01

137 8 14
                                    

HOŞGELDİNİİİİİZİZİZİİZİZİZİZİZİZİ

AY AY AY NE KA HEYECANLIYIM NE KA HEYECANLIYIMMMM

Fic yazmak bana aşırı eğlenceli geliyor o dünyaya olan aşkımı ve özlememi gideriyorum. Siz de de öyle miiii??

Başlamadan önce şunu söylemek istiyorum bu fic, bahsi geçen film serisinin olay örgüsünü içermemektedir. Elbette ki karakterler ve hikayenin konusu aynı fakat olay örgüsü tamamen seriden bağımsız bir şekilde ilerliyor.

Kitabın baş karakteri olan kız karakter seride BULUNMAMAKTADIR. Tamamen bu fic için kurgulanmıştır.

Aynı şekilde kurgunun devamında göreceğiniz bazı karakterlerde öyle.

İyi okumalaarrrrr 🤎🤎🤎 Düşüncelerinizi ve sevginizi eksik etmeyin, olur muuuuu?? 😻

1. BÖLÜM

NE OLURSA OLSUN DÖNÜLEN YER

Narnia'ya uzun zamandır kış gelmiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Narnia'ya uzun zamandır kış gelmiyordu.

Bundan şikayetçi değildim, bahar en sevdiğim mevsimdi hatta. Sadece günlerdir içimde dindiremediğim bir korku vardı. Bunun nedenini bilmiyordum ve ne kadar düşünürsem düşüneyim nedeni bulamıyordum.

Ama içimden bir ses, bu baharın çok uzun sürmeyeceğini söylüyordu.

"Hey, Patricia! Orada ne yapıyorsun?"

Bay Tumnus'ın sesi kulaklarıma dolduğunda sırt üstü yattığım kalın dalın üzerinde doğruldum ve aşağıya doğru baktım. "Sana da günaydın Bay Tumnus!"

"Günaydın," dedi Bay Tumnus histirik bir gülüşle. "Orada ne yapıyorsun?"

"Ne yapıyor gibi görünüyorum?" diye sordum kaşlarımı kaldırarak. "Güneşleniyorum işte! Baharın tadını çıkarıyorum."

Ya, aynen, kesin, elbette öyledir.

Bay Tumnus güldü ve, "pekala Bayan Keynes, o halde yanınızda bana da yer ayırın," diyerek ağaca tırmanmaya başladı. "Baharın tadını beraber çıkaralım."

Gerçekten mi Bay Tumnus, o toynaklarla mı?

Bay Tumnus ağaca tırmanırken doğruldum ve koyu sarı, uzun saçlarımı geriye doğru atarak ayaklarımı aşağıya doğru sallandırdım ve gözlerimi Narnia'nın ufuklarına diktim.

"Çok dalgın görünüyorsun," dedi Bay Tumnus. "Bir sorun mu var?"

"Aslında bir sorun yok," dedim gözlerimi kaçırarak. "Varsa bile ben bilmiyorum."

Kurtuluş Çanları | Narnia Günlükleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin