~{gece}~10

485 42 70
                                    

Dikkat smut!

Fang'ın gözünden

(2. Turuda yaptılar) tekrardan edgarın yanına uzandım ve onu kendime çektim. Yüzüne baktığımda azındaki menilerin aktığını fark ettim ve gülümsedim. Bir elimle akan meninin bir kısmını aldım tekrar edgarın ağzına verdim. Büyük bir iştahla meniyi yuttu ve bana bakarak konuşmaya başladı."fang,ben doymadım. Beni doyururmusun?" yüzünde yaramaz bir gülüş vardı. Onu kıramadım ve onaylarcasına başımı salladım. " büyük bir zevkle~" dedim uzandığım yerden doğruldum.

Biraz yatakta sızlansada ayağa yavaşça kalk tı ve yere çömeldi.
Onu saçlarından tuttum ve penisimi ağzına almasını sağladım. Daha yarısına geldiğinde bile ağzının büyük bir kısmı nı doldurmuştu, sabırsızlanıp saçından tutup penisimin hepsini almadını sağladım. Ağzının tamamının dolduğu belli oluyordu. Biraz öyle kaldıktan sonra saçından çekiştirmeye başladım ve gel git yapmasına yardım etmeye başladım. Ona bir kaç kez gel git yaptırdıktan sonra ağzına tamamen boşaldım ve penisimi ağzından çıkardım. Yanaklarına meniler bulaşmıştı, ve ağzının içinden meniler akıyordu. Göz göze geldiğimizde bir anda menileri yuttup bana gülümsedi. Şu anda gözüme çok şirin gözüküyordu.

Smut bitti!

Saate baktığım da akşam 8:28 idi. Daha bolca vaktimiz vardı. Ancak edgarın yorulduğu her halinden belli oluyordu. " sevgilim banyoya girelim" dedim. Ve oda başını olumlu anlamda salladı ve kalkmaya çalıştı. Yüzünün ekşimesinden kalçalarının ağrıdığını anladım ve onu kucağıma alıp banyonun yolunu tuttum. Banyoya geldiğimde kucağımdaki minik bedenin canını acıtmamak için kapıyı yavaş ve dikkatlice açtım içeri girip sevgilimi dikkatlice krozetin üzerine koydum suyu açtım, küvet tamamen dolduğunda edgara döndüm. Gözlerini hafiften kısmış ve acıyla kıvranıyordu. Onun hizasına eğildim ve konuşmaya başladım"duş aldıktan sonra ağrı kesici veririm, seni giydirip yanına yatarım anlaştıkmı? " zoraki bir şekilde gülümsedi ve kafasını olumlu anlamda salladı, bende ona gülümsedim ve ayağa kalktım.

Minik sevgilimi kuvağıma aldım ve onu nazikçe küvete uzandırdım. Ardından bende onun üzerine uzandım ve beline sarıldım. İşimiz bittiğinde kücvetin tpasını çektim ve küvetten kalktım ilk olarak kendimi kuruladıktan sonra üzerimümgiyindim ve elime edgara yakışabileceğini düşündüğüm, kendisi kadar şirin olan bir bornoz aldım ve edgarı küvettin içinden aldım ve bornozü üzerine giydirdim. Edgarı kucağıma alıp odama doğru yürümeye başlafım. Odama heldiğimde edgarı yatağa oturttum ve çekmecemden bir ağrı kesici alıp edgara içirdim. Yanına oturup saçlarını kurulamaya başladım, işlem bittiğinde saçını tarayıp üzerini giydirdim.

Bana o masum bakışlarıyla baktığı her saniye daha da çok kendimi kaybediyordum.
"fang yanıma gelmeyecekmsin?" dediğinde onun o mükemmel yüzüne bakmayı kestim,ve güler bir yüzle ışığı kapatıp yanına uzandım.

(zaman atlaması sabah)

Edgar'ın gözünden

Bedenimde hissettiğim nazik dokunuşlarla gözlerimi açmaya çalıştım, ışıktan biraz zorlansamda en sonunda gözlerimi açmayı başarmıştım. Karşımda bana sırıtarak bakan bir fang görünce en içten sevgimle ona gülümsedim ve yataktan doğrulmaya çalıştım. Ancak bacaklatımın ağrısından ayağa bile kalkamıyordum. En sonunda pes edip kafamı fangın geniş göğüsüne gödüm"sanırım seni biraz fazla yordum hm?" dediğinde tek kaşımı havaya kaldırdım be ona baktım" egoist pislik! " dediğimde küçük bir kahkağa attı ve dudağıma küçük bir buse kondurdu.

Biraz yatakta vakit geçirdikten sonra oturur pozisyona geldi ve beni kucağuna oturttu. Şu anda belimin ağrısını tarif bile edemezdim, durumum felaket derecede kötüydü. Ağrımdan fanga dolmuş gözlerimle baktım ve konuşmaya başlafım. "f-fang canım çok acıyor lütfen indir b-beni" dediğimde yüzüme uzun uzun baktı ve beni yatağa uzandırıp bir yere gitmeye başladı. Odaya geri geldiğinde elinde bir ilaç kutusu ve krem vardı, yanıma yaklaştı ve ilaç kutusunun kapağını açtı ve kaşıkla ağzıma verdi. İlacı içtikten sonra biraz yanağımı okşafı ve konuşmaya başladı.

F:sevgilim belini açman lazım kremi süreceğim. Sakın korkma tamammı?
E:tamam.

Dediğimde beni yüz üstü çevirdi eşortmanımı ve boxerimi çıkarıp kremi sürmeye başladı. Canım dehşet derecede yanıyordu. İşlem bittiğinde kulağıma biraz bu şrkilde beklemem gerektiğini söyledi ve onu ikiletmeden dediğini yaptım.

(zaman atlaması akşam)

Yazar'ın gö(t)ünden

Fang kucağındaki uyuyan minik bedenin saçlarıyla oynuyordu. Arkadan gelen gürleme seslerini bile duymuyordu. Bir anda çakan şimşekle kucağındaki minik beden korkup sıçramıştı ve haliylede beli felaket derecede yanmıştı. Dolan gözleriyle kucağında oturduğu büyük iri bedene baktı ve dolan gözlerindeki yaşların üakmasına izin verdi. Fang edgarın gözlerinden akan yaşları gördüğünde dudaklarını büzdü ve parmaklarıyla yaşlarını sildi. Gözlerinin içine bakarak"sadece bir süre sık dişini sevgilim"diyebildi ve edgarın bacaklarına masaş yapmaya başlafı be edgarı bir yandan ne kadar rahatlatsada bir uandan gıdıklıyordu.

Dakikaları sessiz geçerken bu sessizliği edgar bozdu" perla bu yaptıklarımızı öğrenirse sana hiç tavır yakınmazmı? " diyince fang bir süre onun gözlerinin içine baktı ve sorusuna cevap verdi" hayır. O bana hiç bir şey söylemez hep içine atar" dediği şeyle edgar biraz rahatlamıştı ve ona gülümseyerek dudağına yapıştı.

Artık burdan geri dönüş yoktu. İlk başlarda ne kadar yumuşak öpüşselerde her geçen vakit fang dozunu dahada arttırıp sertleşiyordu. Fang artık daha fazla dayanamayıp işin içine dilini soktu ve dahada derinleşti. Edgarda ona karşılık veriyor hatta arada fangın alt dudağını yalıyordu. Ara ara nefes almak için duraksıyorlardı. Öpüşmeleri bittiğinde artık ikilide yeterince yorulmuştu ve uyumak için klimalı bir odaya geçtiler.

Odadaki koltuklardan birini açıp yastık ve ne olur ne olmaz diye yanlarına ince bir de battanine aldılar. Ve koltuğa uzanıp kendilerini uykunun kollarına teslim ettiler.

°

°

°
Bölüm sonuu bu bölüm biraz boş olmuş olabilir ama bununla idare edin işte he bu arada finale çok az kaldı ve benim aklımda yeni bi fangar fic konusu varr bölüm nadıl olmuş oylamayı unutmayın (kontrol etmeden atıyorum) <33

844 kelime

~{gece}~{fangar}~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin