@Stillanine συγνωμη που αργησα και σορρυ αν δεν σου αρεσει γιατι δεν εχω εμπνευση !! So enjoy it
Είσαι ξαπλωμένη στο διπλό κρεβάτι σου και κοιμάσαι στην αγκαλιά του niall , του αγοριού σου , αυτός σηκώνεται σιγά σιγά για να μην σε ξυπνήσει.
-Ναιαλ ? Που πας?
-Κάτω μωρο μου κοιμίσου εσυ.
Σου λέει , σε φιλαει στο κούτελο και φεύγει κάτω , στον κάτω όροφο του σπιτιού σας εφόσον είναι διόροφο....
Ξυπνησες κατεβηκες κατω και προχωρησες προς την κουζίνα του σπιτιού σας , άνοιξες το ψυγείο και πήρες το μπουκάλι με νερό και ένα ποτιρι που βρίσκονταν στο ραφι επάνω και το γεμισες με νερό και επιηες (δεν ξρ πως γράφεται) , προχώρησες προς το σαλόνι.
-Ναιαλ ?? Που είσαι ?
Δεν περνεις απάντηση και πας κάθεσαι στον καναπε βλέπεις ένα σημειοματακι το περνεις και το διαβαζεις.
"Αφού διαβάζεις αυτό θα πει ότι έχεις ξυπνήσει Καλημέρα αγάπη μου , ήθελα να σου πω ντυσου ωραία και Έλα στην πεδιάδα που βρίσκεται λίγο πιο μακρυά από το σπίτι μας , Να είσαι ωραία μωρό μου xx
-Ναιαλ"Όταν διαβάζες αυτο χαμογέλασες πηγές πάνω μπήκες στο μπανιο επλυνες τα δόντια σου και πηγές στο δωμάτιο σου , πηγές μπροστά στην ντουλάπα σου και κοιτουσε για το τι θα φορουσες τελικά κατέληξες σε ένα μαύρο τοπακι και μια μαύρη κοντή φούστα , πήρες μποτάκια σου τα μαύρα και να εβαλες.
Ξανά γυρισες στην τουαλέτα πήρες αυτό που κάνει μπουκλα το μαλλί σου και έκανες όλο μπούκλα πήρες την μαύρη τσάντα σου (φωτό πάνω) και πηγές μπροστά από τον καθρέφτη του δωματίου και πήρες το μακε-απ το απλωσες στο πρόσωπο σου , εβαλες μπεζ πουδρα στα μάγουλα σου μια καφέ ανοιχτή και λίγο ασπρη σκιά ματιών και τοποθετησες στα μάτια σου επίσεις εβαλες ένα μπες κραγιόν και το make-up σου ήταν έτοιμο.
Κατέβηκες κάτω πήρες το κινητό και τα κλειδια τα τοποθετήσες μέσα στην τσαντα σου και βγηκες έξω , πηγές εκεί που σου είπε ο ναιαλ και ήταν μια μεγάλη πεδιάδα πρασινη από το ωραίο χορτάρι προχωρησες και ειδες ένα μόνο τραπέζι από πάνω τοποθετημένο ένα "βάζο" μικρό με το αγαπημένο σου λουλούδι κόκκινο τριαντάφυλλο έφτασες εκεί.
-Ουαου , το πες και το κανες εισαι πολύ όμορφη αγάπη μου.
-Ευχαριστώ αγάπη μου και εσύ δεν πας πίσω και όλα είναι τέλεια
Ειπες και τον φιλησες στα χειλη , τραβιξε λίγο την καρέκλα και εσύ εκατσες και αυτος απέναντι , φαγατε ότι είχε φτιάξει έβαλε μουσικη από το ηχειακι που είχε και σου έδωσε το χέρι.
-Χορευουμαι ?
-Οπωσδηπωτε.
Ειπες και σηκωθηκες επάνω τον έπιασες από τον ώμο και την μέση και αυτος και χορευαται.~Τελος~
Αυτό ήταν ελπίζω να σου άρεσε δεν είχα έμπνευση σορρυ ❤
STAI LEGGENDO
One Direction One shots & Reactions
FanfictionΓεια σας , εδώ πέρα θα γράφω ιστορίες μικρού μήκους δηλαδή Shot , εάν θέλετε και με κάποιον άλλον εκτός από 1D γράψτε στα σχόλια , σας παρακαλώ αφήστε ένα σχόλιο με την γνώμη σας και κάντε favourite πατώντας το αστεράκι στο κάτω μέρος , αν είστε από...