Sarı🔥:
JungkookJeykey💋:
SarıSarı🔥:
Senden bir şey rica edicem
Fakat
Asla ve katiyen
Bana soru sormıcaksın
Konuşmıcaksın
Kimseye bahsetmiceksinJeykey💋:
Pekala..
DinliyorumSarı🔥:
Kapıyı açJeykey💋:
Ah eve mi geldin?!
Kapıda mısın??
İyi ki Tae'nın gardırobunu karıştırmaya gelmişim!
Hehe
Jungkook koşar adımlarla kapıya yöneldi.Sonunda diye düşündü.İki gün böyle yanmıştı ve geriye kalan bu beş günü asıl yangınla geçirmek istiyordu.Fakat istediği olmıcak gibiydi.
Gördüğü ağlamaktan kıpkırmızı olmuş,gözleri ve dudakları şişmiş sarışın çocuğa baktı.İfadesiz bir yüzü vardı.Jungkook hemen gülüşünü soldurarak öylece sessiz kalktı ve kapıyı daha aralayarak içeri girmesini sağladı.
Jimin içeri girdiğinde Jungkook kapıyı kapatmış ve sessizlik hakim olmuştu.İlk sarışın sözlere başladı.
"Burada kalabilir miyim?Tae gelince giderim."
Jungkook onu bu halde görmekle başta kendind üzülmüştü.Sebebi onda kendisini görmesiydi.Onun gibi umursamaz,eğlenceli ve 'kısmen'duygusuzdu.Onu böyle görmek bir nevi kendini böyle görmek gibiydi.Okuldaki şaşalı kıyafetleri de yoktu üstünde.Bildiği 'sarı'dan bi haberdi.
Sarışın yere bakarak konuştuğunda Jungkook cevap olarak ağzını açmıştı ki,Jimin hemen cümleler eklemişti kendi cümlelerine.
"İstediğin zaman yatarız.Ben uyurken de bana dokunabilirsin."
Jungkook anlık olarak durasayıp ifadesizce baktı.Bu neyden bahsediyordu?Bu kadar değildi.
"Bu tecavüze girer?"
"Girmez.Önceden kabül ettim."
Jungkook gerginlikle beraber etrafa bakınıp elliyle anlını kaşıdı.O bu haldeyken de yatılmazdı ki.Oflayıp elini geri indirip sakin bir ses tonuyla konuştu.
"İstediğin gibi takıl.Senin olsun ev."
"Saol."
Jimin saygıyla başını eğip kaldırdı.Elindeki çantaları koltuğa koyarak üst kata çıkıyordu ki hemen dönüp Jungkook'a baktı.
"Uyucam.Odada mı yatıyım?"
"Dedim ya,istediğin gibi takıl."
Sarışın aldığı onayla yukarı çıkıp yatak odasının yolunu tuttu.Kapıyı açıp yatağa yöneldi ve uzandı. Uzandığı an göz yaşları kendiliğinden akmaya başlamıştı.Ağlamaktân nefret ederdi.Ama bir damla gelince gerisi durdurmak imkansızdı.
Oflayarak koltuğa oturdu Jungkook.Onu böyle görmek istediği son şeydi.'Sürtük Sarı'onun favorisiydi.'Duygusal bebek Jimin' değil.
Tv'yi açtı.Kanalları bir bir gezdi.İlgisini çeken birşeyler bulmaya çalıştı ama nafileydi.Yerinden kalktı.Mutfağa yönelerek atıştırmalık bişeyler yemeğe karar verdi.Tae'nın 'mutfağı ellemeyin' cümlesine tabiki de uymıcaktı.Mutfağa 360 dereceyle baktığında ramenleri görünce sevinçle eline aldı.İki yeterdi ona.Hemen çekmecelerden bulduğu tencereyi alıp ocağa koyup,yaktı.Sıcak su kıvama geldiğinde ramenleri açıp içine koydu.
Kaşıkla karıştırmaya başladığında yavaşlamaya başladı.Kaşığı daha yavaş karıştırırken düşündü.Aç mıydı?Ona da koymalı mıydı? Arkasındaki ramen paketlerine vardı.Onluk da vardı.Zayıf bişeydi zaten yeterdi.
Düşüncelerden çıkıp kaşığı bir kenara koydu ve salona çıkıp ardından merdivenlere doğru ilerleyip ikili atladı.Odanın önünde dururken kapıyı çalmak için tereddüt etti.Uyumuş olabilir miydi?Daha fazla düşünmek istemediğinden kapıyı hızlıca açtığında hıçkırarak ağlayan bir sarışın görmüştü.
Sarışın bakışlarını omuzun üstünden arkaya doğru baktı kapı açıldığı için.
"Aç mısın diye sorucaktım?"
"Yok."
Jimin önüne dönerek yastığa daha sarıldı.Jungkook bir süre öylece baktı.Ardından 'beni ilgilendirmiyor' diyerekten omuz silkti ve kapıyı kapadı.Aşağa inip yemeğini yemeğe tercih etti.
Aradan geçen 4 saatten sonra Jungkook salonda izlediği maçlardan ve yediği şeylerden uykusu gelerek gözlerini kamaştırdı.Saat yeterince geç olmuştu zaten.
Ayaklanıp çöpleri ayaklarıyla sola ittirdi ve merdivenlere ilerleyip odaya girdi.Başta sessiz oldu ağlıyor mu diye fakat sessizlik olduğunu anlayınca uyuduğunu fark etmişti.
Rahatlamış bir sekilde diğer tarafa gidip çarşafı açtı ve içeri girdi.Aşırı uykusu geldiğinden bir şey düşünecek durumda değildi.Bir şey dışında.
Jimin'in bebek gibi uyuklayışıydı.
Yüz yüze yattıkları içip onu yakından, makyajsız ve en savunmasız haliyle görüyordu.Yanakları yastığa sarkmış,dudakları kırmızı ve şişmiş daha belirgin duruyordu.
Okuldaki haliyle eser yoktu.Jungkook sessizce bir müddet onu izledi. Çok fazla masum duruyordu ve bu onun hoşuna hiç gitmiyordu.
Arkasını döndü sinirle.Başına kalmıştı resmen.Ayağını daha çok kendine çekti.Ona hayalindeki ikilemde kaldığı şeyleri yapmak istiyordu.Şuan onu yataktan ittirip düşürmek gibi..
Veya o kırmızı dudaklarına buse kondurmak gibi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAPKINKOLİK - TEXTİNG
Genç KurguAzgın bir femboy ve azgın bir playboy aynı okulda olursa.. Texting Düzyazı Semekook Ukemin