Capitol 24

321 17 1
                                    

Dante:

În seara asta pun bombă în casa familiei Moretti, am vorbit cu mama Natashei si ea împreună cu cea de-a doua fiică a sa va părăsi casa cu 2 minute înainte sa explodeze, pe Natasha am mai încercat sa o consolez, căci știu cat îl urăște dar până la urmă îi taică-său, normal sa fie tristă.

Nici mie nu mi-se pare ca sunt corect, dar niciodată nu am fost, nu vreau s amă schimb într-un om care nu am fost niciodată, îmi este frică ca voi eșua in a încerca sa fiu altcineva decât sunt, ea trebuie să mă accepte cum sunt, căci nici ea nu este luată dintr-o lume roz, dar promit să îi fac eu viața roz de acum încolo, mă doare undeva in adâncul inimii când o văd tristă și neajutorată, nefericită

Fata asta ma schimbat total, nu ma mai recunosc.

Stau și o privesc cum doarme, m am trezit la ora 4 pentru a mi aranja lucrurile, iată cum stau să o privesc cum razele răsăritului se strecoară în cameră și bate peste chipul ei, este atât de frumoasă când doarme.

O mai admir, apoi ies din cameră...am timp mai târziu de ea.

Dau un telefon.

-alo? Leon, te aștept la mine, pe pa ora 10 și un sfert să fii aici...ok, ne vedem ai grijă.

Mă pun în fața calculatorului din biroul meu și tastez repede codul dat de Leon prin email, cu asta pot să mă conectez în telefonul lui Moretti

Intru în e-mailul lui, cum imediat se deschide linkul, și mă uit la ultimul lui email.

"La ora 5:00 am cina împreună cu familia mea, ne vedem după ora 8:00 seara, Mai am niște treburi de rezolvat" 

Ecaterina:"nicio problemă, deși mi a-și fi dorit să rămâi peste noapte..."

"Văd ce pot să văd iubito, îmi este dor de tine!🔥🔥🔥"

Ia uite babacul, își dă întâlnire, păcat căci am de gând în seara asta să îi stric combinațiile, cam pe vecie...iar Ecaterina rămâne nefututa în seara asta...păcat.

Închid calculatorul și îmi închid ochii

Am o presimțire ca ceva va merge rau, și aproape mai niciodată nu am intuiții din astea, dar și când am chiar se întâmplă cum simt...

Imi alung gândul asta din cap și mă pornesc spre sală, am nevoie de antrenament.

                 >>>>>>>>>>>>>>

-te rog să rămâi acasă, nu ies nicăieri! Fără plimbări atâta timp cat sunt plecat, nu ieși nici în curte te rog! Nu mă milogesc de nimeni, dar te rog Natasha...stai doar în casă până termin, și când am terminat poți să mergi oriunde vrei, doar ascultă-mă.

Uite ca m am și milogit de femeie, ce am ajuns să mă rog de o femeie să rămână în casa de frică ca îi se întâmplă ceva rău, oare cat mă mai schimb de atât?

Ea încuviințează

O salt în brațele mele și o sărut apăsat, ea îmi răspunde la sărut și își aruncă mâinile după gâtul meu. O sărut de parcă ar fii ultima oară, o strâng tare în brațe și îmi las capul pe pieptul ei.

-promite-mi ca nu ieși.

-promit.

O las jos apoi ies

Am multe de făcut în seara asta, iar primul lucru este să-i șterg existența lui Moretti după fața pământului.

                      >>>>>>>>>>

Me:"2 minute, ieșiți afară doar atunci când numărătoarea inversă ajunge la 3, sper ca ați rezolvat cu lucrurile voastre și cu banii, să nu aveți nimic după voi, dor fugiți!"

I am scris mamei lui Natasha, pentru ca la ea este bombele, ea le a pus bine și doar trebuie să le activize apoi să fugă, nu aveam cum astfel să intrăm fără să dăm vrun indiciu acum ca Moretti se așteaptă să fac un pas pentru a începe un război cu el, ceea ce el nu știe este ca nu îmi mai pierd vremea cu el la fel cum a făcut tatăl meu, eu direct îl anihilez și se trage linie.

Am pregătit și înscenarea, care nimeni nu va afla nici cei mai buni detectivi, femeile doar ce au fost în mall, și au trimis sms uri ca sunt în mall, chiar eu și postat poze iar cireașă după tort este ca am găsit cine va fii persoana acuzată de crimă. Am făcut folosit e-mail ul lui Moretti  și i am scris femeii Ecaterinei, să vină, va ajunge chiar înainte să explodeze bombă cu 1 minut, și nu va muri căci nu va intra in casa, plus alte mesaje pe dispozitiv care Moretti nu le-a văzut deoarece telefonul lui l-a făcut pierdut mama Natashai.

Mă uit la ceas, femei trebuie să apar din secundă în secundă

Vad un matiz, vechii de-a dreptul roșu care oprește în fața porții

Me: "ACUM!!!"
                          Văzut
Femeia este îmbarcată cu o rochie minusculă roșie, și chiar când sună la ușă casa face BOOM

Mă uit la vilă în flăcări

Sunt singur în mașină iar băieți sunt în fața mea, cu duba lor...o văd pe jessica și Anna intrând în mașină apoi toți ne pornim să plecăm

Colin va fii prin preajma să sune la pompieri, el va pretinde ca s-a dus să își cumpere pizza de la pizzerie de lângă și a văzut...cum a explodat casa.


În loc să mă întorc acasă, virez pe stanga și o iau spre cimitir

Cobor din mașină când ajuns și cumpăr o lumânare

Mă plimb prin cimitir, iar stropii micuți de ploaie amenință ca vine furtuna

Mă aplec să mă uit la numele gravat în piatră...

Julian Castillo...1991-2009

-am reușit tata. Spun cu tristețe și aprind lumânarea

Mă ridic, îmi scutur sacoul și îmi continui drumul înapoi spre mașină.

Dulce răzbunare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum