One Shot with Niall part 2

613 42 1
                                    

Ακούστε σε επανάληψη :
*3 Doors Down - Here Without you*

Π- Ναιαλ ??
Ν- Πεννυ ??
Τα ματια σου βούρκοσαν και άρχισαν τα δάκρυα να τρέχουν χωρίς σταματιμό , ο ναιαλ σηκώθηκε γρήγορα , ντυθήκε και έτρεξε απο πίσω σου και σε είδε να βγένεις απο το εστιατόριο κλέγοντας και έτρεξε απο πίσω σου.

Βγήκες έξω βρήκες ένα ταξί μπήκες γρήγορα , ο του είπες την διέφθηνση.
Π-Γρήγορα πλζ.
Ταξητσης- γιατι σε κοινιγάει κάποιος??
Π- Ναι.
Το ταξί αρχίσε ετρεξε λίγο και σταμάτησε απότομα.

Ναιαλς POV

Σε είδε να βγένεις έξω , σε κυνήγισε , είδε οτι μπήκες σε ένα ταξί και έτρεξε και μπήκε μπρόστά ... Μετα μαυρο σκοτάδι.

Your POV

Το τάξι στάματησε απότομα και βγήκες απο το ταξι , το ίδιο και ο ταξητσης , προχώρησες μπροστά και είδες το ναιαλ ξαπλωμένω κατω με αίματα , σοκαρίστηκες , έτρεξες εκει πέρα και γονάτισες κάτω.
Π- Ναιαλ ??... Πλεον δακρυα επεφταν απο τα ματια σου.
Π- Τι κοιτάς ?? Κάλεσε ένα ασθενοθόρο. Φώναξες στον ταξητζη καο αυτος πήρε το τηλεφωνο του και κάλεσε ένα ασθενορόρο.
Τ- Σε 5' ερχέτε.
Π- Ναιαλ , αγάπη μου σε παρακαλώ μην με αφήσεις , σε αγαπάω σε παρακαλώ. Εκλεγες με λυγμους πλέον , το ασθενοθόρο ήρθε και πήραν το ναιαλ μέσα και έφυγαν , εσυ μπήκες στο ταξι.
Π- Ακολούθα το.
Τ- Εντάξει.

Φτάσατε στο νοσοκομείο , κατεβηκες , πλήρωσες τον ταξιτζη και έτρεξες πίσω από τους νοσοκόμους.
Π- Ναιαλ .. Αγαπη μου .. Φωνάζες , έκλεγες με λυγμους.
Νοσοκόμος- Κυριε πηγέντε την σπίτι της είναι αργά. Ειπε ο νοσοκομος στον ταξιτζη.
Τ- Ελα να σας παω σπίτι σας.
Π- Οχι , δεν φευγω θα κάτσω εδώ μεχρι να γίνει καλά ο ναιαλ , αν πάθει κάτι θα αυτοκτονήσω. Φωναζες

...

Άνοιξες τα μάτια σου και ήσουν σε ένα άσπρο δωμάτιο , γρήγορα καταλαβες οτι ήσουν στο νοσοκομιο , σηκώθηκες αργά και μια νοσοκόμα μπηκες μέσα.
Π- τι μου κανατε ?? Ο ναιαλ που ειναι??
Νοσοκομα- Μια ηρεμιστική ένεση σας κάναμε χτές γιατί δεν ηρεμούσατε φωνάζατε και κλέγαται και οταν κοιμόσασταν φωνάζατε "ναιαλ σε αγαπάω".
Π- Αληθειά?? Που τον έχετε? Πειτε μου πως ζει??
Νοσοκομα- Το αναπήρο αγόρι ??
Π- Τι αναπήρο λες που είναι ο ναιαλ μου ??
Νοσοκομα- Ο κυριος χοραν μετα το ατύχημα τα πόδια του παράλεισαν και τωρα δεν μπορει να περπατήσει πια.
Π- Τι ?? Που είναι ??
Νοσοκομα- Δεν μπορω να σας πω , δεν μπορειτε να πατε ακομα δεν εχει ξυπνήσει.
Π- Θέλω να τον δώ τώρα ??
Νοσοκομα- Ωραια λιπόν στο δίπλα δωμάτιο ειναι.

Έτρεξες βγήκες απο το δωμάτιο και μπήκες στου ναιαλ , έκατσες στην καρέκλα δίπλα και του έπιασες το χέρι.
Π-μωρό μου ξύπνα , θα είσαι καλα , εγω θα σε αγαπαώ για παντα , δεν θα σε αφήσω ποτε , ξύπνα αγαπη μου θα παμε σπίτι μας και ολά αυτα θα είναι απλα ένας εφιάλτης , θα μπορείς και να περπατας.

Ξαφνικά μπήκε ένας γιατρός μέσα.

Γιατρος- Κυρία μου τι κανετε εδω ?? Δεν μπόρει τώρα να δεί κανένα.
Π- Γιατρε πείτε μου την αληθεία θα ξάνα περπατήσει??
Γ- Αν βρεθεί καποιός να πραγματοποιηθει η μεταμόσχευσει.
Π- Μα τι μεταμοσχευσει λετε , αναπήρος δεν έμεινε??
Γ- Ποιος σας τα είπε αυτα κυρια μου??
Π- Μια νοσοκομα.
Γ- Οχι ο κυριος είχε απο μικρος πρόβλημα με την καρδια του τωρα χτύπησε χείροτερα και η καρδια του είναι πολύ αδυναμη και δεν θα ζήσει για πολυ , πρέπει να βρεθεί κάποιος για την μεταμόσχευση.
Π- Εγω , εγω.
Γ- Τι εσεις κυρια μου?
Π- Θα δωσω την καρδιά μου για το μωρο μου.
Γ- Ωραία λιπόν θα πραγματοποιηθει σήμερα γτ δεν εχουμε και πολυ χρόνο. Π- Οκ δώστε μου ένα λεπτό.
Γ- Εντάξει λίγο όμως.

Ο γιατρος βγήκε εξω εσύ γυρισες προς τον ναιαλ και τον φιλησες.
Π- Σε αγαπαω ναιαλ , και θα σε βοηθησω εγώ αγαπη μου.

Είπες και έψαξες για ένα χαρτι καο στυλο , βρήκεσ εκεί δίπλα τα πήρες και έγραψες ένα γράμμα τελιοσες το δίπλοσες και βγήκες έξω.
Γ- Γιατρε είμαι έτοιμη , το μονο που θελω ειναι να δωσετε το γραμμα αυτο στον ναιαλ.

...
Εχει και συνεχεια την οποια θα την γραψω αυριο γτ τρ κουραστηκα.

Πατηστε το αστερακι πλζ και σχόλιο !!

Σας ευχαριστώ kisses ☺

One Direction One shots & ReactionsWhere stories live. Discover now