Σορρυ που άργησα αλλά όπως σου έχω πει έχω βλακα αδερφο και το εγραψα 2 φορες και ζβηστηκε , τεσπα για οποίες έχουν πρόβλημα με τα ντερτυ ξανά λέω απλα τα το ξεπερασουν και όσες θέλουν ένα σοτ μου λέει :)
Είσαι 17 χρωνον και έχεις ένα αγόρι των shawn , είσαι στην ταξη και μπαίνει ο καθηγητής μέσα.
Κ(αθηγητής)- Καλημέρα παιδιά σήμερα θα κάνετε μια ομαδική εργασία θα σας χωρισω σε ζευγαρακια των 2 ατόμων. Λιπον jack & Kaitlyn μαζί Beth & Eliza μαζί matt & Reby μαζί , jeff & lita μαζί και εσυ Αναστασία μαζί με τον λουις.Ή ώρα πέρασε χτύπησε το κουδούνι για να φύγετε , βγηκες από την ταξη και εφευγες και ήρθε και ο λου και σε ακολουθησε.
Λ- Γεια σου όμορφη ποτέ θα κάνουμε την εργασία;
Α- Εμμ .. Έλα κατά τις 20:00 στο σπίτι μου.Του ειπες που είναι το σπίτι σου και έφυγε πηγές σπίτι σου .
...
Ή ώρα πήγε 19:30
Σηκωθηκες να ετοιμασίες τα βιβλία που θα κάνετε την εργασία , στον σον όμως δεν ειπες τίποτα γιατί νομίζεις ότι θα ζηλέψει , τεσπα ή ώρα περασε και ή πορτα χτύπησε σηκωθηκες και πηγές να ανοιξεις ήταν ο λου.Λ- Γεια σου είσαι πολύ όμορφη σήμερα.
Α- Σε ευχαριστώ περνα.Ήρθε μέσα πηγατε στο δωμάτιο και αρχίσατε να διαβάζετε μια στιγμή ο λου πέταξε τα βιβλία κατω.
Λ- Βαρέθηκα Έλα να κάνουμε κατι άλλο.
Είπε και έβαλε το χέρι του στο λαιμό σου ..Α- Λου τι λες ??
Σε φιλησε , σε ξάπλωσε και ανέβηκε πάνω σου.
Α- Λου έχω αγόρι.
Αυτός σε ξανά φιλησε εσύ δεν αντισταθηκες και ξαφνικά μπενει μεσα ο σον.
Σ- Μωρ-- τι κανείς εδώ??
Α- Σον μπορώ να σου εξηγησω.
Σ- δεν θέλω να μου εξηγήσεις τίποτα τα είδα όλα. Φώναξε και εφυγε.Α- Κοιτά τι έκανες τρ , αν και για να πούμε την αλήθεια μου αρεσε.
Λ- Αλήθεια ?
Α- Ναι ..
Λ- Έλα τότε να συνεχεισουμε..
Είπε σε ξανά αγκάλιασε σε έριξε στο κρεβάτι και ανέβηκε παλυ πάνω σου άρχιζε να σε φιλαει στα χειλη , σου έβγαλε την μπλουζα και εσύ έκανες το ίδιο σε αυτόν , κατέβηκε και σου φιλούσε τον λαιμό μετά πιο κάτω και έφτασε στο σημείο .. Σου έβγαλε το σορτσάκι που φορουσες σε ανεβηκε παλυ και σε φηλισε έβγαλε τ ο παντελόνι του (τέλως πάντων γδυθηκατε) σου φιλούσε το στήθος και μπήκε μέσα σου , εσύ φωναζες το όνομα του , αυτός τελείωσε μέσα σου και ξάπλωσε δίπλα σου.
Λ- Θα σου πω κάτι τρελό αλλά σε ερωτεύτηκα από την πρώτη φορά που σε ειδα.
Α- Και εγω.
Ειπες και τον φιλησες στο στομα.
Λ- Σε αγαπάω Αναστασία
Α- και εγω ...Τέλος
Είναι χαλια , αλλα ελπίζω να σου αρέσει :)
YOU ARE READING
One Direction One shots & Reactions
FanfictionΓεια σας , εδώ πέρα θα γράφω ιστορίες μικρού μήκους δηλαδή Shot , εάν θέλετε και με κάποιον άλλον εκτός από 1D γράψτε στα σχόλια , σας παρακαλώ αφήστε ένα σχόλιο με την γνώμη σας και κάντε favourite πατώντας το αστεράκι στο κάτω μέρος , αν είστε από...