14 bölüm

723 46 19
                                    

Tekrardan merhabalaarrr

Yine bekleyemedim bölümü çabuk atdımm

Sizden tek istegim oy ve bol bol yorum yapmanız

Begeneceginizi umuyorumm 💓💓

Medya: Arda





Dedigim gibi gece boyunca hiç uyumamıştım. Sıkıca sarılarak, saçlarını koklayıp öpmüştüm sabaha kadar.
Üzerimde ki bedende kıpırdanma hiss ettiğimde, gözlerimi yumdum. Az önce saat'e baktığımda 10:35 oldugunu görmüştüm. Dün gece sarhoş oldugu için daha fazla uyuyacagını düşünmüştüm. Gözlerimi araladıgımda oldukça şaşkın gözüküyordu. Her halde benimle  böyle sarmaş dolaş uyandıgı için şaşırmıştı.
Tekrar yerine yattıgında gözlerimi kapadım.

Belimde bir sıcaklık hiss etmemle az kalsın gözlerimi açacaktım ki, kendimi son anda tutdum. Küçük ve ince elleri belimi sarmalayıp, yüzünü boynuma gömmüş derin nefesler alıyordu. Şuan beni göremedigi için geniş bir şekilde gülümsedim. Çok geçmeden kendime gelerek, tekrar numara yapmaya devam ettigim sırada kendi kendine bir şeyler mırıldansada duyamamıştım.

Hemen sonra yataktan kalkıp, odada ki lavabo oldugunu düşündüğüm odaya girmişti. Gözlerimi açtıgımda, hiç olmadıgım kadar huzurlu hiss ediyordum. Sevdigin kadını tüm gece boyu koklayıp, sarıp sarmalayacaksın tabii ki huzurlu hiss edersin.
İç sesim ilk kez dogru bir şey söylemişti.

Lavabonun kapısı açıldıgını duydugumda, gözlerimi tekrar kapadım. Dolabın açılma sesi geldiginde, bir gözümü aralayıp ne yaptıgına baktım. Giymek için bir şeyler bakıyordu. Umarım burada giyinmeyi düşünmüyordur çünki, dün yeterince sakin kalmıştım. Daha fazla kendimi tuta bilecegimi düşünmüyorum açıkcası. Dolaptan eşofman ve bol sweatshirt çıkararak kapagını kapattıgında, tekrardan gözlerimi yumdum. Buna ne kadar devam edecegimi bilmiyorum. Bir süre sonra tekrar kapı kapanma sesi geldiginde, içim rahat bir şekilde gözlerimi açtım.

Uyudugumu düşünsün istiyordum çünki, beni kendisinin gelip uyandırmasını bekliyordum.
Ben boş boş duvarları izledigim sırada, kapı açıldıgında, aynı işlemi tekrarladım.
Bir süre sonra bu kez odanın kapısı açılıp kapandıgında, çıktıgını anladım. Gözlerimi açarak, telefonu elime aldım.

Yine hep oldugu gibi grubun bildirimleri susmuyordu. Daha fazla beklemeden WhatsApp'a tıklayarak, grup mesajlarına girdim. Mesajlar fazla oldugu için kaydırarak en son konuşulanları okumaya başladım.

                    🎀KAŞARLAR MUTLU YAŞARLAR🎀

Deniz

Seleme cenemeler uyanma vakti wuhuğğğ
Uyanın aşkolaarr

Savaş

Amk oğlu
Bari pazar izin verde uyuyalım

Deniz

Ben uyanıksam siz uyuyamazsınız.

Araf

Valla bildirimleri sessize atıp öyle bir uyuruz ki
o zaman görürsün

Deniz

Yok siz beni sevmiyonuz
Hele bir yapın onu

Ada

Gene ne oluyor amk
Daha horozlar ötmeden
Deniz bak halama şikayet ederim seni
Siktir git uyu

Deniz

öğretmenim gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin