✐22✐

400 29 0
                                    

”Mhmm..Ahh!"

Sarışın yetişebildiği kadarıyla arkasındaki suratı tutup, şişmiş dudaklarını kiraz dudaklara kapatabilmişti.Jungkook azgınlığın verdiği adrenalin ile daha hızlı giriş yapıyor, loblara sert bir şekilde vurduruyordu.Bi yandan dilini çıkarmış sarışını emmeyi unutmuyordu.

Jimin cafenin dar temizlik odasının içindeki duvarlara yüzünü yaslamış,kaşlarını çatarak içine giren çocuğa daha iyi girebilmesi için kalçasını yukarı kaldırmıştı.

"Ahh sikiyim..Çok iyi!"

Jungkook sona yaklaştığını hissettiğinde sarı'nın belini tek kolu ile sertçe kavrayıp kendine yapıştırmış, diğer eliyle ise becerdiği çocuğun penisini kavramıştı.

"Ihm!Tanrım Jungkook!..Boşalıcam!."

"Sikiyim bende!Evet evet!."

Jiminin her vuruşta sarı saçları ve vücudu öne yalpalanırken nefesinin yettiği kadar konuşmaya çalışıyordu.

"İçime boşalma!..Ahm!.."

"Ahh.. Lanet olsun!Diz çök!"

Jimin onun kadar dayanamamış,dövmeli ele menileri en ince inlemeleriyle boşaltmıştı.Jungkook da geleceğini anladığında dudaklarını ısırmış ve delikten penisini çıkarmıştı.Jimin nefessiz kalarak arkasını döndü ve terlemiş olan erkek vücuduna bakıp çömeldi.Dilini çıkardığında, penisinin ucunu ağzına ve dudaklarına dokundurarak hızlıca kendini ceken cocuğa aşığadan erotik bakışlar atmıştı.

"İstiyor musun?Hm?!.."

Jimin gülerek başını salladı ve penisin ucunu dudaklarının arasına alarak yavaşca emdi.Jungkook görüntüye dayanamayarak hırıltılı bir şekilde inledi ve sarışının dudaklarına,diline ve yüzüne menilerini fışkırttı.Jungkook kan ter içerisinde gözlerini kapatıp arkaya başını yaslarken Jimin,yüzüne gelen ve penisten akan beyaz sıvıları yalıyarak itinayla hepsini yuttu.

Jungkook bu anları gülümseyerek izledi ve son kez dolgun dudakların arasından penisini kökleterek boğazına kadar sokup, çıkarttı.

Jungkook ayağa kalkarken solunda duran iç çamaşırını alıp bacağından geçirmişti.

"Gidiyorum ben."

Jimin terli saçlarını arkaya tarayarak geri ittirdi.Hali kalmamıştı.

"Tamam."

Jungkook paltolonunu giyerken gülerek onun da giyinmesini izliyordu.Kesinlikle bu çocuğa içi gittiğine artık emindi.Onu çok pis arzuluyordu.

"Sen napıcaksın burda?"

"Hoseok'ların arkadaşları gelicek."

Jungkook kıkırdayarak yan bakış attı.

"Arkadaşların şuan burda sikiştiğimizi biliyor mu?"

Jimin gülerek t shortunu giydi.

"Hayıır~”

İkiside kıkırdayarak ve kıyafetlerini giyinerek toparlandı.

"Görüşürüz sarı."

Dedi Jungkook kapıdan çıkmadan önce göz kırparak.

"Görüşürüz yakışıklı~"

ÇAPKINKOLİK - TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin