One Shot With Niall for anastasia_styles1 3/5

510 32 7
                                    

Αναστασια για σενα :)
Ή φωτό είναι άσχετη αλλά τεσπα :)

Έψαξα παντου μα δεν τον βρήκα πουθενά.Κοίταξα δεξιά αριστερά στον διάδρομο και άνοιξα την πόρτα των αποδυτηρίων όσο πιο ήσυχα μπορούσα. Αφού την μισάνοιξα,με γρήγορες κινήσεις μπήκα μέσα και έκλεισα την πόρτα πίσω μου. Κοιτούσα ανάμεσα από τα ντουλάπια περπατώντας με αργό ρυθμό. Οι λάμπες τρεμόπαιζαν,πράγμα που έκανε το μέρος να δείχνει τρομακτικό. Άκουσα έναν θόρυβο που προερχόταν από το βάθος. Προχωρούσα πλέον με γρήγορα βήματα ενώ ξεροκατάπια. Ο θόρυβος πλέον ήταν ένα ντουλάπι μακριά. Έπιασα τις άκρες του ντουλαπιού και έβγαλα το κεφάλι μου. Τον είδα να έχει σκυψει πάνω από ένα τραπέζι,με το ένα χέρι στηριζότανε και με το άλλο ανακατευε τα μαλλιά του έδειχνε αρκετά νευριασμενος και αυτό το επιβεβαίωσα αφού μέσα σε δευτερόλεπτα είχε χτυπήσει το χέρι του στο τραπέζι. Τρόμαξα. Γύρισε προς τα πίσω και άρχισε να κατευθηνετε ευθεία. Καθώς έφτανε δίπλα μου χώθηκα ανάμεσα σε δύο ντουλάπια για να κρυφτώ. Καλύτερα να μην ξέρει ότι ήμουν εκεί, μην τον νευρίασω περισσότερο. Τον είδα να με προσπερνάει. Άκουγα τα βήματα του τα οποία κάποια στιγμή σταμάτησαν. Μετά από 1 λεπτό δεν ακουγόταν τίποτα, αλλά ούτε η πόρτα ακούστηκε. Αποφάσισα να βγω από την " κρυψώνα " μου. Κοίταξα πίσω μου και άρχισα να περπατάω ψιλοτρέχωντας προς την πόρτα. Δεν είχε απομείνει πολύ για να την φτάσω και πετάχτηκε μπροστά μου ο Niall. Τρόμαξα τόσο πολύ που μου έφυγαν μερικά δάκρυα χωρίς να τα ελέγξω. Έπιασα την καρδιά μου ενώ εσκυψα και ακούμπησα με το άλλο χέρι το πάτωμα κοιτώντας κάτω. Μετά από ένα λεπτό σηκώθηκα πάνω και τον κοίταξα στα μάτια,στην έκφραση του εξακολουθουσε να φαίνεται ο θυμός του.
《 Με τρόμαξες 》 είπα λαχανιασμένη για κάποιο λόγο από τον φόβο μου.
Δεν μίλησε,με μια κίνηση με έσπρωξε προς το ντουλάπι με δύναμη, αφού είχα κολλήσει πάνω στο ντουλάπι πλησίασε γρήγορα βάζοντας τα χέρια του ανάμεσα από το κεφάλι μου.
《 Niall..τι ..》 κατάφερα να πω , η καρδιά μου χτυπούσε τόσο γρήγορα και δυνατά. Το βλέμμα του ήταν δολοφονικό.
《 Φαίνεται περνάς πολύ καλά με τον τύπο,συνέχεια σε κάνει και γελάς》 είπε κοιτώντας με στα μάτια.
《 Niall, πραγματικά, αι στο διάλο,με έχεις τόσο φτηνή λες και είμαι καμιά πουτάνα,αι στο διάλο! 》 ξανά τόνισα και τον εσπρωξα για να φύγω, τον προσπέρασα δίνοντας του ένα βλέμμα μίσους. Δεν πρόλαβα να προχωρήσω άλλο, με έπιασε από τον καρπό με δύναμη και με τράβηξε προς το μέρος του ξανακολλόντας με στο ντουλάπι, αυτή τη φορά ένωσε το σώμα του στο δικό μου, ενώ το ένα του χέρι ήταν στην μέση μου και το άλλο στο μάγουλο μου. Κόλλησε το μέτωπο του στο δικό μου.
《 Θέλω να είσαι μόνο δικιά μου το καταλαβαίνεις; τρελαίνομαι όταν σε βλέπω με άλλους》 πρώτου προλάβω να απαντήσω είχε χαμηλώσει το κεφάλι του και είχε τοποθετήσει τα χείλη του στα δικά μου. Άρχισε να με φιλάει παθιασμένα , η γλώσσα του εισέβαλε στο στόμα μου. Χαμήλωσε την κορμοστασιά του , έβαλε τα χέρια του στους γλουτούς μου και με μια κίνηση με σήκωσε πάνω,τύλιξα τα πόδια μου στην μέση του και έβαλα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. Δεν το ήξερα ότι ζήλευε ίσα ίσα νόμιζα ότι δεν μου έδινε σημασία. Ανταπέδιδα το φιλί πράγμα που του έδινε θάρρος να το κάνει όλο και με περισσότερο πάθος. Σταμάτησε απότομα και με άφησε κάτω. Παραξενεύτηκα.
《 Συγνώμη,νευρίασα και δεν σκέφτηκα λογικά. Δεν είσαι έτοιμη για αυτό. 》
Τα λόγια του μου άγγιξαν την καρδιά. Μπορούσε να με είχε βάλει κάτω και να μου αλλάξει τα φώτα, αλλά δε το έκανε, με σκέφτηκε, νοιάστηκε. Νιώθω έτοιμη, το θέλω όσο τίποτα αυτή την στιγμή.
《 Σε θέλω γαμώτο, τώρα τελείωσε ότι ξεκίνησες》
Μου άπλωσε το χέρι και του το'δωσα, τα δάχτυλα μας μπλέχτηκαν ενώ με τράβηξε προς το μέρος του, μου έδωσε ένα τρυφερό φιλί και μου ψιθύρισε 《 όχι εδώ .

Θα σε αφήσω να φανταστείς την συνέχεια και για να σε βασανισω αλλά και γτ όλα τα ντερτυ που έχω γράψει είναι περίπου βαρετα :)

One Direction One shots & ReactionsWhere stories live. Discover now