~{gece}~7

490 53 175
                                    

Fang'ın gözünden

Hızlıca odasından çıktım ve odama yol aldım. Odama vardığımda kapımı sertçe kapattım ve sinirle yatağa yattım. "bir siri yinliz kilmik istiyirim,uyuz şey! Benimde adım fang sa seni pişman etmeyi bilirim. APTAL!" bunları mırıldanırken odaya annem perla girdi, ve konuşmaya başladı.

P:Oğluşum Bir şey mi oldu? Yoksa o küçük faremi seni rahatsız etti. Eğer öyleyse onu hemen cezalandırabilir im!

Bu dediklerini biraz düşündüm. Biraz acı çektiğini görmek eğlenceli olabilirdi, (lütfen sövmeyin) ve öylede olacaktı.

F:evet anne o küçün piç! Beni her zaman ki gibi uyuz ediyor!
P:tamam oğluşum sen hiç canını sıkma tamammı? , üzülürüm sonra ben(geber orusbu çocuğu).

Dedi ve bana sım sıkı sarılarak öpücüklere boğmaya başladı(yanlış anlamayın anne oğul ilişkisi). Bu yaptığı ne kadar hoşuma gitsede ona" anne bırak beni sana kaç kere söyledim büyüdüm ben artık" dedim. Bana " sen kaç yaşına gelirsen gel benim gözümde miniciksin" dedi. Bir süre cebelleştikten sonra odaya üvey babam alex girdi.

A:*güler bir yüzle*o ben sizi yanlız bırakayım o zaman, fang senide kıskanmaya başladım.

Dedi ona bakarak sırrıttım.

(zaman atlaması öğlen vakti)

Yazar'ın gözünden
(bu sefer yanlış yazmadım zırlayın🖕)

P:Sana kaç defa demem gerekiyor! Ayak altında dolaşma gerekirse kimseyle muhattap dahi olma. Heleki oğluşumdan da uzak dur!
E:A-ama ben hiç bir şey yapmadı-
P:KES SESİNİ!
E:Anladım. Anne.
P:BANA ANNE DEME, SENİN KADAR İĞRENÇ BİR VELEDE BAKARKEN BİLE MİDEM BULANIYOR!
E:Peki...
? :Perla, şekerim orda neler oluyor?

Odaya giren kızıl saçlı kadın ile perla edgarın kolunu hızlı bir şekilde bırakıyor ve "ah canım emıly, hiç bir şey olmuyor. Benim ufaklık işte, onu uyarıyordum da.
Em:Ah ne kadarda asil bir genç bu böyle.

Adı emıly olan kadın edgara yaklaşıyor ve ona elini uzatıp yüzünden hiç düşürmediği kendinden emin gülüşü ile sırıtıyor.

Em:Merhaba genç adam ben emıly, tanıştığıma memnun oldum. (yanlış anlamayın tanışmak anlamında kadın 39 yaşında.)
E:Bende hanım efendi.
Em:Perla neden bu genç adam dan hiç bahsetmedin?
P:Ah aslında şey-
Em:Bu kadar beyfendi bir oğlun olduğu için çok şanslısın!
P:*yüzünde mennuniyetsiz bir gülümsemeyle* Teşekkür ederim canım. Aslında o benim öz oğlum değil yani. Anlar sın ya öz oğlum değil alex'in oğlu.
Em:Öyle deme yinede o da bir insan öyle değilmi?
P:evet, evet kesinlikle öyle.

De di. Ve konu yu bırakıp emılye salonu işaret edip salona doğru yürümeye başladı, adı emıly olan kadında onu ikiletmeden peşinde salona doğru yürümeye başladı. Edgar ise sadece arkalarından baka kalmıştı. Tam odasına giderken fang bir koridorda yolunu kesip, onu bileğinden tutup peşinden sürüklemeye başladı. Edgar ise daha olayı idrak edememiş bir şekilde, sadece" ne yaptığını sanıyorsun sen? Böyle her istediğini yapamazsın, Bırak beni! "diyip duruyordu. Fang ise onun bu söylem lerine aldırış etmeden peşinden sürüklemeye devam ediyordu.

Aradan biraz zaman geçtikten sonra edgar onu nereye götürdüğünü anlamıştı, ve korkmaya başlamıştı." F-fang beni nereye götürüyors-" "kes sesini" diyip onu susturdu. Biraz çekiştirmenin ardından bodrum kapısının önünde durdu ve kilitli kapıyı anahtarıyla açıp edgarında peşinden içeri soktu.

Onu oracıkta öldürse kimsenin ruhu duymazdı, duysa bile kimse sikine takmazdı. Nede olsa edgarı sadece evdeki çalılanlar ve arkadaşları severdi (bide fang 😘). Onu bileğinden çekiştirerek bir köşeye fırlattı ve ona yaklaşmaya başladı. Ona tamamen yaklaştığında hizasına eğildi ve saçından tuttu.

F:sana hayatını zindan edeceğim.
E:A-abi lütfen bırak beni ne istersen yaparım (götü tutuştu 😘🖕)
F:zaten ne istersem yapmak zorundasın küçük.

//////////////////////////////////////////////////////
Bölüm sonuu🥳👊👊
Oda ne yoksa diğer bölüm smutmu geliyor🙀

552 kelime

~{gece}~{fangar}~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin