12

67 6 18
                                    

Skandar Amin Casper Keynes, sana çok aşığım sadece söylemek istedim 🥰🥰🥰🥰🥰🥰

VE SİZEDE AŞIĞIM 🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Neyse yine boş yaptım

İyi okumalar 💗

Sevginizi eksik etmeyin 🤎

12. BÖLÜM

GÜMÜŞ KAPI

"Üzgünüm, majesteleri, bulabildiğim en iyi sığınak burası."

Cüce başını eğerek mahcup bir şekilde Peter'a döndü ve sarmaşıklarla kaplı olan toz duman içinde olan mağarayı gösterdi.

"Sorun değil, Yaygaracı," dedi Peter. "Bu geceye kadar sığınsak yeterli olur. Zerua askerleri bizi görmemeli."

"O kadar da kötü değil canım," dedi her şeye iyi tarafından bakmayı hayat felsefesi haline getirmiş olan Reep. Küçük ellerini beline koydu. "Bence güzel bir temizlik burayı adam edebilir."

"İyi fikir, Reep," dedi Lucy gülümseyerek.

"Buna gerek olduğunu sanmıyorum," dedi Peter.

"Hayır, var," dedim araya girerek. Ardından gözlerimi Philip'in pelerinin üzerinde hala uyuyan Edmund'a çevirdim. "Toza alerjisi var."

Peter sustu, Susan'la birbirlerine baktılar.

"Sanırım biz kızlar bunu halledebiliriz," dedi Susan ayaklanarak. Ben ve Lucy'e kaş göz yaptı.

Lucy'le birlikte kafamızı sallayıp ayaklanacaktık ki, "Peter," diyen solgun bir ses duydum.

Onun sesi.

"Ed!" diye bağırdı Peter. Kardeşinin başına oturduğunda az sonra bende dahil herkes başına toplandı.

Ed yavaşça doğrulurken gözleri hepimizin üzerinde gezdi. Az sonra gözlerimiz buluştuğunda, "Patri," lafı döküldü dudaklarından.

Soğuk değildi, sert değildi, öfkeli değildi. Edmund Pevensie gibi çıkmıştı ses tonu. Benim tanıdığım Edmund Pevensie gibi.

"Ed..." Gözlerimin dolmasına engel olamadığımda onun boynuna atladım ve gömleğini kokladım. Tanrı'm, çok şükür! Hayatımda yaşadığım en rezil ve en güzel ana değmişti.

"İyi misin, Ed?" diye sordum ondan uzaklaşırken.

"Evet," dedi Edmund yavaşça. "Biraz başım ağrıyor, o kadar. Bir de..."

"Bir de ne?" diye sordu Lucy telaşla.

"Kabus," dedi Edmund yutkunarak. "Kabus gördüm. Çok fenaydı."

"Kabus mu?" Peter kaşlarını çattı. "Ne kabusu, Ed, anlatsana. Ne gördün?"

"Seni öldürmeye çalışıyordum," deyiverdi Edmund pat diye. Ardından bana döndü. "Ve sana bağırıyordum. Hepinize çok kötü davranıyordum. Tam bir canavar gibiydim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kurtuluş Çanları | Narnia Günlükleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin