One Shot With Harry for anastasia_styles1. 1/5

543 29 6
                                    

Προσοχή αυτό το σοτακι είναι ντερτυ σε οποία δεν της αρέσουν τα ντερτυ απλά να το ξεπερασουν !!

Εισαι 19 χρόνον και μένεις μαζί με το αγόρι σου τον Χάρρυ ,ο είχε αρχίζει να βγενει κάθε βράδυ και εσένα σε έχει γραμμένη (δεν εβρησκα άλλη λεξη)

Α: Ρεε Χάρρυ τι επαθες βγενεις κάθε βράδυ και εμενα με έχεις γραμμένη δεν με αγαπάς ποια ; Θες να φύγω;

Χ: Ή πόρτα είναι από εκεί ....

Μόλις ακουσες αυτό αρχισες να κλαις και ετρεξες στο δωμάτιο "σας" , πηρες μια βαλίτσα εβαλες γρήγορα κλεγοντας τα ρούχα σου μέσα , τα πράγματα σου , γυρισες να φύγεις και ειδες τον Χάρρυ να στέκεται στην πόρτα και να σε κοιτάει.

Χ: τώρα στ'αληθεια θα φύγεις ;

Α: Γιατί φένεται να αστειευομαι ;;

Χ: Έλα ρε μωρο μου αφού το ξερεις ότι όταν θυμωνω δεν ξέρω τι λέω ...

Είπε και ήρθε να σε αγγαλιασει εσύ απομακρυνθηκες.

Α: το ξερεις ότι αυτά που λέμε όταν είμαστε μεθυσμένοι και θυμωμενοι είναι οι αληθειες...

Χ: όχι δεν είναι αλήθεια εγω σε αγαπάω ..

Α: Πριν αλλά ελε..

Δεν πρόλαβες να πεις και σε φιλησε στο στόμα εσύ δεν μπορούσες να αντησταθεις και ανταπεδωσες σε έριξε σιγά στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω σου , σε φιλούσε , σου έβγαλε την μπλούζα , εσύ έβγαλες την δικιά του , άρχισε να φηλαει το στήθος σου και μετα εβγαλε το σουτιεν σου , συνέχισε να φιλαει το στήθος σου και μετα κατεβεναι κάτω ξεκουμποσε το τζιν σου και σου το έβγαλε ξανά ήρθε πάνω και σε φιλησε στο στόμα , του έβγαλες και εσύ το παντελόνι του , σου έβγαλε το εσωρουχο και έβαλε τι ένα δάχτυλο μέσα , εσυ φοναζες το όνομα του μετά μπήκε μέσα σου , τελιοσε μέσα σου και σε φιλησε στα χειλη.

Χ: ακόμα θες να φύγεις ;

Α: εμ.. Κάτσε να σκεφτώ ... Οχι.
Ειπες και τον ξανά φιλησες και κοιμηθηκατε αγγαλια..

Τέλος !!!
Ελπίζω να σου άρεσε θα κάνω αργότερα και τα αλλά ♥

One Direction One shots & ReactionsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora