✐20✐

403 33 3
                                    

Sarışın saçını arkaya son kez baktı el aynasına.Her zaman ki göz alıcıydı.Aynasını kapatıp cebine atarak bahçeden okulun koridoruna geçerek yürüdü.Gözlerin üzerinde olmasına alıştı.Sevdiği şeyde buydu zaten.Çantasını tekrar omuzuna atarak ilerlerken, cebinde titreyen telefonunu çıkardı.Bildirime basarak mesajı açtı

Jeykey💋:
Neredesin?
Görüldü
Bizim kata çıksana

Sarı🔥:
Sen in

Jeykey💋:
Olmaz
Seninle takıldığımı görürlerse gay zannederler
Hadi gel bekliyorumm
Görüldü

"Gerizekalı."

Diye söylendi sarışın.Bu çocuk hem sinir bozucuydu hem çok seksiydi.Bu ikilemde kalmak ise onu ayrı yükseltiyordu.
Umursamayarak ilerledi yolunda.Onunla uğraşamazdı.Koridordan geçerken çoğu kişinin kısa,mini şortundan ötürü ortaya çıkmış beyaz,tüysüz ve ince bacaklarına baktığını fark ediyordu.

Emindi.Bir çok kişi şuan ona arzulayarak bakıyor, akşamları onu düşünerek çekeceklerinden emindi.
Koridora bakarken aniden yapılan bir hareket ile kalbinin yerinden çıktığını hissetmişti.Kolundan sertçe tutulup boş sınıfa çekildiğinde korkusu gördüğü kişiyle azalmıştı.

"Sarı~"

Kapıyı kapatarak sarışını duvarla arasını almıştı.

"Bidaha böyle bişey yapma."

"Korktun mu?Sana gel demiştim."

"Gelmek zorunda değilim.Ama sen benim için zorunda kalmış gibisin."

Diyip sinsice sırıttı sarışın.Jungkook gülümsedi konuşmasının bitmesini bekledi.

"Gerçi bencede yanımda çok gezme.Taliplerimi kaçırmanı istemiyorum."

"Bencede.O yüzden bize geliyorsun.Okul çıkışı.Anlaştık mı güzel fuckbuddy'im?"

"Hayır anlaşamadık."

Jungkook sıkılarak gözlerini devirdi.Tanrı aşkına bu neyin nazıydı?!

"Bu kuralı sen mi koydun?Kim koydu?Aşırı saçma sapan bir kural!"

"Bağlanmamak için önemli bir kural."

"Bağlanmaktan kastın ne?Bana mı aşık olucaksın?!"

Jimin kıkırdayarak tam ağız güldü.

"Hayır gerizekalı.."

İşaret parmağını göğüsüne dokundurarak göz temasına girdi.

"Sen aşık olmayasın diye bu kural."

"Ne?!Hahahaha! Eğer sorun buysa getir belge falan imzalıyım olmayacağına dair.Asıl sen bunun garantisini ver."

"Sana aşık olmam imkansız.Senden daha yakışıklılarıyla yattım."

Jungkook sinsice gülümseyip suratına daha çok yakınlaştı.

"Ama sadece benle birden fazla yattın değil mi?Senin ilkinim."

"Hayır aptal.'İlkim değilsin.'Sadece daha zevk aldım diye senle birden fazla yattım."

Jungkook bu anı bekliyormuşcasına heyecanla konuştu.

"İşte tam bunu diyorum!Sen zevk alıyorsan,ben zevk alıyorsam gerisinin ne önemi var?!"

Jimin sessizce onu izledi.Uslanmıcak gibi duruyordu.Jungkook sessizliğine karşılık sarışını incelemeye karar verdi.Altındaki şortdan dolayı ortaya çıkan mükemmel bacakları göz alıcıydı.

"Hadi ama sarışın.."

Elini beyaz pürüzsüz bacaya götürüp sürttü.Yumuşacıktı.Yavaşca diz kapağının arkasından kaldırıp,bacağı beline sardı.Ardından kasıklarını duvara kıstırdığı sarışının kasıklarına bastırdı.

"Sadece zevkimize bakalım.."

Jimin sessiz kalmıştı.Dovmeli ellerin bacaklarından şortunun içine giderken ve kıyafetlerinin üstünden penislerinin birbirlerine sürtüğünden mantıklı düşünmek istemiyordu.Siyah saçlanın ensesindeki saçları kavrayıp kendine yaklaştırarak dudaklarını sömürmeyi tercih etmek istiyordu.

"Okulda değil.Okuldan sonra.Tamam mıyız bebeğim?.."

Jimin dovmeli eli ve kendinden büyük bedeni geri ittirdi.Kapıyı açıp çıkmadan önce dönüp ona baktı ve son sözünü ekledi.

"Bakarız."

ÇAPKINKOLİK - TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin