Dante:
-va mulțumesc ca existați în viața mea! Îmi strâng soția și băiețelul la piept strâns
Am crezut ca voi muri dacă Natasha nu trăia, a fost o minune din cer să își revină iar copilul....nu a supraviețuit dar după Naty a rămân din nou însărcinată, iar acum avem un băiețel de 2 ani...urmașul meu
Am aflat cine a încercat să îi facă moartea soției mele, și era tocmai bucătăreasă, am anihilat-o imediat și pe ea și restul familiei ei, motivul a fost ca când cei din Benzo au atacat i am omorât soțul, un neînsemnat oricum iar ea a încercat să îmi pună capac și să mă omoare
Îi mulțumesc doar lui Dumnezeu, căci un om bun nu sunt, dar i-a dăruit zile soției mele și pentru asta sunt recunoscător
I am jurat ca de acum cine va mai încerca să îmi atingă familia măcar cu un deget îi voi omorâ fără milă.
Anna și Jessica s au mutat într-un apartament dintre al meu, iar de la anul Anna face nunta, este logodită cu un bărbat din clanul nostru, iar Jessica trăiește viața văduvei, trebuie să pretindă ca este atât de întristată și ca nu ani dorește pe nimeni și ca ține doliu și uite așa ne trăim viața fericiți cu toți, nu credeam ca pot vreodată să am o viață liniștită și lipsită de griji, momentan tot ce contează pentru mine este Natasha și băiatul meu Lucas..în rest totul este trecător și o parte din munca mea...
-va iubesc!
Hello, ce credeți? Deci am scris epilogul în aplicația Wattpad, doar ca nu știu din ce motive nu s-a salvat și s-a șters, capitolul de asemenea și ultimul avea un final tare trist, pe scurt Natasha murea și Dante încerca să își trăiască oarecum viața deci înnebunise, iar acum ca mă gândesc cred ca a fost un semn ca nu ar trebuii să scriu finalul acela, și ca defapt acesta este finalul potrivit, știți? Există și minuni și mi s-a părut atât de interesant și de captivant, cartea de la început avea o altă direcție, total diferită de ceea ce am scris dar cumva am dus-o în altă direcție, și fără alte cuvinte vreau în primul rând să vă mulțumesc enorm de mult pentru faptul ca a-ți citit și mi ați votat capitolele, m-a ajutat foarte mult susținerea voastră căci nu mai voiam să continui cartea, dar datorită vouă...voi meritați toate mulțumirile, sunteți niște scumpi, și încă ceva, lăsați-mi idei într-un comentariu cam cu ce ați vrea să fie următoarea carte.❤️❤️🎀🎀🎀🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻va pup si iub si apreciez!
CITEȘTI
Dulce răzbunare
FantasyDupă ce Natasha Moretti a fost obligată să se căsătorească cu unul din dușmanii tatălui ei, pentru a împăca teritoriile și a le unii putere, astfel încât să fie în siguranță familia sa și afacerea lor, acolo unde cuvântul iubire nu există, dar ea vi...