*Çiçek kuruduktan sonra yağmur yağsa ne olur?*
Kapımın çalma sesi ile uyandım. Toparlandığım anda içeriye burada çalışan hizmetlilerden biri girdi.
" Merhaba Winter yemek saati"
" Tamam geliyorum"
Diyerek yatağımın başına seçtim. Banyodan yüzümü yıkadıktan sonra üstüme dolapta olan kırmızı e turunu renkli elbiselerden giyindim.
Turuncu, kırmızı, sarı bunlar gibi sıcak renler ve mavi, lacivert, koyu mavi gibi soğu renkleri de severim. Genelde kıyafet giyerken renk paletine uygun koyu veya açık renkler kullanarak giyerdim
Bu şekilde daha iyi göründüğümü düşünerek saçımı da masada bulunan saç fırçası ile taradım. Aşağıya bir yönetici gibi gitmem önemliydi.
Burası daha keşfedilmemiş bir krallık olarak halen duruyordu. Yemek alanı aşağı kattın terası ile birleşmiş bir halde yapılmıştı.
Yukarıdan aşağıya uzanan uzun e geniş merdivenleri yavaş yavaş indim. Krallıkta toplam altmış dört oda bulunuyordu. Her birinde ayrı bir işçi ya da görevli bulunuyordu.
Krallıkta hizmetli olanlar, işçiler, görevliler ve ayrıca da sağlıkçılar gibi mesleklere sahip varisler burada bulunuyordu.
Krallığım hazırdı. He şey tamı tamına iken sadece bir şey vardı. Onun erinliklerine inip araştırmam gereken.
Ln'in geçmişi...
Bunu da öğrendim mi her şey daha iyi ve tam olacak. Belki de acı çektiren, gözlerindeki acının kaynağı o geçmiştir. Umuduyla ona yardım edecektim
Şu zamana kadar benimle arkadaş olanların bir sorunu ya da gözlerinde ir acı yoktu... Fakat Ln'nın diğerlerinden ayıran birçok özelliği vardı.
Merdivenleri inip teras ve yemek salonun bir olduğu noktaya doğru yürümeye başladım.
Her zamankinden hafif hissediyordum kendimi. Buraya gelene kadar sanki bedenimde bir ağırlık varmış. Ben buraya geldiğimde o ağırlıkta uçup gitmiş gibi bir hissiyat vardı üzerimde.
Daha krallığa bir kitap hazırlamam gerekecekti.
" Eflien krallığı kanun ve kuralları"
Bunu da tek tek belirlemek ve yazmam gerekiyordu. Aşağıya yemek salonuna ait bu bölüme geldiğimde herkes daha derli topluydu. Sanki özel bir baloya davetli gibi sadece Bellick süslenmişti.
Masanın tam kaşı tarafın sağında bulunan bölüme geçip oturdum
" Hoş geldin!"
Kafamı sallayarak bende Lyra'ya selam verdim. Yemek servisini başlatmışlardı.
Bir tek kıyafetinin arkasında yırtık olan Ln vardı. Kanadı da dışarı çıksın diye onu burada bulunan bir terziye ayarlatmış olmalı.
Önümü yemeğe çevirdim. Menü gayet sade ve iyiydi. Yemek sırasında bizimkiler bir oyun sohbetine başladılar. Bizde kızlar arasında gündelik hayattan bahsediyorduk. Bu sefer ben onları kendi odama davet ettim. Benim odamı ilk defa göreceklerdi.
İlerleyen günlerde de herkes kendi odasına birbirini davet etmeye başladı.
" Gerçekten neredeyse iki ay meyve yemekten içim ve dışım meyve olmuştu"
Tom bunu söylerken haklıydı da. Sadece o izdihamdan sonra krallıkta meyve kalmıştı. Aklıma ihtiyar varis geldi...
Onun için güvenli ve sağlam bir yer oluşturup gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yansıma
FantasiHer krallıktan on öğrenci diğer krallıklarda eğitilmek için dağıtılır. Fakat halk buna karşı çıkar. Krallıklara gönderilen öğrencileri istemezler. Ana karakterlerimiz kendilerini bir izdiham ve kan göllerinin ortasında bulurlar. Buna bir çözüm bulm...