15 bölüm

827 46 29
                                    

Merhabaaa asklarımmmm

İyi okumalarrrr

Medya: Ares

****

Alarmın rahatsız sesiyle gözlerimi zorlukla araladım. Keşke şu alarmın sesini Eftalyamın sesiyle degiştirsem. Lan iyi fikir he bir ara sesini kayda alıp yaparım. Böylelikle uyanmak daha kolay hale gelir.
Evet uyanır uyanmaz ilk bunu düşündüm.

Ne kadar uyanıp okula gitmek istemesemde, tanrıçamı görmek için tabii ki de gidecektim. Her şey senin için aşk bahçem. Diye içimden geçirerek yataktan dogruldum.

Saat'e baktığımda 6:45 oldugunu gördüm. Kalkıp bir kaç esneme haraketleri yaptıktan sonra adımlarımı lavaboya yönlendirip orada ki işlerimi de hallederek, aynanın önüne geçip saçımı yukarıdan topladıktan sonra üzerimi degiştirmeden direkt aşağı katta olan spor salonuna indim.

Kapıdan geçmeden önce su almayı unuttugum aklıma geldigi için adımlarımı mutfaga yönlendirerek içeri girdim. Buz dolabından içi dolu su kabımı alarak mutfatkan çıktım.

Spor salonuna girdigimde ise, abiminde orada oldugunu görerek adımlarımı yanına yönlendirdim. Arkası bana dönük oldugu için beni göremiyordu. Şınav yaptıgını gördügümde artık yanına varmıştım.

Beni hala fark etmemiş, ve anladıgım kadarı ile şınav rekorunu kırmayı deniyordu. Tabii ki de izin vermeyecektim.
Ayaklarımı iki yanından geçirerek, tüm ağırlığımı üzerine verdigimde, beklemiyor olacak ki sendelese de durmamıştı.

Abimin azmine hep hayrandım ve hep onun gibi olmak için elimden gelenin en iyisini yapardım. Oda bu huyunu babamdan almıştı.

"Kızım in ne yapıyorsun rekorumu kıracagım az sonra."
"Kaç tane yaptın?"
"329 3 tanede sen üzerime oturunca yaptım. Hadi in zorlaştırma güzelim bu rekoru kırmam lazım."
"Sen böylede devam edersin hadi güveniyorum sana."
Bazen gaza getirmek en iyisidir degil mi.
Tamda istedigim gibi dedigimle güç gelmişti sanki. Haraketlerini daha da hızlandırarak yapmaya devam ediyordu.

Yapacagını bildigim için, daha fazla zorluk çıkarmadan üzerinden kalkarak kenara çekildim.
"Bana kıyamayacagını biliyordum abicim."
"Çok konuşma bak sinirlendirirsen tekrar otururum."
"Tamam sustum."

Daha fazla vakit kayb etmemek için bir kaç ısınma haraketleri yaptıktan sonra koşu bandına yönelerek çalıştırıp üzerine çıktım.

Önce hep yaptıgım gibi 5 dakika kadar normal tempoda yürüyerek, 15 dakika normal tempo koşmak ve en sonda ise 15 dakika Max hızda koşmak.
Benim koşuş rutinim buydu işte.

Koşmaktan ayaklarımı ne kadar hiss etmesemde daha Max koşuşun 12 dakikasındaydım sadece 3 dakika yaparsın Nova. Tüm bedenimden akan terleri hiss ediyordum. 15 dakika son surat kim koşsa bu kadar terler degil mi.

Bittiginde daha fazla dayanamayarak makineyi kapatıp direkt yere yığıldım. İyice paslanmışım kaç gündür koşu yapmaya vakit bulamıyordum.

Abim, "ne oldu lan ne çabuk yoruldun? 400 tane şınav çektim ben bile bu kadar yorulmadım."
"Abi Allah aşkına yürü git ya şınav ve koşu arasında dağlar kadar fark var."
"Hadi sende yapta görelim o zaman."
"400 tane mi?"
"Ne oldu korkmuş gibisin?"

Benim rekorum 300 tabii ki korkacagım amk ayı gibi adamı nasıl geçecegim. Ama yinede Nova egosundan ödün vermez. Abimin diline düşmek en son isteyecegim şey bile degil.

"Ne korkacagım be tamam kabul. Biraz kendime geleyim." Aha Nova boku yedin.
Ne olurdu ya bu kadar hırslı biri olmazsam.
300 2 ay önce ki rekorumdu. Belki daha fazlasını yapa bilirim? Yani hemen yelkenleri suya indirmeyelim degil mi ama.

öğretmenim gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin