Az yorum yapın kızçeler! Sizce Jm ve Jk nasıl psikolojideler?
İyi okumalar!Sinirle elindeki şortunu sıktı sarışın. Sabrı kalmamıştı.
"Haksız mıyım ha? Söylesene!!"
Jimin dişlerini sıkarak arkasındaki kız grubuna bakmamaya çalıştı. Herkesin içinde ona bağırıyor olmaları ayrı sinir ediyordu.Bilmediği bir şey için suçlanıyor, iftira atılıyordu.
"Cevap versene kaltak!"
Jimin sinirle arkasını dönüp, sinirle köpüren kızın önünde durdu. Ona vuramazdı. O bir kızdı. Yapmamalıydı, yapmamalıydı.
"Düzgün konuş. Ben erkek arkadaşının seninle olduğunu bilmiyordum."
Kız sinirle güldü. Ardından kollarını göğsüne bağlayıp arkasındaki kız arkadaşlarına baktı.
"Nasıl rol kesiyor, görüyor musunuz kızlar? Sevgilime sanki benim sikim kalkmış gibi konuşmuyor mu?!"
Jimin dayanamayarak bir adım atıp burun buruna geldi. Herkes onlara bakarken yeterince yerin dibine girmişti.
"Sana son kez söylüyorum... Seninle olduğunu bilmiyordum. Bilseydim yapmazdım. Seni terk ettiyse bu benim suçum değil."
"Hala konuşuyor! Kaltağa bak! Orospunun tekisin sen!!"
Jimin sinirle dişlerini sıkarak gözlerini kapadı. Tamam, buraya kadardı. Ona haddini bildirmeliydi.
"Hey, hey! Bu yaptığın yanlış!"
Erkek sesinin yakın konuşma sesi olarak geldiğinde gözlerini açtı. Açtığında kız grubu ile aralarına girmiş bir erkek görmüştü.
"Ne olursa olsun bir derdin varsa ayrı konuşmalısın. Ortalık yerde insanı rencide edecek türden değil."
Kız şaşkınca çocuğa bakarken sarışın da çocuğa dikkat kesilmişti. Kimdi bu?
"Se-Sen onun nasıl biri olduğunu bilmiyorsun! O bütün erkekle-"
"Bu onun özel hayatı ve seçimi. Ayrıca ortada bir suç varsa bütün sorumluluğu bu çocuğa yükleyemezsin. Bence ilk kendi erkek arkadaşını sorgula."
Jimin korumacı tavra karşılık çocuğun yüzünü incelediğinde o kişi olduğunu anlamıştı. Mingyu, okula yeni gelen çocuk. Kız grubu çocuğa birkaç saniye bakıp, ardından sarışına baktığında sinirle arkasını dönüp yürümüşlerdi. Büyük ihtimal çocuk yeni olduğu ve haklı olduğu için reddedememişlerdi.
Çocuk önüne döndüğünde Jimin içinden bir kez daha geçirdi. Yakından daha yakışıklıydı.
"Teşekkür ederim..."
Mingyu güldü içtenlikle.
"Önemli değil. Olması gerekeni yaptım."
Sarışın gülüşüne gülerken çekinerek elleriyle oynadı.
"Şey... Iıı... Anlattığı gibi biri değilim. Beni yanlış tanımanı istemem."
Çocuk omuz silkti.
"Merak etme, insanların ne dediğini umursamam. Öyle de olsan bu senin seçimin, senin hayatın. Karışmak veya yargılamak bana düşmez."
Dedi gülerek. Bu tavrı Jimin'in büyük gözlerle bakmasını sağlamıştı. Az önce korumacılığı ve şimdi de önyargısız tavrı... Çekinerek elini uzattı.
"Jimin."
Çocuk gülerek karşılık verdi.
"Mingyu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAPKINKOLİK - TEXTİNG
Teen FictionAzgın bir femboy ve azgın bir playboy aynı okulda olursa.. Texting Düzyazı Semekook Ukemin