One Shot with Niall for ilsfmniallhoran ~Παρτ 1~

412 24 8
                                    

''Τελικά θα έρθεις ?'' ειπες στον κολλητο σου τον ναιαλ , καθως μιλουσατε στο τηλεφωνο.

''Ναι , σε λιγο ειμαι εκει!'' ακουστηκε η φωνη του ναιαλ απο την αλλη γραμμη.

''Οκ , φιλακια'' του ειπες.

''Bye'' σου ειπε και το εκλεισες,

Σηκώθηκες και πηγες να ντυθεις , επηδει ισουν με τις πιτζάμες.

Φορεσες ένα μπλε τοπακι με άσπρα σχέδια και ένα σορτσάκι σαν φούστα εξίσου μπλε με άσπρα σχέδια (Φωτό πάνω) έπιασες εναν κότσο τα μαλλιά σου και ξάπλωσες στο κρεβάτι περιμένοντας τον ναιαλ να έρθει για την άσκηση που είχατε για την βιολογια.

...

Ή πορτα χτύπησε , σηκωθηκες να πας να την ανοιξεις , εφόσον ήσουν μόνη σου στο σπίτι , κατέβηκε τις σκάλες , πηγές , άνοιξες και ειδες τον ναιαλ να περιμένει από εξω.

"Περνά" του ειπες , αφού τον αγκαλιασες και τον φιλησες στο μάγουλο .

"Τι κανείς ?" σε ρωτησε , καθώς προχώρησε μέσα στο σαλόνι και έκατσε στο καναπε .

"Καλά." του απαντησες και σηκωθηκες.

"Θες τίποτα να πιεις ?" του είπε και κατυθηνθηκες προς την κουζινα.

"Οχι , απλά λίγο νερό θέλω" σου είπε λίγο φωναχτά για να ακουσεις.

"Οκ" του ειπες και γυρισες με ένα ποτιρι με νερό.

"Ορίστε"
"Ευχαριστώ" σου είπε και έκατσες στον καναπε.

"Λιπον , πάμε να αρχίσουμε την εργασια μεϊμπ?" σου ειπε.

"Σου έχω πει 500 φορές ότι δεν θέλω να με φωνάζεις ετσι , πάμε σηκω" του ειπες και τον τράβηξες από το χέρι , αυτός σηκωθηκε και ανεβενατε τις σκάλες , ξαφνικά

...

Έχει και άλλο το οποίο θα το γράψω αργότερα ♥

One Direction One shots & ReactionsWhere stories live. Discover now