Merhabalaarrr nasılsınız bakalım??Eglenceli bir bölümle tekrardan geldimm. Begeneceginizi umuyorum.
Sizden ricam, bol bol yorum atıp, oylamanız.
Siz yorum atın ki, bende bölümü hızlı atayım. 💕💕Medya: Rüya mommy
2 hafta sonra
Odama düşen güneş ışığı ile yüzümü buruşturarak, gözlerimi yavaşça araladım.
Annemin perdeleri açtıgını gördügümde, yorganı başıma çekerek, diger tarafa döndüm. Bu sırada annemin sesi geldi."Kızım kalk artık saat 2 oldu bile. Hem aşağıda senin için bir sürpriz var in bak istersen." Dediginde merak ettiğim için yorganı başımdan indirip, gözlerimi ovarak yataktan dogruldum. Annem bu halime güldügünde, "ne sürprizi? Hem saat ne ara 2 olmuş." Dedigimde, perdeleri tamamen açmış, sakin adımlarla yatagıma dogru gelip oturdu.
"Bilmem abin bir sürpriz getirmiş senin için. Beni zorla ikna etdi. Senin için kabul ettim bak."
"Anne şöyle söyleyince heyecanlanıyorum."
"O zaman vakit kayb etmeden in bak." Kafamı olumlu anlamda salladıgımda, yanagıma uzun bir öpücük bırakarak, yataktan kalkıp odadan çıktı.
Bende vakit kayb etmeden yerimden kalkıp, banyoda ki işlerimi hall etmek için ayaklandım.Bu gün cümartesi oldugu için evdeydim. Bir yandan yüzümü yıkıyor, bir yandan ise abimin ne sürpriz getirdigini düşünmeden edemiyordum. Aşırı merak ettigim için elimi daha çabuk tutarak, işlerimi hall ettikten sonra odaya döndüm.
Dolabın kapagını açarak, elime eşofman ve crop aldıktan sonra, dolabın kapagını kapatarak, pijamaları çıkarıp, yatagın üzerine bıraktıgım eşofman ve cropu alıp giyindim. Boy aynasının önüne geçip kendime baktıktan sonra, masanın üzerinde ki tarak ile saçlarımı tarayıp odadan çıktım. Merdivenlerden aşağıya indigimde, gelen seslerle duraksadım. Köpek sesi geliyordu. İyide bizim evde köpegin ne işi vardı ki? Bir dakikaa yoksaa, diye düşünerek hızla merdivenleri indim.
Herkes salonda oturmuş, yavru köpekle ilgileniyordu. Abimin sürprizi, annemin senin için izin verdim dedigi buydu degil mi? Koşarak yanlarına gittigimde, beni ilk fark eden abim olmuştu. "Evimizin yeni üyesi. Bu iyiligimde sakın unutma kardeşim." Dediginde, sanki kimseyi duymuyordum. O kadar sevinmiştim ki, hep köpegimiz olsun isterdim. Annem köpeklerden korktugu için alamazdık. Ama şimdi köpek annemin kucagındaydı?!
Annem köpegi yere bıraktıgında, koşarak yanıma geldi. Hemen egilip kucagıma aldım. Çok tatlı bir şeydi bu. Daha 2 3 aylık gibi gözüküyordu. Şuan şu tatlı şeye o kadar odaklanmıştım ki, abime teşekkür bile etmegi unutmuştum.
Bakışlarımı minnacık şeyden çekip, abime baktım. Sırıtarak beni izliyordu. Yanımda Kumsal oldugu için, onun kucagına bırakarak, abime yöneldim. Kollarını açmış beni bekliyordu. Hemen yanına gidip, kollarının arasına girdim.
Ne kadar çok istedigimi biliyordu. " Abi çok teşekkür ederiimm bir tanesin sen." Kafama öpücük kondurarak, "biliyorum." Dediginde gülerek yanagına sulu bir öpücük kondurdum. Kulagına eğilerek, "annemi nasıl ikna ettin?" Annemin duymaması için özellikle fısıltı ile söylemiştim. Gülerek, "buna Atalay etkisi derler Koçum." Gülerek kafamı iki yana salladım. "Bir isim koydunuz mu?"
"Hayır sana getirdim ben onu o yüzden sen koyacaksın."Küçücük çocuklar gibi sevinerek, kollarımı tekrar boynuna doladım. Ve aklımda isim düşünmege başladım. Ayrıldıgımda yeni bir soru daha yönelttim. "Nerden getirdin?" Dedigimde, "sokakta buldum. Çok tatlıydı dayanamadım. Seninde begenecegini düşünerek getirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öğretmenim gxg
Ficção AdolescenteSaçlarına öpücük kondurup yüzünü ellerim arasına alarak, "eger bir dilek hakkım olsa seninle geçirdigim her bir saniyeyi hatırlamayı, hiç unutmamayı dilerdim." Dolu gözleri ile tebessüm ettiginde egilip aramızda ki mesafeyi sıfıra indirerek, gülüşün...