11.Ryszard ty draniu 𓆜

6 0 0
                                    

Pov. John

Dzieci moje i tego zjeba ale nie Czecha (niestety :'/ ) dość szybko podeosly. Na tyle że mogłem je na spokojnie wziąść na ryby (Tak mam inne hobby niż Matematyka) .

-WOOOOOOOJTEEEEEEKKKK CHODZ TU DOWNIE!!!!!!!!!!
-t-t-tak?
-biorę te kaszojady na ryby nie będzie nas do osiemnastej
- o-ok ale n- nawet nie zdążył dokończyć.
- ta ta wiem mam ich nie utopić i nie zapomniec z nad wody 🙄
-d-doklanie. Bawcie sie dobrze i się nie pozabijajcie a ja pojadę sobie do rudego na kawkę (podczas buntu Johna Wojtek zakolegowal się z rudasem)
-kto pytał. GOW- znaczy DZIECI CHODŹCIE TU JEDZIEMY POZABIJAĆ RYBKI!!!!! - odrazu przybiegł Belzebub i dziewczynki.

Po godzinie jazdy dotarliśmy na miejsce.

Rozstawilem swój sprzęt i kazalem Kapitolinie i Belzebubowi pozbierać robaki. Elżbiety nie wysłałem bo w niej jedynej widziałem siebie a nie wojtorka. Innymi słowy ona była najmądrzejsza z całej 3.

Siedzimy i mówimy już jakiś kwadrans a dalej nie ma żadnej ryby.

-japierdole musieliście napewno nabrać jakiś chujowych robaków, jak dalej nic nie będzie brać to Belzebub będzie nową przynetą.
-łeeeee - Belzek to pizda i się rozbeczal.
- nie ni tylko żartowałem dżizas

Nagle ni z tąd ni z owąd coś się zlapalo. Ciągnę i ciągnę sandały powoli jadą do przodu kidosy mnie trzymają. Nareszcie po tym całym wysilku moja zdobycz się poddala. Ale... To nie była ryba! TO BYŁ MAKS MÓJ BYŁY NIE DOSZŁY KOCHANEK!!
- Maks co ty odpierdalasz?
- jestem teraz rybagender bul bul bul 🏊🏿
- z kim ja się zadaję

Łowilismy jeszcze chwile i udała nam się zlowic normalną rybe i to taką mega dużą więc zrobiłem sobie zdj i wysłałem mojwmu kotlecikowi schabowemu.

Pedał wysył(a) zdjęcie.

ZjebWow ale duży

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zjeb
Wow ale duży...

Pedał
Wiem jak wrócimy do domu to pozwolę ci się (z) nim pobawić ~

Zjeb
Dobrze❤


Wróciliśmy do domu i tak jak obiecałem wojtorek zajął się moją wielką rybą. Wsm bardziej pani stara Wojtka ją robiła i piekła bo on by coś spierdolił na 100%. Wszyscy zjedli i każdemu smakowała nawet zostało trochę na jutro. Później poszliśmy do Wojtka do pokoju i... Wiecie co robiliśmy heh... Graliśmy w bs do piątej nad ranem i wbiłem na poco 35 rangę a ten niedojeb 23 na Edziu ( to chb jego ulu postać).

Spocone Opowiesci Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz