08

78 5 17
                                    

AŞKINI BİR SIR GİBİİİİİ SENELERDİR SAKLADIIIĞĞMMMM GECELERİ RÜYAĞADAAA İSMİNİ SAYIKLADIĞMMMMM

NE ALAKA diye sormayın çok dilime dolandı a dostlar...

Neyse tamam yine boş yaptım hayde bölüme geçek 🔥

İyi okumalar 🤍

Sevginizi eksik etmeyin 😻

8. BÖLÜM

YÜCE KRAL'IN SAVAŞI

"Beyaz Cadı yine piyon olarak Edmund'ı kullanmak istiyor, öyle mi?"

Aslan'ın sorusunu Peter cevapladı. "O öyle sanıyor," dedi hiddetle. "Böyle bir şey olmayacak. Bu sefer değil. Kardeşimi o lanet olası kadının ellerine bırakmayacağım."

"Bırakmayacağız," dedim Peter'ın hemen arkasından. "Ölürüm de Edmund'ı bırakmam orada."

Özellikle de o gece o kadından nasıl korktuğunu gördükten sonra asla.

"Aslan," dedi Lucy yalvarır gibi. "Yalvarıyorum yardım et. Lütfen, kurtar Edmund'ı. Benim yüzümden ona bir şey olursa affetmem kendimi."

"Sakin ol, Lucy," dedi Aslan yatıştırıcı bir sesle. "Ve unutma, senin hatan değildi. Edmund'ı kurtaracağım, ona bir şey olmayacak. Bana güven."

"Güveniyorum," dedi Lucy onun yellerini okşarken. "Hiç olmadığı kadar çok."

Susan söze girdi. "Planın nedir, Aslan?"

Aslan kafasını yukarıya doğru kaldırdı ve ormanı kuşkulu bakışlarla inceledi. O sırada siyah bir karga gökyüzünde süzülüyordu. Havada zikzak çizip duruyordu.

"O ne yapıyor?" diye sordum kargaya bakarak. "Sürekli dönüp duruyor."

Ben kaşlarımı çatıp kargayı izlerken karga bize doğru uçtu, pençelerinde bir kağıt taşıyordu.

"Ne var onun pençelerinde öyle?" diye sordu Susan kuşkulu bakışlarla.

Karga pençelerindeki kağıdı Peter'ın avuçlarının içine bırakıp uçtuğunda hepimiz şaşkınlıkla karganın arkasından bakakaldık.

"O da ne?" diye sordu Lucy merak ve telaşla.

Peter bir elindeki kağıda, bir bize baktı. Bakışları yüzümüzde gezerken, "açsana," dedim dayanamayarak, kalbim küt küt atıyordu.

Peter ağır ağır başını sallayarak elindeki kağıdı yavaş yavaş açtı ve çatık kaşlarla okumaya başladı. Her ne okuduysa yüz ifadesi daha ilginç bir hal aldı, yutkundu ve öfkeli bir nefes verdi.

"Ne oldu?" dedi Susan. "Ne yazıyor?"

Peter burnundan öfkeli bir nefes vererek, "Jadis," dedi Beyaz Cadı'yı kastederek. "Beni düelloya davet ediyor. Yarın sabah."

"Düello mu?" diye sordum şaşkınlıkla. "Ne düellosundan bahsediyorsun?"

"Tek teke savaşmak istiyor," dedi Peter. "Eğer kaybedersem Edmund'ı geri vermeyeceğini ve kaybettiğim halde onu istiyorsam eğer Narnia'yı ona teslim etmemi istiyor."

Kurtuluş Çanları | Narnia Günlükleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin