Σε λένε Πέννυ (τυχαίο όνομα) και είσαι 17 χρόνων και έχεις ένα αγόρι τον Niall , είστε μαζί πολύ καιρό , σήμερα θα ήταν η επέτειος σας γτ κλείνεται μαζί 1 χρόνο και θα βγείτε για ρομαντικό δείπνο σε εστιατόριο.
Ν(αιαλ)- Μωρό μου , σ'αγαπω σήμερα κλείνουμε 1 χρόνο μαζί και θα σε βγάλω έξω για φαγητό και θα σου έχω μια έκπληξη.
Π(εννυ)- Ναι ξανθούλη μου και έγω σε αγαπάω
Ν- Κατα τις 21:00 , εσύ ετοιμάσου πιο νωρίς γιατί ξέρω πόσες ώρες κάνεις να ετοιμαστείς.
Π- εε καλαααα στις 21:00 θα είμαι έτοιμη , α και σε ποιο μέρος ??/
Ν- Στο εστιατόριο (ενα δεν ξερω τωρα) , θα έρθει ένα ταξί να σε πάρει και να σε πάει εκεί , πες το ονομα μου να σε πανε στο τραπέζι που έχω κλέισει , εγώ θα είμαι ιδή εκεί , θα ετοιμάζω την έκπληξη και να είσαι όμορφη.
Π- Οκ λατρεία μου και θα είμαι στην ώρα μου.
...
Η ώρα πήγε 20:00 ο ναιαλ έφυγε για την έκπληξη και εσυ σηκώθηκες να ετοιμαστείς γιατί δεν ήθελες να αργήσεις , έβαλες ένα μαύρο , μακρύ , κολητό φόρεμα (δείτε το φόρεμα δίπλα η πεννυ δεν ειναι η nicki minaj απλά ήθελα να δείξω το φόρεμα η πέννυ είναι η India eisley) , τις μαύρες γόβες σου , ίσιοσες το μαλλί έκανες 3 κοτσιδάκια μικρά από κάθε πλέυρα και έπιασες το μαλλί σου (το μαλλί http://www.4moms.gr/wp-content/media/opv9a8rp.jpg ) βάφτηκες απλά και κοίταξες την ώρα ητάν 20:45 όποτε βγήκες έξω και περίμενες λίγο και ήρθε το ταξι.
Ταξητζης - Που πάμε ??
Π- στο εστιατόριο (ταδε).
Τ- Ενταξει.
Νiall's POV
H ώρα είναι 20:00 έφυγε απο το σπίτι για να πάει στο εστιατόριο.
Έφτασε με το αμάξι του , κατέβηκε , κλήδωσε.
Μπήκε στο εστιατόριο , έτοίμασε την έκπληξη , παραγγειλε τα φαγητα τα αγαπημένα σου για να είναι έτοιμα.
Κοιτάζει το ρολόι και βλέπει την ωρα.
Ν- 20:35.
??- περιμένεις κάποιον ??
Ν- Ναι το κορίτσι μου εσυ ποια είσαι??
??- Αργυρο , μπορεις να με φωναζεις νουλα.
Ν- και απο που βγαινει ??
Νο(υλα)- Αργυρο , αργυρουλα νουλα.
Ν- μπράβο.
Πήγε και έκατσε απέναντι του.
Ν- Τι κανεις ??
Νο- Καλα εσύ??
Ν- Δεν ενοω αυτο , σήκω γιατί έκατσες εκεί ??
Νο- Ετσι.
Ν- Να σηκωθεις.
Σηκώθηκε είδε το δαχτυλιδι που θα σου εδινε , έβγαλε απο την τσαντα της ενα μαυρο στηλό έγραψε στο χερι του "follow me" ο ναιαλ σηκωθήκε και την ακολούθησε για να της πάρει το δαχτυλίδι , μπήκε σε ένα δωμάτιο με ένα κρεβάτι στην μέση , ο ναιαλ ακολούθησε και η νουλα εκλεισε την πορτα.Ν- Γιατί εκλείσες την πόρτα ?? Φέρε το δαχτυλίδι.
Το πήρε και το έβαλε μεσα απο το φόρεμα στο στήθος της.
Νο- Έλα και πάρτο.
Ν- Τι κάνεις ?? Φέρτο τωρα.
Τον πλησίασε και του έβγαλε το κοστούμι , μέτα του άνοιγε το πουκάμισο , ο ναιαλ κοιτουσε περιεργα , το ανοίξε όλο , το έβγαλε και τον ξάπλωσε στο κρεβάτι , χωρίς να το καταλαβει ο ναιαλ αυτη ειχαι ξαπλώσει πάνω του.Your's POV
Έφτασες , πλήρωσες , κατέβηκες και μπήκες στο εστιατόριο , είπες σε εκοίνον το ονομα του ναιαλ και σε πήγε στο τραπέζει που είχε κλείσει ο ναιαλ και έκατσες να περιμένεις.
Π- Σας ευχαριστω.
Σερβητορος- Παρακαλω.
Ειπε και εφυγε.Περίμενες εκει κανα δεκαπενταλεπτο και σηκώθηκες και ρώτησες έναν σερβητόρο.
Π- Με συνχωρείτε , να ρωτήσω κατι??
Σ- Ναι , βαιβεος.
Π- Μηπως είδατε τον κύριο που εκανε κράτηση σε εκείνο το τραπέζι??
Σ- Νομίζω ναι , για πείτε όνομα??
Π- Ναιαλ ... Ναιαλ Χοραν.
Σ- Α ναι ο ξανθος κυριος??
Π- Ναι , ξερετε.
Σ- Ναι πήγε σε εκήνο το δωμάτιο.
Π- Ωραία , σας ευχαριστώ.
"Μμμ.. Μαλλον η εκπληξη που μου ελεγε" σκεφτικες και πηγες προς το δωματιο άνοιξες την πόρτα και είδεε να κάνει έρωτα με μια άλλη.
Π- Ναιαλ ??
Ν- Πεννυ ??
Τα ματια σου βούρκοσαν και άρχισαν τα δάκρυα να τρέχουν χωρίς σταματιμό , ο ναιαλ σηκώθηκε γρήγορα , ντυθήκε και έτρεξε απο πίσω σου και σε είδε να βγένεις απο το εστιατόριο κλέγοντας....
Εχει αλλο 1 παρτ γτ βγήκε λιγο μεγάλο. Λπν να βαλω και νεξτ ??
YOU ARE READING
One Direction One shots & Reactions
FanfictionΓεια σας , εδώ πέρα θα γράφω ιστορίες μικρού μήκους δηλαδή Shot , εάν θέλετε και με κάποιον άλλον εκτός από 1D γράψτε στα σχόλια , σας παρακαλώ αφήστε ένα σχόλιο με την γνώμη σας και κάντε favourite πατώντας το αστεράκι στο κάτω μέρος , αν είστε από...