Herkese Merhaba! 🌙
Kırık Aynalar Yarışı'nın üçüncü bölümüyle karşınızdayım! 🖤
Küçük yıldıza basıp oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, ben hepsini tek tek okuyorum. Sizinle konuşmak beni motive ediyor. 🌠
Eğer daha fazla kişiye ulaşmamızı isterseniz #kirikaynalaryarisi etiketiyle paylaşım yapabilirsiniz. 🥺
İyi okumalar.❤️
III - Yansıma
"Seninle olmayı arzuluyorum. Seni özlüyorum. Seni göremediğim zamanlarda derin bir yalnızlık duygusuna kapılıyorum. Sana karşı saplantılıyım, büyülenmiş ve çarpılmış durumdayım. Tadına, kokuna, ruhunun benimkine değdiğini hissetmeye açım."
Jack Llawayllynn.
Bölüm Şarkısı
eyes don't lie - Isabel LaRosa
Leyal Deviner
"Bugün kendini nasıl hissediyorsun, Leyal?" Psikoloğumun artık klişe haline gelmiş sorusuna cevap vermeden önce biraz düşündüm, son birkaç günüm rezil bir şekilde geçmişti çünkü.
Atlas görüştüğümüz davetten Lavin ile birlikte ayrılmış ve gazetelere bile çıkmıştı.
Gözde bekarın yeni sevgilisi!
Lavin Rona ve Atlas Sipahi İstanbul gecelerinde yakalandılar! Tüm detaylar bir sonraki haberimizde!
Sikeyim ya.
Atlas'ı değil, yanında gördüğüm kadınları araştırmayı bırakmayı başarmıştım aslında. Bir süre öncesine kadar. Onunla yüz yüze gelene kadar.
Varlığını hissetmek, bana baktığını, benim farkımda olduğunu bilmek en başa sürüklemişti beni ve üstüne üstlük haberlere çıkmıştı.
Atlas kimseyle anılmazdı.
Psikoloğuma dönüp yüzümde sahte bir gülümsemeyle "İyiyim," dedim. Sesimdeki titremeyi fark etmemesini umarak. Onun gözlerinin dikkatli bakışlarını üzerimde hissederken, içimde kopan fırtınayı saklamaya çalışmak her geçen saniye daha da zorlaşıyordu. Lavin ve Atlas'ın görüntüleri zihnime saplanmıştı, her detayı tekrar tekrar gözümün önünde canlandırıyordum.
Birbirlerini öptükleri o görüntüler... Gözlerimi sımsıkı kapatıp, kulaklarımı ellerimle tıkasam da kurtulamıyordum. Ondan kurtulamıyordum.
Bir süre öncesine kadar Atlas'ın hayatındaki kadınları araştırmayı bırakmayı başarmıştım. Sosyal medyada saatlerce dolaşıp, o kadınların kim olduklarını, nerede yaşadıklarını, neler yaptıklarını öğrenmek için harcadığım zamanı geri almıştım ama şimdi her şey yeniden başlamıştı. Lavin'in hayatını didik didik etmeye başlamıştım bile. Kiminle görüşüyor, nerelere gidiyor, Atlas'la hala buluşuyorlar mı? Bu sorular beynimi kemiriyordu.
İyi haber şuydu; Buluşmuyorlardı.
Kötü haber şuydu; Buluşmayacaklarının garantisi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Aynalar Yarışı
Action(+18) On iki deneme. Her biri bir tıkırtı, her tıkırtı ölümün soğuk nefesi. Bir saplantı. Alaycı bir gülümseme, karanlıkta yankılanan bir ses: "Ölmek isteyen birisi için mantıklı bir seçim değil." On iki deneme, bir saplantı... Leyal'in ruhunu esir...