KIRIK AYNALAR YARIŞI"Bu sadece bir hoşlantı değil, bu bir saplantı. Aklımdan hiç çıkmıyorsun. Kokun odaya yayıldığında özlemden felç oluyorum. Bir yanım seni ateşe vermek ve alevler bizi birlikte yok ederken sana sarılmak istiyor. Diğer yanımsa kalbini yemek istiyor, böylece sana tamamıyla sahip olduğuma emin olabilirim."
Gwen Hayes
⏳17 Temmuz, 2019
Parmaklarımı revolver tabancanın kadranındaki boşluğa yerleştirdim ve sertçe aşağı çektim. Ölümle yaşam arasındaki çizgi bu kadardı işte, bir tıkırtı kadardı. Her tıkırtıda, ölümün gölgesi biraz daha koyulaşıp çok sevdiğim denizin sesine karışırken gözlerimi kapattım.
Kimse seni fark etmeyecek bile, Leyal.
Son olmasını umarak, son bir kez derin nefes aldım ve... Tetiği çektim.
Klik, diye metal bir şakırtı yansıdı kulağıma.
Hayattaydım.
Bir kez daha denedim.
Klik.
Bir kez daha.
Klik.
Klik. Klik. Klik. Klik. Klik. Klik.
On bir deneme, on ikincideyse silah gibi tok bir ses yankılandı sahilde.
"Ölmek isteyen birisi için mantıklı bir seçim değil." Korkuyla arkamı döndüğümde sokak lambasının altında beni izleyen bir silüet gördüm, yaklaşıyordu. Yarım yamalak gördüğüm yüzünde alaycı bir gülümseme vardı. Neredeyse içinde olduğum durumu komik bulduğunu düşünecektim.
"Ne?" diye fısıldadım.
"Rus Ruleti diyorum." diye tekrarladı ve kulağındaki kulaklıkları çıkarıp elimdeki silahı işaret etti. "Ölmek isteyen birisi için mantıklı bir seçim değil. Elindeki silahla kurtulma ihtimalin yüzde doksan bir ama sen bilirsin yine de. Sabaha kadar uğraşırsın."
Dört Yıl Sonra
Tutkulu, ateşle dolu kalabalığın o hırçın sesleri arabamın camını aşıp kulaklarımı doldururken kırık dikiz aynamı ayarladım ve rakiplerime baktım. Motorun sesi değişiyor, devirler yükseliyordu.
Tam o anda bayraklar yere inip de gaz pedalına sonuna kadar bastığım anda araba bir canavar gibi kükreyerek öne fırladı ve koltuğa yapışıp hakimiyeti elime aldım.
Karanlıkta, asfaltın izinde ilerlerken tek bir hedefim vardı.
Kazanmak.
Onu, kazanmak.
Kurtulma ihtimali yüzde doksan bir değil, yüzde sıfır olana kadar kazanmak.
🏎️
AYAYAYAYAYAYAY!!
O KADAR HEYECANLIYIM Kİİİ! 🦋🦋🦋
Kurgu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sorularınız var mı? 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Aynalar Yarışı
Action(+18) On iki deneme. Her biri bir tıkırtı, her tıkırtı ölümün soğuk nefesi. Bir saplantı. Alaycı bir gülümseme, karanlıkta yankılanan bir ses: "Ölmek isteyen birisi için mantıklı bir seçim değil." On iki deneme, bir saplantı... Leyal'in ruhunu esir...