IV - Işıktan Kaçmak

184 26 260
                                    

Herkese Merhaba! 🌙

Kırık Aynalar Yarışı'nın dördüncü bölümüyle karşınızdayım! 🖤

Küçük yıldıza basıp oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, ben hepsini tek tek okuyorum. Sizinle konuşmak beni motive ediyor. 🌠

Eğer daha fazla kişiye ulaşmamızı isterseniz #kirikaynalaryarisi etiketiyle paylaşım yapabilirsiniz. 🥺

İyi okumalar.❤️

IV - Işıktan Kaçmak

"Ona şiddetle ve amansızca bağlanmış durumdayım ve bu kesinlikle çok tehlikeli. Çünkü kendimi durduramayacağımı biliyorum. Bana yalvarsa bile."

Dolores Lane

Bölüm Şarkısı

Poker Face - Lady Gaga

Leyal Deviner

"İyi veya kötü olmak gibi bir kaygın olduğunu sanmıyorum." dedim sakin bir sesle ve onun yaptığı gibi omuz silktim. "Açıkçası umrumda da değil."

Gerçekten umrumda değildi. Ben onun ne kadar kötü olabileceğini görmüştüm zaten ama o bana karşı kötü olmazdı.

Olsa da razıydım.

"Güzel." dedi benimle aynı sakinlikle. Gözlerimin içine dikkatle bakmaya devam ederken söylemişti bunu ve umrumda olmamasına neden güzel dediğini anlamamıştım. "Ben içeri geçiyorum. Geliyor musun?"

Lavin'i bekletmeyelim tabii.

Ya da... Bekletsek mi?

Davetten öylece çıkmalarına izin vermiştim, vermek zorunda kalmıştım ama bu kadar yakınımdayken ve gecenin sonunu bilirken gitmelerine izin veremezdim.

Asıl sorun bunu nasıl başaracağımdı.

Kafamda basit bir plan belirirken yüzüme hafif bir gülümseme kondurdum ve dudaklarımı araladım. "Geçelim."

Onu onaylamamla birlikte bir elini 'Önden yürü' der gibi hafifçe kaldırdı ve yürümemi bekledi. Bana verdiği sigarayı söndürüp kapıya doğru döndüm.

Bir an kendi elleriyle yakıp verdiği izmariti saklamayı düşündüm, fakat daha sonrasında bu düşünceyi çöpe attım. Atlas ise benimle aynı çizgide ilerlerken az önceki konuşkanlığına göre sessizdi, gerçi o genel olarak sessizdi.

Bir gün onunla doya doya konuşabilecek miydim?

Tek başıma çıktığım kapıdan Atlas ile birlikte dönüp spot ışıklarına, kulakları sağır edecek müziğe ve çılgınlar gibi dans eden insanlara tekrar karışırken onların oturduğu yere dönmeye karar vermiştim, rahat durmak benim için her ne kadar zor olsa da.-

Tolga'lara haber vermek için ters yöne döndüğümde Atlas'ın sesini duydum. "Nereye?"

"Arkadaşlarımın yanına?" dedim, sorusunu tuhaf bulmuş gibi. Atlas'ın yüzünde de aynı tuhaf ifade oluşurken bana nereye gittiğimi soruyor olmasını garipsediğine emindim. "Yanınıza geleceğim birazdan."

"Onun için sormamıştım." dedi.

Onun için sormuştu.

Aynı sakinlikle "Biliyorum." dedim.

Kırık Aynalar YarışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin