Yeni Krallık

11 4 0
                                    

Her bitiş bir başlangıcın doğma aşamasıdır.*

Şafak çoktan doğmuş ve biz hazırlanmıştık. Kral artık göreve başladığı için araç kullanamayacaktık. Şimdilik Eflien krallığının bulunacağı yere göz atacaktık.

Yaklaşık on kilometre yolumuz vardı. Sorasında zaten Leoard krallığında imza attığım belgede sözü edilen "Gezegen Yöneticisi" adındaki krallıktan bu konu hakkında görüşme yapılması gerekecekti.

Orada da birçok belgeyi imzalamak gerekecekti. Ardından belli bir miktar para ödenecek ve bir aya yakın bir sürede beklenmesi kalacaktı.

Yola çıkmadan ihtiyaçlarımızı tamamlayıp ihtiyara veda ettik. Enerjimizin bitmemesi için konuşmadan ilerliyorduk.

Güneş tam tepede olduğunda bize öğle vaktinin olduğunu belirtiyordu. En sonunda da bir yerde mola verecektik.

Yakıcı bir hava bütün bedenimi kıpkırmızı yapmıştı.

" Şuradaki çalıların ve uzun ağaçların arasında duralım"

Diyerek Lyra dinlenmemiz gereken yeri işaret etti. Yorgunluk bütün bedenimi kaplamıştı

Ağacın altına geldiğimizde herkes ayrı bir köşeye geçti.

Çantama yola çıkmadan aldığım suyu çıkardım. Yanında da ejder meyvesini çıkarıp yedim.

Ln ejder meyvesini görünce tiksinir gibi bir bakış attı.

" Ne oldu"

" Alerjim var"

Dediğinde çoktan kapamıştım bile. Yola çıkmadan önce bir kez daha suyumu içtim.

Beni bu kadar su " Gezegen Yöneticisi" Adındaki krallıktan izin almadan önce vereceğimiz molaya kadar idare ederdi.

Yola çıktıktan sonra her zamanki ortam tekrar oluştu Enerji bizim için şu zaman daha önemi olmuştu.

Yol boyunca güneş yavaş yavaş batmaya başladığı için hava o kadarda sıcak değildi.

Bir müddet sonra Eflien krallığını kuracağımız alana geldik. Gerçekten çok güzel görünüyordu.

" Gerçekten mükemmel burası"

" Ne diyeceğimi bilemiyorum"

Krallığımın övgüleri şimdiden toplamıştı.

Denize bakan uçurum kısmı günün her saatinde mükemmel görünüyordu. Büyük bir araziye sahipti.

Her yere bakıp yine övgüler yağdırdıktan sonra " Gezgen Yöneticisi" adındaki krallığa doğru son kez yola çıktık.

Milattan önce altı bin yirmi yedi yılında Leoard krallığından ayrılan bu krallık Tohanas The Adwer tarafından ele geçirildi.

Ardından başarısına başarı katarak Gezegen Yöneticisi oldu. Krallığın ismin ide bu sayede "Gezegen Yöneticisi" koydu. Ardından isim hakkında eleştiri aldığı ve nefret yorumları aldığı için istifa etti.

Krallığın geçmişini Gladrien'in getirdiği beş kitaptan birinde okumuştum. Ayrıca ihtiyarda dün gece ettiğimiz muhabbette olanları anlatmıştı.

Krallık benim kuracağım krallığın neredeyse on dakikalık yolun sonundaydı.

Sonunda oraya vardığımız da Tom Söylenmeye başladı.

" Artık neredeyse bir ay evden çıkmayacağım"

Bu sözünün ardından Ln açıklama yapmayı ihmal etmedi.

YansımaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin