* Her zaman vazgeçmek için çok erkendir....*
(1 ay sonra)
Dr. Ungol Golineyt mektup
Sevgili Ln gezegeninizde yaptığım çalışmayı en kısa sürede sizin oradaki gezegen ile de paylaşacağım. Sana bazı konularda haberlerim var. Baban yaptığım çalışmaya dahil oldu. Artık çok mutlu. Şimdilik sana burada olanları bildireceğim. Çünkü babanın senden başka kimsesi yok. O artık bu evren de değil. Çalışmamın sonucunda artık bir ölü. Sıkı tutunun O Winter'a da güzel bir sürprizim var. Herkes sarsılacak ve kaosun ana kaynağı yayılacak. Burada her şey sen varken biliyorsun berbattı. Şimdi daha güzel.
Şu dönemde duyduğum bazı söylentiler var. Umarım gerçek bir tip değildir.
Kızım Runha'ya sevgileri ilettiğimi söylersen sevinirim. Ayrıca bu çalışmayı sizin gezegen ile paylaşmak için en kısa zamanda orada olacağım. Mektubu sana yazmamın sebebi baban ve çalışmam hakkında bilgi vermek istediğim. Sanırım ilk deneyim olan baban yani bilimsel adıyla 074F artık evren dışı bir boyutta seni bekliyor. Annenle beraber.
Orada bilmem karşılaşmışsındır fakat baban bir varisin krallık kurduğunu senin de ondan hoşlandığını söyledi..
Bu kişiyi merak eme artık bende biliyorum. Buradaki gazetelerde sizden bahsediyorlar. Şu Eflien krallığı. Guru murur gibi kelimeler kullanıyorlar.
Şahsen ben bu durumdan rahatsız oldum. Bence daha iyi yönetim biçimine sahip değilsiniz.
Duyduğum bazı söylentiler var demiştim ya şimdi onları seninle paylaşıyorum...
" Winter ve Ln Ars krallığın bahçesinde savaş hakkında konuşuyorlar"
" Ln Ars babasını Winter için terk etti..."
" Ln Ve Winter beraber sevgili mi oldular?"
" Ln Ars babasını terk etti ve onun yokluğunda hasta olan babası hayatını kaybetti.."
Şimdi bunların yanı sıra bir adet daha var. Ln en çok kızdığım ve inanmadığım hatta bir intikam almak için bile harekete geçtiğim gazete görseli ve saçma söylentiden bahsedeceğim. Bu mektubumda sana kızıma sevgi gönderdiğimi bildir demiştim. Ln bu gazetede bir tören bulunuyor. Ve bu töreni yapılan kişi benim kızım. Bu doğru ? Değil di mi? Yoksa bunu yapanın sonu daha aciz ve acınası bitecek. Bunu da kim yaptıysa ona söyle. Bu kadar kötü de olsam töreni yapılan benim kızım...
Ama umuyorum ki bu olay bir söylentidir. Baban annen ve diğer ölüler artık evren değiştirecek. Bunun için sana bir özür borcum yok. Eğer öyleyse artık kusura bakma ...
Annenin bana son gösterdiğin ve mektupla yolladığın fotoğrafta çelimsiz ve zayıf bir kadın solgun yüzü ile kameraya gülümsüyordu. Koskoca krallığın yöneticisi bir arkadaşına yenildi.
Sıra oğluna ve benim gerçek sanmadığım söylenti gerçek ise bunu ona yapana gelecek. Bütün soyunuzun kökünü ortadan kaldırmak için adımımı attım. Belki tanıdığım bir kızın ailesine de gelir sıra....
Bunu hepinize bir uyarı olarak söylediğimi var say. Aslında saatlerdir aynı şeyden altını çizerek bahsediyorum. Umarım oradaki zeki biri bunu anlar. Tek derdim bana karşı dikkatli olmanız sadece dikkat edin küçük varisler......
Görüşmek üzere
Dr. Ungol Golineyt....
Günümüz
( Winter'ın anlatımıyla)
Sabaha karşı bu salonda oturup bu kağıdın üzerindeki cümleleri okuyan Ln Ars'a bakmaya devam ediyoruz. Bu bizim için bir tehditti. Başımıza gelecek şeyin yine ölüm ile geleceğinden bahsediyordu... Bunun için biri uyarıyordu. Bunu kendi yazısıyla belli ediyordu Bunu kızını öldürdüm diye bana kaşı yapacaktı. Aslında istediği ne onlardı ne de ben... Bilirim ki bu Dr. Normal olan gibi bir profesör değil bir suç makinesiydi. Ortaya çıkmayan suçlar ilk o tarafından işleniyordu. Herkes bir zaman ondan tiksiniyor ve korkuyordu. Aynı şekilde kızı Runha'da aynı şekilde babasının tıpkısının aynısıydı. Oda birçok zorbalığı ve okul dışı konulardan yaptıkları yüzünden krallık tarafından ona da bir ceza verilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yansıma
FantasyHer krallıktan on öğrenci diğer krallıklarda eğitilmek için dağıtılır. Fakat halk buna karşı çıkar. Krallıklara gönderilen öğrencileri istemezler. Ana karakterlerimiz kendilerini bir izdiham ve kan göllerinin ortasında bulurlar. Buna bir çözüm bulm...