One Shot with Zayn

308 25 2
                                    

Ο άντρας ανοίγει την πόρτα του σπιτιού όπου επρόκειτο να αγοράσετέ με τον Ζαυν και μπαινετε μέσα. Το σαλόνι είναι αρκετά μεγάλο και τα δωμάτια είναι στο στενό δίπλα στην κουζίνα.
"Αυτό είναι.. Δεν φαίνεται οδιετερσ μεγάλο όμως είναι." Λεει και κουνοντας τα χέρια του στον αέρα και ο Ζαυν του γνέφει.
"Κυρίως τα δωμάτια μας ενδιαφέρουν.."
Του λέει κοιτωντασε χαμογελαστός και σφυγγεις το χέρι του γουρλώνοντας λίγο τα μάτια. Ο άντρας χαχανίζει και καθαρίζει το λαιμό του ενώ με το χέρι του κάνει πίσω τα γκρίζα μαλλιά του.
"Μπορείτε να πάτε να τα δείτε αν θέλετε."
Του λέει και ο Ζαυν περνάει το χέρι του πίσω από την μέση σου σπρωχνοντας σε απαλά για να περπατήσεις προς τον διάδρομο που οδηγεί στα δωμάτια.
"Τι λες στον άνθρωπο πας καλά?!"
Τον ρωτάς καθώς ανοίγει την μια πόρτα και βλέπετε το μπάνιο.
"Την αλήθεια. Ποιο πολύ ώρα θα περνάμε εκεί παρα σε οποιοδιποτε άλλο δωμάτιο του σπιτιού!"
Σου λέει και πριν απαντήσεις σου κάνει νόημα να σταματήσεις βαζοντας το δαχτυλο του στα χείλη σου. "Δες.. Ωραίο μπάνιο! Και μεγάλη μπανιέρα..βολικη!"
Δείχνει την στρογγυλη μπανιέρα δίπλα σας και γελάς κουνοντας το κεφάλι.
"Γιατί έχει αυτά τα πραγματα μέσα σαν καρεκλάκι?"
Τον ρωτάς κοιτώντας τον μέσα από τον μεγάλο καθρέπτη μπροστά σας και μετακινητέ από πίσω σου αγκαλιάζοντας την μέση σου.
"Εκεί θα καθεσε όταν κάνουμε μαζί μπάνιο και εγω-"
"Έλα τώρα..!"
Τον διακόπτεις γελώντας και φιλάει τον λαιμό σου γελώντας πνιχτά πάνω στο δέρμα σου..

Γειά σας , συγνώμη που άργησα νσ βάλω άλλα δεν είχα χρόνο , τώρα βρηκα και έγραψα so enjoy btw τσεκάρετέ την νεα μου "ιστορία" ας το πούμε , σας παρακαλώ πηγεντε και αμα σας αρέσει πείτε μου να συνεχίσω ♥♡
Σας ευχαριστώ πολύ , φιλάκια bye ♥♡

One Direction One shots & ReactionsWo Geschichten leben. Entdecke jetzt