evimin içindeki canlara kırgınım

4 0 0
                                    

Ebeveynlerin çocuklarına uyguladığı ne psikolojik ne de fiziksel olan bir şiddey hiçbir anlamda, hiçbir şekilde kabul edilemez.

Karşılarındaki kişilerin yaşı ne olursa olsun bir birey olduğunu ve özellikle ergenlik çağına kadar içinde bulunduğu hayatın izlerini tüm hayatı boyunca taşıyacağının farkına varmalılar.

Sözlü olarak çocuklarını canlarından çok sevdiğini söyleyen bu kişiler, onların umutlarını, heyecanlarını alıp bu zorlu hayatta onlara güç olmaktansa yük oluyorlar.

Farkında olarak veya olmayarak, ilgilenmiyorum. O şekilde görmüş, öğrenmiş, ilgilenmiyorum. Farkındalık evet belki eski zamanlarda daha azdı ve çocuklar ebeveynlerinin birer kopyasına dönüşüyordu farketmeksizin fakat insanlar ne olursa olsun kendilerini büyütebilevek varlıklardır. Düşüncelerimizi, davranışlarımızı kendimiz bir yerden sonra kontrol altına alabilmeliyiz. Kendimce bir düşünce, çocuk olmayan her birey bunu yapabilmeli. Aklı yerinde olabilen herkesten bahsediyorum.

Ve bu tür durumlarda sebeplerle değilde sonuçlarla ilgilenmeyi yani, şiddeti doğru bulmayı reddediyorum.

Tüm bunlara rağmen hâlâ yerinde şiddeti doğru bulanları anlamıyor ve anlamak da istemiyorum. Sözlü veya fiziksel olarak yapılan her türlü şiddeti hak eden ne bir çocuk var, ne bir hayvan, ne de bir yetişkin birey.

Özellikle de bedensel daha güçlü bireylerin, zayıf bireyler üzerinde baskı kurmaya hakkı asla yok.

Bende insanlardan iğrenmemek için bu denki savaşırken her gün midemin bulanacağı anlara şahit oluyorum. Gereksiz ve altı boş özgüven, çıkarcılık, yalan, sahtelik gibi tüm özellikleri harmanlayıp önüme sunuyor hayat.

Elbette kusursuz bireyler aramıyorum fakat insanların hayatlarını böyle harcamasına hem acıyor hemde o kirli kalplerinden iğrenmekten kendimi alamıyorum.

Her şeye rağmen, her şarkıda, her yağmurda.. söz veriyorum küçüğüm.

Kadın - Kubilay Karça
Gelin Olmuş - Hayko Cepkin
Yaşım Çocuk - Mabel Matiz
Tek Başıma - Sertap Erener
Mesela Yani - Kayra
Dünya Gül Bana - No.1
Hiç Işık Yok - No.1 & Melek Mosso
Olsun - Taladro
Artık Size Kanmam - Taladro

01.02

kaybedenler kulübü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin