One Shot with Harry Styles

887 37 8
                                    

Εισαι 19 χρωνον και μενεις με τους γονεις σου στο λονδινο βασικα μονο με τον πετρα σου γιατι η μανα σου εχει πεθανει , εσυ εχεις ενα αγορι τον χαρρυ αλλα ο πατερας σου δεν τον θελει και φεν του αρεσει να ειστε μαζι οποτ βλπεστε κρυφα.

*Στο τηλεφωνο*
Δ(εσποινα)- Γεια σου χαζζ μου
Χ(αρρυ)- Γεια τι κανει το μωρακι μου ??
Δ- Τι επαθες και σε εποιασαν οι καλωσηνες?
Χ- Τιποτα βρε αγαπη απλα εχω καιρο να σε δω ποτε θ βρεθουμε??
Εκηνει την στιγμη μπαινει ο πατερας σου στο δωματιο.
Μπαμπας σ- Με ποιον μιλας??
Δ-Με την κολητη μου.
Μ- Ποια κολητη σου.
Δ-Αμαν ρε μπαμπα τι σε νοιαζει και τι θες ??
Μ- τπτ απλα ηρθα να δω
Δ-Οκ φυγε τρ.
Το εσπρωξες εξω , κλειδωσες και εβαλες το τηλ. Σου στο αυτι
Δ-Ελα μωρο μου
Χ- Ρεε πρεπει να συναντηθουμε δεν αντεχω αλλο.
Δ- Οκ , θ στηλω μνμ στη κολητη μου να της πω αμα την παρει ο πατερας μου τηλεφονο γτ ηκανο τον εχω Να του πει οτι ειμαι εκει.
Χ- Οκ , αγαπη μ.
Δ-Γεια

Εκλεσες το τηλεφωνο και σηκώθηκες , ξεκλειδωσε την πορτα , κατεβηκες τις σκαλες και πηγες στο σαλονι απου ηταν ο πατερας σου.
Δ- Μπαμπα , μπορω να παω σπιτι της νικη ??
Μ- Ναι να πας αλλα να προσεχεις.
Δ- Ενταξει. Ειπες και πηγες και τον φιλησες στο μαγουλο.

Πηγες πανω για να ντυθεις , μπηκες στο δωματιο , άνοιξες την ντουλάπα , πήρες μια μαύρη μπλούζα και μια γκρι βρακα , πηρες τα μαύρα jordan σου τα φορεσες (πανω φωτο) πηγές στον καθρέφτη , έπιασες το μαλλί σου έναν κότσο , πήρες μια λεπτή ζακετα γιατί ίσως αργότερα έκανε κρύο και κατέβηκες κατω.
Δ-Μπαμπα φευγω.
Μ- Εντάξει να γυρίσεις γρήγορα .
Βγήκες από το σπίτι και προχωρούσες ο πατέρας σου ακολούθησε για να δει που θα πηγενες , πήρες το τηλέφωνο και τηλεφωνησες την Νικη.
*Στο τηλ.*
Δ- Νίκη μου κανεις μια χαρη??
Ν- Λέμε και κανένα γεια πρωτα.
Δ- Γεια , μου κάνεις μια χαρη πλζ??
Ν- Οκ σε ακούω.
Δ- Αυτή είναι η κολητη μου
Ν- Έλα τελιοναι , πριν το μετανοιοσω.
Δ- Οκ ,όκ λοιπόν θέλω να συναντηθω με τον Χάρρυ και....
Ν- Ασε κατάλαβα και θες άμα πάρει ο πατέρας σου τα του πω ότι είσαι εδώ.
Δ- Αυτό ακριβώς , μπορείς ??
Ν- Δεν γλιτώνω οπότε ναι..
Δ- Ωραία σε ευχαριστώ παρά πολύ.. Φιλάκια τα λέμε :)))
Ν- Οκ τα λέμε bye.

Έκλεισες το τηλ. το σπίτι του Χάρρυ ήταν λίγο μακριά , περπατούσες και σε 5' ήσουν σπίτι του Χάρρυ , χτύπησες την πόρτα ο Χάρρυ σου άνοιξε κοιταξες δεξιά αριστερά και μετά μπήκες μέσα.
Χ- Ήρθες αγάπη μου.
Είπε και σε αγκάλιασε.
Δ- Ναι ήρθα.
Τον φιλησες.
Χ- Μου έλειψες παρά πολύ
Δ- Και εμενα.
Είπε πήγε να σε φιλήσει αλλά σας σταμάτησε ο χτύπος της πορτας.
Δ- Ποιος είναι ?? Περιμένεις κάποιον ??
Χ- Όχι , κάτσε να δω.
Δ- Μην ανοίξεις την πόρτα δες από εκεί.
Χ- Οκ.
Έβαλε το μάτι του (σε εκείνο το πράγμα που βλέπουμε από έξω ποιος είναι , δεν ξέρω πως το λένε) και σοκαρίστηκε.
Δ- Τι επαθες ποιος ειναι??
Χ- Δέσποινα ... Ο ... Πατέρας.. Σου
Δ- Τιι ?? Μα πως ??
Χ- Πηγενε μέσα κρυψου και εγώ να ανοίξω.
Πηγές στο δωμάτιο του και μπήκες μέσα στην ντουλάπα
Ο Χάρρυ ανοίγει την πόρτα και ο πατέρας σου μπενει μέσα νευριασμενος .
Χ- Κύριε John (τυχαίο όνομα έβαλα) τι κάνετε εδώ ??
J- Που είναι ή κόρη μου ??
Χ- ποια η κόρη σας δεν είναι εδώ.
J- Την είδα που μπήκε εδώ δεν μπορείς να με ξεγελάσεις που την εκρειψες ..??
Ο πατέρας της τριγυρνούσε σαν τρελός μέσα στο σπίτι του Χάρρυ πήγε στο δωμάτιο του και ακολούθησε ο Χάρρυ.
J- Που είναι πες μου αλλιώς θα σε σκοτώσω .
Χ- Σας λένε δεν ξέρω που είναι και πως μπαινετε έτσι στο σπίτι μου ??
J-Οπως θέλω θα μπαίνω πες μου που είναι ή κόρη μου ??
Ο Χάρρυ πήγε να μιλήσει αλλά βγηκες εσύ από την ντουλάπα.
Δ- Εδώ είμαι μπαμπά τι θες??
J-Παμε σπίτι ..
Δ- Όχι μπαμπά δεν πάω πουθενά .
J- Είπα τώρα και θα πάμε τώρα δεν θέλω ανρισεις .
Δ- ΟΧΙ ΜΠΑΜΠΑ ΦΤΑΝΕΙ , ΕΓΩ ΤΟΝ ΧΑΡΡΥ ΤΟ ΑΓΑΠΑΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ , ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΟΙΧΗΣΜΕΝΗ ?? ΠΕΣ ΜΟΥ .. ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΞΑΝΑ ΜΗΛΙΣΩ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΡΚΙΖΩΜΕ ΑΝ ΤΟΝ ΠΗΡΑΞΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ?? ΕΙΜΑΙ 19 ΧΡΩΝΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ?? ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙΣ ΠΙΑ ??
J- .....
Δ- Γιατί δεν μηλας ??
J- Δέσποινα πάμε σπίτι τώρα και μην μου φωνάζεις εμενα.
Δ- Όχι δεν έχω να πάω πουθενά . φωναξες και ο Χάρρυ ήρθε από πίσω σου και σε κρατούσε .
Χ- Ηρέμησε Δέσποινα.
Δ- Όχι δεν ηρεμω.
J- Μην αγγίζει την κόρη μου ρε αλήτη.
Δ- Σταματα πατέρα , τι πρόβλημα έχεις μαζί του?? Αν ή μαμά ήταν εδώ πέρα δεν θα έκανε έτσι , δεν θα ήθελε να με έβλεπε στεναχορημενει γιατί αυτό είμαι αν δεν είμαι με τον Χάρρυ και εσύ αυτό θέλεις έτσι δεν είναι??
J- Μην μπερδεύεις την μάνα σου εδώ τώρα , έχει πεθανει.
Δ- Φύγε τώρα , αα τώρα κατάλαβα μάλλον δεν θες να ξέρω ότι κάθε βράδυ που πας και καλά στην δουλειά , πας και συναντιέσαι με την άλλη.
J- Δέσποινα τι λες ?? Είναι πολύ μεγαλύτερος σου.
Δ- Μπαμπά παρτο χαμπαρι δύο χρόνια μεγαλύτερος είναι , είναι 21 και εγώ 19.
Ξαφνηκα ή πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα η μανα σου ολοι σοκαρηστηκατε γτ νομιζατε οτι ηταν νεκρη.
Ξεροκαπαπειες και ειπες να σπασεις αυτην την ησυχια.
Δ- Μα..μα εσυ ..δεν ..ειχες ...πε..θα..νει??
Μ(ανα δεσποινας)- Οχι , απλως βαρεθηκα ολα αυτα που μου εκανε ο πατερας σου , σκηνοθετησα τον θανατο μου και παρεστεινα την νεκρη , και σε εβλεπα καθε μερα απο μακρια , σε εβλπα να μεγαλωνεις , το ηξερα οτι τα ειχες και με τον χαρρυ και μου φενεται πολυ καλο παιδι , οταν εμαθα οτι ο πατερας σου σε ακολουθησε για να δεις που θα πας σας ακολουθησα και εγω , σας ακουγα τοσες ωρες που μαλωνετε , δεν αντεξα αλλο και μπηκα μεσα να πω στο πετερα σου οτι αυτο ειναι ενα λαθος , κανονηκα πρεπει να σε αφησει να διαλεξεις οποιον θελεις γτ ειναι η δικια σου ζωη και ερωτευεσε οποιον θελεις.
Ολοι κοιτουσαν χωρις να πουνε τιποτε.
Μ-Δεν θα πειτε τιποτα.
Δ- Ειδες μπαμπα η μαμα με αγαπαει κι ας ειχε φυγει μακρια μου , μου εμπενεναν και λεφτα στην τραπεζα αλλα ποτε δεν εμαθα απο ποιον , τρ καταβαλα οτι ηταν η μαμα , εσυ ησουν??
Μ- Ναι εγω ημουν.
Δ- Ειδες.??
J- Νομιζεις αν σε αγαπουσε δεν θα σκηνοθετουσε τον θανατο της και να αφησει εμενα να σε μεγαλοσω.
Δ- Εστω και ετσι να ειναι τουλαχιστον αυτη δεν εχει καμια αντιρηση στο να ειμαι με τον χαρρυ γτ αυτη θελει να ειμαι ευτοιχησμενγ με τον ανθρωπο που αγαπαω ενω εσυ αντιθετως τον μισουσες και εγω στεναχοριομουν πολυ.
J- Τοτε σκηνοθετησε τον θανατο της για να γλειτωσει τωρα θελει να σε στεψει εναντιον μου και δεν θα το αφησω αυτο να γινει.
Εβγαλε ενα μαχαιρι που κραταει παντα μαζι του και της το καρφοσε στην κοιλια , εσυ θυμοσες παρα πολυ.
Δ- ΜΠΑΜΠΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ?? ΣΕ ΜΙΣΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΑΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΛΕΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΔΕΝ ΘΕΣ ΤΟΝ ΧΑΡΡΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΚΩΤΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ?? ΧΑΣΟΥ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ , παρα μονο στην κηδεια σου..
Εκσυψες κατω με τα γονατα μπροστα στην μανα σου.
Δ- Χαρρυ παρε ενα ασθενοφορο. Ειπες και ξεσπασες σε λιγους εκλεγες και κρατουσες το χερι της δεν το πηστευες οτι ο πατερας σου το εκανε αυτο , εγινε δολοθονως και ποιανου ?? Της ιδιας του της γυναικας , την μητερα της κορης του την οποια ποτε δεν αγαπησε.

One Direction One shots & ReactionsWhere stories live. Discover now