One Shot With Louis for katerinaki004

411 24 4
                                    

Προσοχη το σοτακι αυτο ειναι ντερτυ αν καποια την ενοχλουν ή δεν τις αρεσουν , απλα να το προσπερασει και οχι να γραφουν διαφορα σχολια απο κατω ❤
Σο ελπιζω να σου αρεσει katerinaki004 ❤

"Τι θα γινει Λουι?" φωναξες στο αγορι σου τον λουι , που βρησκοταν απεναντι σου.

"Τι ? Τι θα γινει" ειπε αυτος αρκετα χαλαρος.

"Ρε ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΤΗΝ ΦΙΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΟΥΦΤΟΝΕΙΣ .... ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΤΟΣ , ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ" ξανα φωναξες οσο πιο δυνατα μπορουσες και δακρυα αρχισαν να τρεχουν απο τα ματια σου.
"Αφου δεν εγινε τιποτα σου το ειπα οτι αυτη με φιλησε." σου ειπε λιγο πιο δυνατα αυτη την φορα.

"ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΕ ΦΙΛΗΣΕ ΑΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΧΟΥΦΤΟΝΕΣ?? ΕΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ ΠΗΓΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΚΕΙ" του φωναξες.

"Ακου να σου πω ... Ποσες φορες πρεπει να στο πω αυτη με φιλησε και πηρε το χερι μου και το τοποθετησε εκει τι δεν καταλαβενεις ?? Νομιζεις οτι δεν σε αγαπαω ρε γαμοτο?" σου φωναξε , φενοταν νευριασμενος.

"Αχνε σιγουρα αυτο ειναι , ε λιπον εγω φευγω δεν θελω να σε βλεπω" του ειπες σιγανα με δακρυα στα ματια σου.

Προχορησες προς την πορτα αλλα σε επιασε απο το μπρατσο , σε σταματησε και σε κολησε στον τοιχο.

"Γιατι δεν με ψηστευεις γαμωτο? Πως να σου δειξω οτι σε αγαπαω" σου ειπε και κολησε το μετοπω του στο δικο σου.

Σε φιλησε στα χειλη , εσυ εβαλες το χερι σου στον λαιμο του , σου αφησε το αλλο χερι , σε τραβηξε οστε να ανεβεις πανω του , σταυρωσες τα ποδια σου στην μεση του και τον φιλουσες , σε οδηγησε στο δωματιο του και σε ξαπλωσε στο κρεβατι σιγα , σιγα και ηταν απο πανω σου. Σταματησε το φιλη και σε φιλουσε στον λαιμο , τα χερια σου ηταν μπλεγμενα στα μαλλια του.

Σε ξανα φιλησε στο στομα και σιγα σιγα σηκωνε στην μπλουζα σου , σου την εβγαλε σταματοντας το φιλη για λιγο , ξεκουμπωσε το τζιν σορτσακι σου και στο εβγαλε , υστερα εβγαλε και την μπλουζα του εσυ κοιτουσες το γυμνασμενο σωμα του και δαγκωσες το κατω χειλως σου , τον ξαπλωσες κατω και αρχισες να φιλας τους κοιλιακους του , κατεβενες κατω , ομως ξανα ανεβηκες πανω και τον φιλησε στο στομα.

"Γαμωτο Κατερινα" ειπε ο λουις και εσυ χαμογελασες πονηρα.

Υστερα σε ξανα ξαπλωσε εσενα απο κατω , εβγαλε το παντελονι του και το μποξερ και σου εβγαλε το σουτιεν , φιλουσε τις ρογες σου και αργοτερα κατεβενε κατω , μεχρι που εφτασε στο εσωρουχο σου. Σου το εβγαλε και ξεκινησε να χαϊδευει το μερος σου , ξαφνικα μπηκε μεσα σου.

"Εισαι υπεροχος Λου" ειπες και σε φιλησε , αυξανοτας την ταχυτητα , τελιωσε και βγηκε , κολησε το μετοπω του στο δικο σου.

"Σ'αγαπω." ειπε στο αυτι σου.

"Και εγω σε αγαπαω λου και σορρυ για πριν" του ειπες.

"Δεν πιραζει μωρο μου" σου ειπε σε φιλησε , ξαπλωσε διπλα σου και σε εσφυξε στην αγκαλια του. ❤

~Τελος~

One Direction One shots & ReactionsWhere stories live. Discover now