Yazar'ın gözünden
Edgar fangı odasından çıkarabilmişti, yani kendi çıkarabildiğini sanıyordu. Fang ondan kat ve kat daha güçlüydü, ama edgara karşı beslediği sempati ve yoğun sevgiden gücünü ona karşı kullanamıyordu.
E:Çık lan odamdan!
F:Tamam tamam sakin ol annemleri uyandırırsan başına ne gelebileceğini biliyorsun değilmi!?
E:Tch çuk o zaman sendeEdgar fangı odasından postaladıktan sonra hemen arkasından kapısını kilitleyip tekrar yatağına uzanmıştı, fang kapısının önünde yalvarırken uykusu biraz daha kaçıyordu.
F:Edgarr lütfen hadi yapma böyle yavrum~
E:Fang yeter artık git odana, ayrıca bana yavrum diyip durma artık!Fangın ona böyle hitamlarda bulunması edgarın bir o kadar hoşuna gitsede diğer yandan da uyuz oluyordu.
F:Hadi aç kapını Edgar, o kızaran yüzünü görmek istiyorum~
E:Fang alay etmeyi bırak artık rahatsız oluyorum.
F:Öncelikle küçüğüm ben senin abinim benimle düzgün konuş mesela... Abi diyerek başlayabilirsin.
E:Çok beklersin yürüyen patlican
(Perla)P:Ne bu gürültünüz!?Edgar perlanın gelmesiyle birazda olsa irkilmişti, tanrıya az önce dediği kelimeyi duymamış olması için yalvarıyordu, ama ne yazık ki hayat bile ona karşıydı.
P:Edgar! Akşam eve geldiğinde bu konuyu konuşucaz anladınmı!
E:...
P:ANLADINMI BENİ EDGAR!
E:Anladım anne...Edgar'ın gözünden
Normalde olsa korkardım ama bu sefer bir süreliğine güvendeydim, Sandy geliceği için içim biraz da olsa rahatlamıştı en azından o varken dayak yemezdim. Yani o gidene kadar...
(anlık)
Ayak seslerinden Perla ve Fangın gittiğini duyabiliyordum bunun verdüğü huzurla yatağıma uzandım, birazda olsa mayışmıştım, gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun huzur dolu kollarına teslim ettim.
(zaman atlaması)
Alarmımın sesiyle yatağımdan doğruldum, alarmımı kalkmam gereken saatten yarım saat önce ye kurardım. Biraz halıyla kesiştikten sonra ayağa kalktım ve kapımın kilidini açtım yüzümü yıkamak için banyoya gittim, elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama hazırlanmaya gittim. Üstüme gıri kısa kollu bir t-shirt giydim altıma ise bol siyah bir eşortman geçiridim.
Aklıma Sandy gittikten sonra yaşayacaklarım geldikçe gözlerim doluyordu, kendimi"yapabilirsin ed şunun şurasında üniversiteye geçmene 3 ay kaldı dayanabilirsin! "diye avutmaya çalıştım, birazda olsa keyfim yerine gelmişti.
Çantamı hazırladıktan sonra telefonumu şarj etmek için şarjmakinesine soktum, daha okula gitmeme 1 saat vardı, hala birazda olsa uykum vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~{gece}~{fangar}~
Fiksi PenggemarDaha 5 yaşındaki edgar'ın hayatı babası alex'in annesi adel'i aldatmasıyla hayatı çok değişiyor ve daha isimlerini bile yeni öğrendiği kadın ve oğluna katlanmak zorunda kalıyor...