SELAMLAARRRRR NASILSINIZZZ ???umarım begeneceginiz bir bölüm olurrr
İyi okumalarr dilerimmm 💗
Medya : Efsun
Alarmın rahatsız edici sesini duydugumda sert bir hamle ile saat'i yere düşürdüm.
Bunu bilinçsizce yaptıgım için çıkan ses ile gözlerimi kırpıştırarak aralamıştım.
Kafam adeta davul gibiydi. Dün gece en son bardaydık. Ondan sonrası ise hafızamda kesinti olarak kalmıştı.Başımın agrısı ile yüzümü buruşturarak yerimden dogruldum. Boş bakışlar ile bir süre odayı inceledikten sonra ayaga kalkıp banyonun yolunu tutdum.
Soguk suyu bir kaç kez yüzüme çırptıgımda kendime gelmiştim.
Diger işlerimide hall edip, dişlerimi fırçalayıp direkt olarak duşa atdım kendimi.Soguk bir duş beni iyice kendime getirecekti.
Yarım saatlik bir duşun ardından rahatlayarak banyodan çıkıp adımlarımı direkt olarak soyunma odasına yönlendirdim.Bu gün gezi vardı ve saate baktıgımda ise 08:10 du. Yani bu demek oluyor ki daha zamanım vardı. Gardroptan hep oldugu gibi elime ne gelirse alıp masanın üzerine bıraktım. Duvarın köşesinde olan çantamı da alıp içine eşofman t-shirt gibi şeyler yerleştirip bir paketde sigara aldım ve onu da masanın üzerine bıraktım.
İlk önce kiyafetlerimi giydikten sonra, hafif parfüm sıkarak saat yüzüklerim ve çantamı da alıp çıktım odadan. Çok bir şey almamıtım 2 tane eşofman takımı sadece. Çünki sadece bir bilemedin iki gün kalacaktık.
Telefonumu cebime tıkayarak hazır olduguma kanaat getirdikten sonra aşağı indim. Venüs kenarda kabından yemegini yiyordu. Onunla ugraşmayı sonraya bırakıp mutfagın yolunu tutdum.
Annemler oturmuş yemek yiyorlardı. Yanlarına gidip, "sultanıımm nasılsın?" Deyip yanagına sulu bir öpücük kondurdum. Aidan ablaya dönerek, "sen nasılsın ablaların bir tanesii." Diyerek onun da yanagına öpücük kondurmuştum. Aidan teyzeye abla dememin sebebi annemle yaşıt olmasıydı. Yani annemde yaşlı degildi hatda, yaşıtlarına taş çıkarırdı.
Normalde kimse yaşını tahmin edemez, hep yaşından kat kat daha az gösterdigini söylerlerdi. Gerçektende öyleydi yaşından en az 10 yaş genç gösteriyordu.
İkiside aynı anda, "iyiyiz kuzum sen nasılsın?" Yüzümde kocaman gülümseme ile, "çok iyiyimmm." Hemen sagımdan abimin sesini duydum. "İyi olur tabii dün Eftalya ile kucak kucagaydı nasıl olsa." Demişti o da gülerek.Söyledikleri beni şaşırtmıştı çünki öyle bir şey hatırlamıyordum. Her halde sarhoşlugun etkisi olmalı ki dün gece ile alakadar fazla bir şey hatırlamıyordum.
Söyledigi şeyi sonradan fark ettigimde artık fazla geç kalmıştım çünki, Aidan teyze ve annem şuan ellerini agızlarına tutmuş, sessiz çıglıklar atıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öğretmenim gxg
Teen FictionSaçlarına öpücük kondurup yüzünü ellerim arasına alarak, "eger bir dilek hakkım olsa seninle geçirdigim her bir saniyeyi hatırlamayı, hiç unutmamayı dilerdim." Dolu gözleri ile tebessüm ettiginde egilip aramızda ki mesafeyi sıfıra indirerek, gülüşün...