Merhabalarrr nasılsınız bakalım???
Arkadaşlar bilginiz olsun diye söylüyorum Araf ve Ares karakterlerinde degişiklik yaptım. İsterseniz göz ata bilirsiniz. Eğer begenmezseniz kendi hayal gücünüze kalmış nasıl isterseniz öyle hayal edin.
İyi okumalarrr canlarımmm 💗💗
Medya: Miray
***
Üzerimde ki ağırlık, ve huzur verici koku ile gözlerimi araladım. Neyse ki perdeler kapalı oldugu için gün ışığı içeriye sızmıyordu.
Yumruk yaptıgım ellerimi gözlerime getirerek bir süre ovalayıp kendime geldim. Sonra ise gözlerim kucagımda ki tüy hafifliginde olan güzelligi buldu.
Yüzü boynuma gömüldügü için göremiyordum. Ama koala gibi sardıgı dogruydu.Düzenli nefeslerini boynumda hiss etmek o kadar huzurlu hiss ettiriyordu kii.
Normalde olsa benim boynum ve kulagım çok hassas biri kulagıma bir şey söylerse, yada boynuma nefesini verirse çok pis huylanırım.
Evet şimdi de huylanıyorum ama bunu Eftalya'nın bilmesine gerek yok.Uyandıgımda ellerim belini sarmıştı. Az önce gözlerimi ovdugum için kaldırmıştım ama şimdi ellerim yeniden ait oldugu yeri buldu.
Gözüm duvarda asılı olan saat'e kaydı.
08:10 geçiyordu. Şuan hazırlanıp aşağı inmemiz lazımdı ama bu anı bozmak istemiyordum açıkcası.Arda amca kusura bakma ama nişanın biraz daha beklesin. Malum her güm sevdigim kadınla kucak kucaga uyanmıyorum ya? O yüzden bu an çok özel Valla Eftalya uyanmayana kadar beni hiç bir güç yataktan kaldıramaz.
Aklıma dün olanlar gelmesi ile gülümsemem genişledi.
Şuan ağzımın kulaklarımda olduguna o kadar emindim kii. Sağ elimi dudaklarıma getirerek parmaklarımı üzerinde gezdirdim.
Dün neler olmuştu öyle ya?Ben itiraf etmiştim degil mi? Ondan sonra da Eftalya öpmüştü beni. Allah'ım lütfen rüya olmasın.
Ama hayır rüya olamaz. Dün benim kucagıma uzanarak yatmıştı. Şimdide aynı pozisyondayız.
Ya rüya ise? Aklıma gelen şey ile, komidinin üzerinde ki telefonumu dikkatli bir şekilde aldım.Ön kamerayı açarak kendime baktıgımda, ilk olarak bakışlarım dudaklarımı buldu. Evet rüya degildi. Yanılmıyordum öpmüştü beni.
Şuan o kırmızı rujunun hepsi benim dudagımdaydı.
Ben bunu hakk edecek ne yapmıştım? İmkansız diye geliyordu ama öpmüştü beni.Eftalya beni öpmüştü. Şuan yerimden kalkıp zıplayarak oynamamak için kendimi zorla tutuyordum.
Resmen salak gibi sırıtarak ön kameradan dudagımı izliyordum. Dudagımda kendi izini bırakmıştı.
Artık dudaklarımda onun tadı vardı.Ve bu tadı Allah'ın hiç bir kulu bozamaz artık.
Dün söyledigi şeyleri hatırlamaya çalıştım.
Çalıştım diyorum çünki hepsini unutmuştum. Kendimi öpücüge o kadar kaptırmıştım ki, yakınlıgı o kadar heyecanlanmıştım ki, dediklerini algılayamıyordum.Sadece tek bir cümle hatırlıyordum. "Ne zamandır bu anı bekledigimi bilemezsin."
Ne zamandır bekliyordu ki? Benim gibi onunda bana ilgisi vardı bu açıktı.
Ama peki seviyormuydu? İşte bunu bilmiyordum.
Dün öyle bir şey söyledigini sanmıyorum çünki eger söylerse böyle bir şeyi unutmam mümkün degildi.Ben bu kadar sevindim ama ya sadece öylesine bir öpücük ise? Ya düşündügüm gibi sadece cinsel çekim hiss ediyorsa? Onu bu kısa sürede o kadar sevmiştim ki, artık buna bile razıydım. Beni kullanmasına bile göz yumardım.
Düşüncelerimi bölen kucagımda ki kıpırdanma olmuştu. Boynumda ki nefesleri hızlanmıştı ve bu benim daha çok huylanmama sebep olmuştu.
Gözlerimi kapatarak kendimi sakinleştirdim. Acayip huylanıyordum. Kafasını kaldırdıgında gözlerimi açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öğretmenim gxg
Roman pour AdolescentsSaçlarına öpücük kondurup yüzünü ellerim arasına alarak, "eger bir dilek hakkım olsa seninle geçirdigim her bir saniyeyi hatırlamayı, hiç unutmamayı dilerdim." Dolu gözleri ile tebessüm ettiginde egilip aramızda ki mesafeyi sıfıra indirerek, gülüşün...