*Bilim ile çıkılan her labirentte bir yol vardır.*
Winter'ın Ungol'a cevap Mektubu
(4 Gün sonra)
Selam Ungol,
Ben Winter. Sana dönüş mektubunu ben yazdım. Bize ulaşan yazında bir savaşı kast ettiğin apaçık ortadaydı. Savaşa hazırım ve kabul ediyorum. Sen yazında oradaki güncel haberlerden bahsetmişsin biraz da ben sana bahsedeyim.
İlk olarak Ln Ars'a yazdığın mektubu bende okudum. Adromeda olayına üzülmedi... Ben ondan biraz daha etkilensem de pek bir olay olmadı.
Beklenen de oydu aslımda. Ölüm...
Ne kadar korkunç değil mi?
Evet, imse üzülmedi kısmında kalmıştı. Yazıda istemediğin bir söylentiden de bahsetmiştin. Hatırladın değil mi? Kızının ölümü... Evet, buna gelince çatı katında Benim tarafımdan öldürüldü. Krallığımın en önünde bulunan direğe bedeni saplandı. Benden ne almak istiyorsun?
Mektubta intikamı sevdiğini altını çizerek söylemişsin. Fakat öldürdüğün insanlar bilim ile çürüyor. Benim öldürdüklerim sebeplerden dolayı.
Bilim ile çıkılan bir labirente de bir yol vardır.
Beni kızının ölümü ile tehdit edebilirsin. Fakat sende bilim ile bir ölüme yol açtın. Şu an ne kadar canın yanıyorsa bende o kadar acı hissediyorum.
İntikamın Her çağrının geri dönüşü bir çığlığa dönüşmesi ve çığlığın boş bir odada yankılanması gibi bir olayı temsil diyor.
Bir konuşma yapıyorsun. Ama bu konuşman boş bir odada onlar çığlığa dönüşüyor ve o çığlıklar yankı yapıp sana geri dönüyor.
Bu boş bir gürültü. Senin yazdığın yazı bu da bir boş bir gürültü.
İntikamı istiyorsan yaşamak isteyen birini yaşatmayacaksın öldüreceksin.
Ölmek isteyen birini yaşatacaksın. Bu asıl intikamın kendisidir. Savaşta önemli olan bilim değil iyi bir eğitimdir. Küçüklüğümden beri illa duymuşsundur.
İyi bir temelim var.
Buna ilaveten duyduğun başka saçma sapan söylentilere önem vermiyorum. Eğer oradaki gezegende bizimle guru duyuyorsa bu iyi bir ola. İyi bir temelimiz vardır.
Yaptığın hastalık elbet biri tarafından kurtarılır.
Winter...
Ln Ars'ın bize salon bölümünde yüksek ses ile okuduğu mektuba bizzat ben bir mesaj vermek istedim. Ungol kendi için intikam demişti. Fakat bana bunun için bir şey demedi.
Elbet bir labirentin içinde de oklar vardır. Takip eden çıkış için kendine bilet ayırır.
Mektupta aslında her şeyi özetledim. Kısa ve en iyi bir öz şeklinde.
Bir mektup daha beklemiyorum. Buna bir ihtiyaç olmadığını ve savaş için hazırladığı bizi belki de en önemlisi beni yenebileceğini sandığı o deneyini gözden geçiriyor olsa gerek.
Yalan kullanmadan her şeyi ifade ettim. Beni şikâyet etse bile kendi de bir ölüme yol açtı. Bende onu söyleyebilirdim. Ayrıca yasal olmayan deneyleri ortama sunuyordu
Bunu artık halkıma da açtım. Gerektiği önlemleri alıp bu savaşa galip geleceğiz. Daha ortada duran bir neden veya bir sebep yokken. Kızı kendi yaptığı suçtan dolayı öldürüldü.
Bunun için bir intikam almak gerekmezdi.
Ln babasının ölümü sonrasında daha fazla sessizleşti. Onun bu şekilde olması beni de üzüyordu. Ungol saçma bir hareket yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yansıma
FantasiHer krallıktan on öğrenci diğer krallıklarda eğitilmek için dağıtılır. Fakat halk buna karşı çıkar. Krallıklara gönderilen öğrencileri istemezler. Ana karakterlerimiz kendilerini bir izdiham ve kan göllerinin ortasında bulurlar. Buna bir çözüm bulm...