17 bölüm

815 52 54
                                    


Merhabalarrr 💖💖

Umarım begeneceginiz bir bölüm olurrr

Medya: Açelya


***

Dedigim gibi dün gece heyecandan hiç uyuyamamıştım. Benden bağımsız sürekli ellerim dudaklarıma gitmiş, kendimi dudaklarımı okşarken buluyordum. Bu kadın bana ne yapmıştı

Şuan ise saat 10 du. Gece uyumadıgıma ragmen fazla uykum yoktu. O yüzden uzanmaktan sıkıldıgım için yataktan kalkıp bir kaç dakika öylece etrafı izledim.
Sıkılarak ayaga kalkıp bir kaç esneme haraketi yaparak kendime geldigimde lavaboya ileriledim.

İşlerimi hall ettikten sonra, tekrar odaya döndüm.
Venüs yine yatagımın baş ucunda uyuyordu. Zaten gece boyunca da uyumuştu. Ne uykucu bir köpekti lan bu.

Odadan çıkarak aşağı indim.
Mutfaga girdigimde, Aidan abla ve annem oturmuş sohpet ederek kahve içiyorlardı. Yanlarına gidip, "Günaydın aşkolarımm." İkisininde bakışları bana döndügünde, ortalarına geçip bir kolumu Aidan ablanın omzundan, diger kolumu ise annemin omzundan sarkıtıp egildim.

İkiside aynı anda "günaydınnn. Sen daha yeni mi uyandın?" Başımı iki yana sallayarak, "hiç uyumadım ki." Annem kaşlarını çatarak, "neden uyumadın? Yola çıkacağız bu gün uykunu alman lazımdı."
"Anne sonra söz ikinizede anlatacagım ama önce kuafore gitmem lazım."

"Sen neden dün gitmedin? Gece apar topar yukarı çıkınca sorgulamadım ama?" Hemen bir yalan uydurarak, "anne dün çocuklar ısrar edince biraz onlarla takıldım. Şimdi sabah daha kolay olmuş olur hem benim için." Bakışlarından ikna olmuşa benziyordu.

"Neyse öyle olsun. Bak ben ne diyecegim sana."
"Ne diyeceksin?" Merakla yüzüne baktıgım sırada, "nişan için Açelya geliyor bu gün. O gelmeden git çabuk gel. Bir kaç gün bizde kalacak."
Açelya kuzenimdi. Aslında iyi anlaşırdık kafa dengi ve güzel bir kızdı.

Haraketlerine bazen anlam veremesemde çok takmıyordum. "Tamam gelsin. Zaten benim işimde 1 saat falan sürer her halde." Annem kafasını sallayarak, "git hadi çabuk gel." İkisininde yanaklarına uzun bir öpücük kondurup çıktım mutfaktan.

Tekrar odama geldigimde, şimdiden banyo yapsam iyi olur diye düşünerek, dolaptan iç çamaşır havlu ve bornozumu alarak banyoya yöneldim.

Neredeyse 1 saatlik rahatlatıcı serin ve uzun bir banyonun ardından bornoz ve havluyu üzerimden çıkarıp kirli sepetine atarak iç çamaşırlarımı üzerime geçirdim.

Odaya geri dönerek, dolabın kapısını açıp bir süre ne giyinecegimi düşünmege başladım.
Bir süre kiyafetleri öylece süzdükten sonra, seçtiklerimi alıp yataga bıraktım.

Üzerimi giyinip odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi giyinip odadan çıktım.
Zaten eve gelince yine üzerimi degiştirecektim yola bu kiyafetlerle çıkmayı düşünmüyordum.
Merdivenlerden inerek masanın üzerinde ki anahtarlarımı alıp evden çıktım.

öğretmenim gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin