Ból był okropny, ale przez to, że rodze już 2 raz trochę do niego przywykłem? Nie wiem.
W drodze do szpitala chciałem zadzwonić do Jaśka, ale nie odebrał. Postanowiłem więc zadzwonić do rudego mojego jedynego przyjaciela. swoją drogą dawno z nim nie rozmawiałem.
Odebrał chociaż szczerze mowiąc nie spodziewałem się tego. Powiedział, że za niedługo przyjedzie. Był już pelnoletni ponieważ musiał powtarzać kilka razy klasę, bo nie zdawał z matmy i wsm również z kilku innych przedmiotów.
Rudy dotarł do szpitala w niecałe 15 min. Ja zdążyłem już urodzić, a on przyszedł do mojej sali.
- Wojtorek powiedz mi JAKIM KUZWA CUDEM BYŁEŚ W CIĄŻY BĘDĄC MĘŻCZYZNĄ TO ZAPRZECZA WSZELKIM PRAWOM NATURY?!- zapytał.
- No widzisz.. Ja też chciałbym wiedzieć.Gadaliśmy tak jeszcze chwile okazało się, że mój ogniasto włosy przyjaciel znalazł sobie kogoś... I to nie byle kogo... A największego geja z naszej byłej klasy! Od początku roku szkolnego jak tylko do nas dołączył wyzywał go mimo, że ten mu nic nie zrobił, a wręcz chciał pomóc proponując pomoc w nauce. Szczerze mówiąc shipowalem ich.
Rudy stwierdził, że mu się już nie chce siedzieć w szpitalu i spada.
Ja w tym czasie postanowiłem spróbować jeszcze raz zadzwonić
do mojego ukochanego, ale zanim zdążyłem wybrać jego kontakt zadzwonił do mnie ktoś z obcego numeru. Odebrałem niczego nie swiadom... Niestety to nie była fotowoltaika chociaż wolałbym żeby to była jednak ona... Dzwoniący był porywaczem... Okazało się, że porwali Johna i trójkę naszych pozostałych dzieci! Zażądał 40.000 tysięcy złotych do końca tygodnia a jeśli nie spełnię jego wymagań zrobi im coś. Byłem przerażony i roztrzęsiony. Nigdy nawet nie widziałem takich pieniędzy na oczy.Co ja teraz zrobię...
CZYTASZ
Spocone Opowiesci
Roman d'amourWojtek głupek klasowy i John jeden z pierwszych uczniów w klasie są najlepszymi przyjaciółmi, lecz napotyka ich masa problemów. Czy dadzą sobie radę? Nwm przeczytaj se. Jeśli lubisz friends to lovers z nie powazną fabułą (przez większość czasu) ta...