Öhm Öhm yb isteyen okurlarım için söylüyorum kuzenimin kınasına getirildim(silah zoruyla getirdiler help✊)
Ns bölüme geçelim(tehdit altındayım yardım edin😭)
Bölüm
F:ne istersemmi?
E:evet lütfen, ne istersen yaparım. Babamı iknaet, bana dokunmasın(fesat anlamayın dövmesin anlamında)
Yarın okula gözümde kocaman bir morarıklıkla gitmek istemiyordum, çevrem dahil herkezden bir sorun varmış gibi muamele görmek istemiyordum.
(zırlayın smutu bilmem kaç bölüm sonra yazıcam😎🖕)
Ona
Sözümü bitirdiğimde yüzünde iğrenç bir sırıtışla bir müddet bana baktıktan sonra odadan çıktı ve salona gitmeye başladı.
Elbette başıma hiç iyi şeyler gelmeyecekti, acaba dayak yemeyi gözemi alsaydım(sıçtın)
Yaklaşık 4-5 dakikanın ardından odama geldi, yanıma oturdu ve elini belime attı. Ben daha ne olduğunu anlayamadan yüzüme yaklaştı ve. "bundan sonra kölemsin küçüğüm~" dedi.
Şuan yüzüne okkalı bir tokat çakmak istiyordum ama bir şey diyemezdim, kendim kaşındım.Elini belimden çekti, yataktan kalktı ve bana göz kırpıp odamdan çıktı.
Tanrım nasıl nir boka bulaştım ben!? Bu sapığın aklından kim bilir neler geçiyordur.
Kesin bayıltıp sikicek bu beni!Yazarın anlatımıyla
Edgar kafasından bu düşünceleri atmaya çalışırken bir yandan da yatağa daha çok sokuluyordu. Fangın aklından tabiki hiç iyi şeyler geçmediği aşikardı.
(merak etmeyin okurlarım bende sizin kadar sikişmelerini istiyorum✊)
Bir süre sonra yataktan kalktı ve kafasını dağıtmak için bahçeye indi, hava çok soğuktu ve bu soğuk edgarın daha da huzurunu kaçırıyordu.
Bir süre öylece durduktan sonra gök yüzünü görebilmek için, cam çardağa oturdu ve yıldızları seyretmeye başladı. Etraf biraz sisliydi ama bu edgarın pek umrunda değildi. Yaklaşık 30 dakikanın ardından Perlanın onu bıkkın bir sesle içeriye çağırmasıyla, olduğu yerden kalktı ve içeriye girdi.
Tam odasına girerken perlanın ona"ucuz kurtuldun, Fang bu sefer merhametliydi"demesiyle olduğu yerde donup kalması bir oldu. Öylece kapıya baka kalmıştı, huzursuzlanmıştı, onun olduğu yerde kalması bile saçmaydı. Daha fazla düşünmden odasına girdi ve kapısını kilitleyip yatağına uzandı, şu an tek istediği hemen uyumaktı. Bir süre yatakta öylece bekledikten sonra, kendini uykunun kollarına teslim etti.
Zaman atlaması (bu sefer yanlış yazmadım zırlayın )
Fang'ın gözünden
Sabaha doğru uyanmıştım,biraz duvarla kesiştikten sonra elimi yüzümü yıkamak için banyoya doğru yürümeye başladım. Yolda annemi görünce ona bakarak ufaktan sırıttım, banyoya girdiğimde bir kaç saniye aynadaki halimle bakıştıktan sonra, yüzümü yıkadım ve odama doğru yol aldım.
Yolda bir umut edgarı görme umuduyla yüzümde bir tebessüm oluştu, ama bu istediğim imkansızdı koridoru geçtim annem yemek yemek için yanımıza gelmesini bile ona yasaklamıştı. Bu ne kadar beni üzsede anneme karşı çıkmak istemiyordum. Her ne kadar edgara karşı acımasız olsada onu üzmek istemiyordum.
(fang'ın odası)
(Edgar'ın odası)
(yazık napsın çiyanların arasında kendini korumaya almak için yaşam üçgeni kurmuş)
Odama girdiğimde yatağımın üstüne oturdum ve telefonumu elime aldım,ve bizim guruba girdim klasik yine sabahlamışlardı ve bütün gün mesajlaşmışlardı.
yurraklar👬(omejiler ironi amaçlıdır!)
(buster) b:neden öyle diyosunuz ki alındım
(leon) l:git intahar et🖕
(brock) br:intahar etmesin anası bizden bilir.Siz:
Ne var lan sabahtan beri dır dırB:benimle dalga geçiyolar yardım et
Siz:
Ne bok yiyosan ye sikimde değil🖕Keyfim birazda olsa yerine gelmişti, biraz telefonda vakit geçirdikten sonra edgarın yanına gidebileceğim aklıma geldi. Nede olsa istediğimi yapabilirdim.
Telefonumu komidinimin üstüne bıraktım ve edgarın odasına doğru yürümeye başladım. Kapısını açmaya çalıştım ama açamamıştım, kilitli olduğunu anladım ve arkama döndüm tam odama gidecekken kulağıma ilişen kapı açılma sesiyle arkama dönmem bir oldu. Karşımda hafif uykulu olan edgarı görüm ve sırıttım. Bu hali gözüme çok şirin geliyordu.
E:*uykulu bir sesle*ne istiyorsun?
F:Şey yanına gelsem senin için bir sorun olurmu?
E:neden soruyorsun, seni odama almaktan başka çaremin olmafığını sende biliyorsun.Ona bakarak hafiften sırıttım, ve içeriye girdim. Ben girdikten hemen sonra kapısını geri kilitleyip yatağına uzandı ve yorganını kafasına kadar çekti, (hava sisli ve soğuk, normalde bahar ayındalar.)
O yatınca bende yorganını hafiften kaldırıp yanına uzandım, ve üztümü örttüm. Edgara baktıpımda çok huzurlu duruyordu, bundan destek alarak ellerimi beline bağlafım ve kafamı ensesine dayadım.//////////////////////////////////////////////////////
Bölüm sonuu
Biliyorum bölüm normal yazdığıma göre biraz kısa oldu ama kuzenimin kımasındayım ve sesten başım götürmüyo bu yüzden kısa yazdım ama söz 2-3 bölüme yb atıcam bayyyy<33Yardım😰
662 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~{gece}~{fangar}~
FanfictionDaha 5 yaşındaki edgar'ın hayatı babası alex'in annesi adel'i aldatmasıyla hayatı çok değişiyor ve daha isimlerini bile yeni öğrendiği kadın ve oğluna katlanmak zorunda kalıyor...