σε εσένα

"Are you ok??"
Σε ρώτησε και εσυ πήρες μια τούφα από τα μαλλιά σου που είχαν πέσει στο πρόσωπο σου και την έβαλες πίσω από το αυτί σου.

"Xm..Yes i'm ok , Thank you"
Του είπες ντροπαλή κοίτοντας κάτω.

Κοιταζόσασταν στα μάτια για λίγο , έβαλε το χέρι του στον λαιμό σου και σε φίλησε στα χειλή.

Το φηλί τελίοσε οι φανς φωνάζαν , εσυ του χαμογέλασες και σηκωθήκατε πανω και πηγες στην Paige , αυτη σηκώθηκε αργά και βγήκατε απο το ρινγκ και φύγατε.

~Τέλος~

Ευχαριστώ που το διαβάσατε.
Πλζ κάντε favourite & comment.

Follow me on Instagram : soulkillaa_αναφέρετε έναν χρήστη

I Follow back !!

Just Say me Here !!

Bye , bye kisses xX

-Nattie

One Direction One shots & ReactionsWhere stories live. Discover now